Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin tekiKeskivartalokontrolli saattaa ratkaista.
Samoin. Ei välittynyt mun silmää Loiman paremmuus.Olisin kyllä laittanut -90 kg voiton Jerrylle.
Melkein on kyllä oltava samoilla linjoilla. Ehkä kun Ossilla ikää jo alkaa vähän olla, niin nahka ei samallalailla imeydy kuin näillä nuorilla hurjilla. Kotipohjaa lainatakseni Jerry oli kyllä Kemppaisen lisäksi ainoa joka näytti todella kehonrakentajalta! Selkäkin oli kyllä vitun komea, vaikka siitäkin oli spekulaatiota. Paksua, kivistä lihaa ja todella hienot käpälät, hartialinja sekä punnituskuvissa jo nähty leveä selkä edestä!Olisin kyllä laittanut -90 kg voiton Jerrylle.
Ei vaan millään mee jakeluun miksi loima laitettiin jerryn edelle, tää on kuitenkin kehonrakennus eikä classic physique kisa.
Anteeksi, mutta Loima kilpaili kehonrakennuksessa samassa sarjassa, joten mitä sä selität? Ärsyttävää vähättelyä, mies on kuitenkin kaksinkertainen mestari.Ei vaan millään mee jakeluun miksi loima laitettiin jerryn edelle, tää on kuitenkin kehonrakennus eikä classic physique kisa.
Anteeksi, mutta Loima kilpaili kehonrakennuksessa samassa sarjassa, joten mitä sä selität? Ärsyttävää vähättelyä, mies on kuitenkin kaksinkertainen mestari.
Jerryn huonoin pose ylivoimaisesti. Koska muissa niin sairaan kova.Jerryn tuplat takaaKomia selkä
Kyllä takkiin tuli tuplat takaa posessa ja kunnolla. Jos se olisi ollut kova, ei kahta sanaa voittajasta. Huikee ukko jokatapauksessa.Mie oon päivystänä täällä, että missä lie ne selkäepäilijät. Niin... jottain sille selälle tapahtu.![]()
Mitää vähättele vaan mitä mä pidän kehonrakennuksena nii kaikin mittarein jerry vei loimaa, jännä ku tää sekoilu lähti heti ku rhoden voitti olympian nii täälläki aletaa vähä hakee linjoja. Sä voit sit kertoa miks loima voitti mä en sitä kerta ikävä kyllä huomannu? Tuplat takaa pose? Ei ole ainut vertailtava pose.Anteeksi, mutta Loima kilpaili kehonrakennuksessa samassa sarjassa, joten mitä sä selität? Ärsyttävää vähättelyä, mies on kuitenkin kaksinkertainen mestari.
Miten niin vei kaikilla mittareilla? Osaatko sä lukea? Mun mielestä Loima on mestari ja voitti Jerryn. Missä kohtaa kakkoseksi tullut vie kaikilla mittareilla voittajaa? Anteeksi mutta katotaanko me samaa kisaa? Siis kyse on 2019 sm-kisasta, tosin 2018 Loima voitti kanssa. Päivitäppä tietosi.Mitää vähättele vaan mitä mä pidän kehonrakennuksena nii kaikin mittarein jerry vei loimaa, jännä ku tää sekoilu lähti heti ku rhoden voitti olympian nii täälläki aletaa vähä hakee linjoja. Sä voit sit kertoa miks loima voitti mä en sitä kerta ikävä kyllä huomannu? Tuplat takaa pose? Ei ole ainut vertailtava pose.
itse en nää hirveästi eroa loiman ja niemen fysiikkojen välillä, mutta sijoituksessa huomattava ero, joku viisaampi voisi valaista asiaa
Vois sanoo että ton kisan olis voinut voitti kuka tahansa, esim 2 tuomaria oli pistäny niemen 1:seksi ja joku tuomari 6seksi, ja muitte kilpailijoitten kohalla sama homma, tuomarointi oli erittäin epätasaista ja selkeesti ei ollut mitään samaa linjaa koko porukalla. Onnea loimalle hieno paketin toi lavalle silti ja jerry kanssa ikäänsä nähden. Hopee ei oo häpeeitse en nää hirveästi eroa loiman ja niemen fysiikkojen välillä, mutta sijoituksessa huomattava ero, joku viisaampi voisi valaista asiaa
!