Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai kristus mitkä skabat tulossa. Jerry, Olli ja Loima. Muilla ei palaa oli sitten kuinka kireessä kunnossa tahansa.
Toivon toki että pärjää, mutta tämä sama ennakkohype on koettu Jerryn kohdalla aiemminkin. Jerryllä on murskaavia poseja, mutta sitten myös niitä vähemmän murskaavia. Vaikka liha olisi miten kivistä ja paksua tahansa, se ei auta, jos sitä ei tuoda jokaisessa posessa kunnolla esille. Toivotaan että Arin poseopit muistuu siis myös lavalla. Edelleenkin uskon Ollin vievän sarjansa, mutta Jerry on kyllä varmasti kolmen parhaan joukossa.Saa nuoremmat olla tosiaan kunnossa jos meinaa Jerryn voittaa. On paksua ja kivistä lihaa.
Kyllä ne poset nyt napsahtaa kohdalleen. Olli on kova mutta mun mielestä ei niin tasapainoinen fysiikka kuin Jerryllä. Itse en näe Jerryllä huonoja lihasryhmiä, onko niitä sun mielestä? Ollilla pohkeet laahaa hiukan perässä, selkä on suht leveä mutta kuvissa näyttää ettei paksuutta ole tarpeeksi. Onhan Ollilla friikkimäinen fysiikka sitä ei käy kieltäminen. Tai sitten olen vaan sokea enkä näe sitä selän paksuuttaToivon toki että pärjää, mutta tämä sama ennakkohype on koettu Jerryn kohdalla aiemminkin. Jerryllä on murskaavia poseja, mutta sitten myös niitä vähemmän murskaavia. Vaikka liha olisi miten kivistä ja paksua tahansa, se ei auta, jos sitä ei tuoda jokaisessa posessa kunnolla esille. Toivotaan että Arin poseopit muistuu siis myös lavalla. Edelleenkin uskon Ollin vievän sarjansa, mutta Jerry on kyllä varmasti kolmen parhaan joukossa.
Ihan eri luokkaa kuin moneen vuoteen. Hyvällä tavalla siis.Jerryn tuplat takaaKomia selkä
Utrilalla voi olla tuohon sanomista.Jerry/Olli akselilla varmaan voitto ratkeaa -90kg, Olli paineistunut ja kuivahtanut eliminaatiosta aikalailla.