Jenkkiauto ihmisiä?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Sumppari
Edelbrock: Liekkö Nissan Skyline sitten halpa ja huono perheauto, kun eivät sitäkään saaneet taipumaan alle 1,40 ajan, vaikka vartille +10s ja lehtien mukaan maailman parhaita autoja ajaa, radallakin? Mitähän Haverisen Manta menisi tuollaisen viittaamani ford "sunnuntai" autoilijan käsissä KATU laillisilla renkailla, nehän tekevät radalla aikaan "sekuntti tolkulla"? Onneksi suomen kilpa-auto urheilu omistaa sinut, niin on joku joka jolla on oikea motto. Eli "se joka muita haukkuu, on itse hyvä" :)

Helanto valitti että vika oli renkaissa :) Tosin kun kuski vaihtui toiseen kaveriin niin ajat parani kummasti. Tavallisilla perheautoilla tarkoitan vaikka ihan mitä tahansa uutta kaksilitraista tai tehokkaampaa autoa, jossa on vaihdettu alusta ja renkaat+vanteet. Käy katsomassa jollain ratapäivillä ensi kesänä niin näet useita about 1.40 aikoja Ahvenistolla.

Haverisen Jani ajaa nimenomaan katurenkailla, omalla katukilvissä olevalla Mantallaan, ja on aina näin tehnyt. Ajat ovat olleet sellaista 1.35-1.37 parin vuoden ajan. Markon kilpa-Manta menee sitten slickeillä ihan toisenlaisia aikoja, eli sellaisia lähemmäs 1.30 kellotuksia.

Heinosen Mustangi on todella isolla rahalla rakennettu, kaikki alustan osat on vaihdettu jne. Mutta silti herra on ollut Roadsportissa häntäsijoilla niin kauan kuin muistan. Väitän että autosta löytyy potentiaalia, mutta kuskista ei niinkän paljoa. Itse et ole tainnut edes yhtään kilpailua katsomassa?

Minä en aja kilpaa, en ole ajanut, enkä tule koskaan ajamaankaan. Olen kuitenkin sen verran pitkään Suomen ratasarjoja seurannut, että suurin piirtein tiedän missä mennään. Sitä paitsi noi Mustang clubin ajat on todella heikkoja ottaen huomioon millä kalustolla ne on ajettu. Jos tämän käsität haukkumiseksi niin sitten näin teet. Sama se minulle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Dopey
USA-autoissa on vaan isommat koneet ja paremmin varusteita ja tämä koskee myös USA-versioita euro- ja japsiautoista.

Suomen tapauksessa varusteiden puutteeseen lienee tavallista enemmän verotuksellisiakin syitä. Eiköhän Euroopan markkinoillakin olevat autot yleisesti ole ihan asiallisesti varustettu, mukintelineitä jenkkiversioissa voi toki olla enemmän. Olisit vain ihan tyytyväinen, että sait kohtuuhintaisen perheauton. Vaihdat sitten johonkin kunnolliseen eurooppalaiseen kärryyn, etkä kerro kenellekään nuoruutesi hairahduksesta :)
 
Originally posted by farmiankka
Minä en noihin autoihin niin tunteella suhtaudu, että osaisin sinulle mitään "kuningasautoa" nimetä, mutta vaikka laittaisin minkä hyvänsä ei-amerikkalaisen niin sulle se tuskin kelpaisi.

Aja sinä jenkkiautoilla, jos haluat, minä taas valitsen autoni omien tarpeideni mukaan, ei siitä tarvi hermostua, jos mun mielestäni sun auto ei oo hyvä.

No jos järjellä suhtautuu autoon, niin eikai muuta ole järkeä omistaa kuin 1.5l Diesel Golf 80 luvulta. Taatusti taloudellisin ostaa, omistaa, ajaa ja korjata. Että luultavasti sinäkin tunteella vähän suhtaudut kun et tälläisellä aja? :)
Mutta jatketaan näin, minä pidän jenkkiautoista, sinä et. Faktaa et mielestäni esittänyt missään kohtaa, vaan kaikki ajotuntumat ja muut olivat sinun omaa fiilistelyä, ei testeissä todettua.

Hintavertailusta hieman. Tuohon mainitsemaasi Transuun peltisarjat 170 euroa. Esimerkiksi perus Opeliin moiset maksaa yli 500 euroa. Johonkin kutos Bemariin onkin hinta jo vanhan auton verran.

PS. Kiinnostaisi joka tapauksessa se, mikä mielestäsi on ei kuningasauto, vaan nyt hintaluokassaan tuota Trans Amia parempi auto.

PS2. Kalliilta kuulostaa tuo mainitsemasi Ponu, yleensähän hinta kieppuu siellä 8000 euron tietämillä, ja on noita joskus näkynyt 5000 euron hinnallakin menevän.

Edelbrock:
Voitaneen siis todeta, että Opel on paras rata-auto? :)
 
Originally posted by Sumppari
Edelbrock:
Voitaneen siis todeta, että Opel on paras rata-auto? :)

No ei todellakaan ole. Mutta mistä tahansa saa leivottua hyvän, jopa jenkistä. Camarosta saa esimerkiksi ihan hyvän vehkeen kun panostaa kunnolla alustaan. Onhan niilläkin ratasarjoja tahkottu.

Mutta jos otetaan vakiokuntoinen Euro, Japsi tai Jenkki niin kyllä veikkaisin että se Jenkki jäisi näistä hännille.
 
Originally posted by Sumppari
No jos järjellä suhtautuu autoon, niin eikai muuta ole järkeä omistaa kuin 1.5l Diesel Golf 80 luvulta. Taatusti taloudellisin ostaa, omistaa, ajaa ja korjata. Että luultavasti sinäkin tunteella vähän suhtaudut kun et tälläisellä aja? :)
Mutta jatketaan näin, minä pidän jenkkiautoista, sinä et. Faktaa et mielestäni esittänyt missään kohtaa, vaan kaikki ajotuntumat ja muut olivat sinun omaa fiilistelyä, ei testeissä todettua.

Ainankaan suomalaisissa testeissä jenkit eivät ole koskaan pärjänneet, ja koeajoissakin ne on yleensä haukuttu, mutta sanottakoon nyt senverran, että jos olen itselleni jotain hankkimassa, niin omat fiilikset sen hankinnan ratkaisevat, eikä mitkään lehtien testit. Onko sinulla sitten tapana ostaa tai jättää ostamatta tavaroita suoraan jonkun toisen tekemän testin perusteella itse tavaraa kokeilematta?

Hintavertailusta hieman. Tuohon mainitsemaasi Transuun peltisarjat 170 euroa. Esimerkiksi perus Opeliin moiset maksaa yli 500 euroa. Johonkin kutos Bemariin onkin hinta jo vanhan auton verran.

Noista en osaa sanoa mitään, mutta olin kaverini kanssa niitä jarrupaloja ostamassa, ja sika kalliina ainakin itse pidin.

PS. Kiinnostaisi joka tapauksessa se, mikä mielestäsi on ei kuningasauto, vaan nyt hintaluokassaan tuota Trans Amia parempi auto.

Ei nyt mennä sinne.

PS2. Kalliilta kuulostaa tuo mainitsemasi Ponu, yleensähän hinta kieppuu siellä 8000 euron tietämillä, ja on noita joskus näkynyt 5000 euron hinnallakin menevän.

Voi olla, mutta ei välttämättä. Kyseinen kärry oli 130 tkm ajettu 92-mallin Firebird Formula, ja viime vuonna parhaaseen kesäsesonki-aikaan se maksoi 13000 euroa Hesasta ostettuna, ja silloin kun kaverilleni autoa etsittiin niin tuolla 8000 eurolla ei alta 200 tkm ajettuja edes välttävän siistejä autoja löytynyt.

 
Lupasin itselleni, etten tällä palstalla autoasioihin puutu, mutta nyt lipsahtaa. ;)

Ensinnäkin toi jenkkien mutkaan taipuminen on samanlainen urbaani legenda kuin itsestään happanevat japanilaiset. Jos mutkaan taipuvan jenkin haluaa rakentaa niin samoja fysiikan lakeja se tottelee kuin muutkin autot; Paljon kumia alle, jäykkä koppa ja moderni alusta. Vakiolla automaatti- C4 'vettellä on kierretty harrastajan toimesta Appara 1:36 tienoille, mikä on ihan vertailukelpoinen kierrosaika esim. E46 M3:n kanssa. Asiallisesti kutiteltu Corvette (häkki, runkoon hitsattu jäykisteet, alusta modernisoitu, leveät renkaat, kunnon jarrut ja kiuas sisään) on varmasti helvetin nopea ratapeli, enkä näe mitään syytä epäillä etteikö sama temppu onnistuisi vaikka El Caminon kanssa jos motivaatiota riittää.

Ja tämä kovasti kohuttu Skyline GT-R. Istuin apukuskin paikalla kello kourassa, kun kierrettiin jatkuvassa luistossa Ahvenistoa aikaan 1:40, sen alle ei vaan ollut niillä Yokohamoilla (225 leveät renkaat vakiona 1430kg autossa?!) mitään asiaa. Kun alle vaihdettiin 255/??R17 Michelin Sport Cupit eli Porsche Cupin viralliset gummit, pitoa kadulla kokeillen löytyi aivan perkeleellisesti enemmän mutta valitettavasti itse en ole ollut kunnollista kierrosaikaa ottamassa. Kun kyseiset läskit alla kierrettiin viimeksi Apparaa niin että olin paikalla, oli vesikeli ja kyseisillä kuivan kelin katulaillisilla tahmatassuilla se oli "sangen" pitorajoitteista, videon löytää osoitteesta www.radalle.com. Lisäksi auto ei ole 600bhp+ tehoja nähnyt vuosikausiin, LHD- konversion takia putket eivät päässeet kulkemaan vapaasti ja pakopuolen ahdistus söi kärrystä helvetisti tehoja, puhumattakaan siitä että ahdot ovat olleet vuosia 0.9bar wanhojen turbojen säästämiseksi. Nyt siellä on täysin uusittu putkisto alla ja meno on vähän toisenlaista, niinkuin voin ratin takaa ennen ja jälkeen muutosta kyseistä kärryä ajaneena todistaa.

Eli en tyrmäisi kyseistä wokkipannua vielä pelkästään siksi, että joku tuunattu katukilpuri todella osaavan kuskin käsissä on mennyt Ahvenistolla kovemman kierrosajan. Ylipäätään minkään auton tason arvioiminen yhden referenssin perusteella on vähän yksisilmäistä.

Aihe koskettaa meikäläistä nyt lähinnä siksi, että rakkaus autoja kohtaan ylipäätään on kova, suosikkeja löytyy kaikilta mantereilta ja ihmetyttää kaikenlainen yleistäminen ja urbaanien legendojen levittäminen "harrastajilta" joiden pitäisi olla enemmän tai vähemmän samasta aiheesta kiinnostunut. GT-R sattumoisin kiinnostaa erityisesti, mutta siitä aiheesta lisää lähiviikkoina.

- JjP
 
Originally posted by JJP
Eli en tyrmäisi kyseistä wokkipannua vielä pelkästään siksi, että joku tuunattu katukilpuri todella osaavan kuskin käsissä on mennyt Ahvenistolla kovemman kierrosajan. Ylipäätään minkään auton tason arvioiminen yhden referenssin perusteella on vähän yksisilmäistä.

:) En hetkeäkään epäillyt etteikö Skyline olisi silti sitä mitä autosta kirjoitetaan. Minusta se vain oli hyvä esimerkki siitä, miten "painavaa" autoa katulaillisilla renkailla on hankala taivuttaa kevyen kilpurin tahtiin, jossa kilparenkaat alla.

PS. Itsekkin "hieman" varoisin radalla tuon hintaista autoa.
 
Originally posted by farmiankka
Hei, jos sun mielestä se sun Kraisu on hyvä, niin sehän on tärkeintä, ne jenkit mitä mä olen ajanut on ollut mun makuuni huonompia kuin vastaavat Eurooppalaiset.
Kommenttisi US-autojen laadusta on vaan aikansa elänyt. Tän hetken Chryslerit, Caddyt, jne. on ajettavuudeltaan ja laadultaan samaa kamaa kuin mistä tahansa tulevat autot. Mulla ei ole mitään himosuhdetta omaan kärryyn, myyn heti kun tulee verojen puolesta mahdolliseksi mutta pitää nyt tän verran oman puolta pitää.
 
Originally posted by Nat_Ural
Suomen tapauksessa varusteiden puutteeseen lienee tavallista enemmän verotuksellisiakin syitä. Eiköhän Euroopan markkinoillakin olevat autot yleisesti ole ihan asiallisesti varustettu, mukintelineitä jenkkiversioissa voi toki olla enemmän.
USAssa on euroautoissakin selkeästi esim. Saksaa enemmän vakiovarusteita ja vähemmän moottorioptioita. Tää on vaan maan erilaisen autokauppakulttuurin takia - diilerit ostaa autot parkkikselle ja harvat tilaa tiettyä mallia tehtaalta.

Esim. A4:sta saa USAssa vaan 1,8T ja 3,0 V6 koneilla, Euroopassa vehjettä myydään 2,0 rivinelosella, dieseleillä, jne.
 
En hetkeäkään epäillyt etteikö Skyline olisi silti sitä mitä autosta kirjoitetaan. Minusta se vain oli hyvä esimerkki siitä, miten "painavaa" autoa katulaillisilla renkailla on hankala taivuttaa kevyen kilpurin tahtiin, jossa kilparenkaat alla.

Juuei, jenkeistähän nyt puhuttiin. :D

Katsoin tässä pari päivää takaperin yhden autoharrastajan kanssa (jos sanoo kiinanpommien harrastajille mitään punainen Nismo 400R- replica joka pyöri viime kesänä siellä täällä -- kyseisen koslan omistaja) ihan wanhoja kunnon VHS- videoita. Lähettäjän nimi oli Callaway ja videon aiheena Sledgehammer. Esiintyipä samalla videolla 3rd gen Camarokin ja yhdeksällä litralla 200mph ylitys oli aika komeaa kuultavaa... Sledgehammer itse oli yllättävän sivistynyt kapistus, mutta niin voi toisaalta olettaakin, kun 5.7 tuplaturbotetaan, tehoa syntyy vahingossakin enemmän kuin riittävästi.

Jappaninharrastajilla tuntuu olevan vallalla sellainen käsitys, että tönärikone on jotenkin kivikautinen kapistus joka kelpaa lähinnä verkonpainoksi. DOHC nyt kuitenkin on keksintönä vanhempi kuin OHV jos sillä pitää henkseleitä paukutella, nokkahihnan puutetta ja matalaa painopistettäkään nyt ei voi ainakaan laskea miinuksiksi tönärikonstruktiolle. Tönärikoneen suurin miinus lienee siinä, että venttiilipinta-ala on väkisinkin pienempi kuin neliventtiilisessä kannessa (viisventtili nyt on IMO lähinnä kuriositeetti, ero ei ole enää suuri neliventtiilikanteen verrattuna, siksi eivät yleistyneet esim. kilpureissa) ja erityisesti siinä, että venttiilikoneisto joutuu töihin kun venttiiliä sulkiessa sen täytyy liikuttaa myös nostajan & työntötangon massaa.

Perskohtaisesti siis aivan sama mistä se teho tulee kunhan sitä on paljon, litrateholla kehuskelu taas on mielestäni vähän samaa luokkaa kuin hehkuttelisi kovaan ääneen "vaparissani on tehopiikki kapea ja korkea, jee" -- turbokoneessa se nyt ei välttämättä päde kun keskialueellakin voimaa on yleensä riittämiin mutta noin yleisesti ottaen litrateholla paukuttelee henkseleitä lippispää jonka kokemukset rajoittuvat VTEC- Civiciin ja kun tehoa ei silti ole enempää kuin 12-venttiilisessä, 2.5- litraisessa BMW:n M20- koneessa, niin jollain pitää päästä kehuskelemaan. Duhh...

Tehoa haettaessa tilavuus on pop, sen vaikutus näkyy tyhjäkäynniltä lähtien, ahtaminen on pop sillä ahdetusta kattilasta tehon loihtiminen ei vaadi salaisia riittejä, kansanperinteitä ja eläinuhreja, ja tilavuus + ahto yhdistelmänä se vasta pop onkin. Turbo(bensa)koneista omakohtaista kokemusta on väliltä 1.6L- 4.3L ja vaikka litrateho kasvaakin pienempään päin mentäessä, niin yllätys yllätys, suurempi kiuas tuossa listassa tuottaa sekä enemmän absoluuttista tehoa että ajettavuutta, kun 1500 kierrokselta kaasua polkaistessa ahtokellon neula on positiivisella heti ja auto repii eteenpäin...

Omissakin suunnitelmissa on vielä joskus kilvellinen V8- ratalelu rakentaa, tällä hetkellä C4 'vetten hinta/laatusuhde on suht kohdallaan ja vaikka se onkin pitkälti puolivalmiste niin siitä saa rakennettua todella messevän pelin. Pellin alle sitten fiiliksistä riippuen joko Sledge- replica eli SBC tuplaetana, vaikka Shafiroffin Ultrastreet 434 pikkulohko tai jos rahkeet riittää, niin laatuosista itse kasaten ja suomalaista viritystaitoa hyväksikäyttäen joku 400-427 pikkulohko.

Toistaiseksi nyt on muita katuautoprojekteja mutta siitä tosiaan enemmän lähitulevaisuudessa, ei varmaankaan tämän jenkkiauto- otsikon alla kylläkään... ;)

- JjP
 
älä vaan ota sitä pienempää dieseliä.. 5.7:ko se oli. 6.2:ssa sähköt on se pahin ongelma.

itselläni volkkari, volkkari ja vielä kerran volkkari. tosin jos rahaa olisi niin harrastukseksi semmonen 2.2l 20v turbo quattro audi..
 
Originally posted by Andree


Mä nään vieläkin välistä märkiä päiväunia yhdestä -66 Dartista jossa oli pitkälti 400 kaakkia(360 cid), voi herrajestas mitä vauhtia se auto lähti:confused: Olen siis kyydissä ollut...:eek:
Kone oli tosin uustuotantoa yheksänkytluvulta, mutta SILTI!!!
Ko. auto oli jossain kasissa esittelyssä,sellanen violetinsävynen ja helvetin leveet takaläskit, nekin yli nelisataset...

Siihen oli ihan oikeesti laitettu rahaa ja aikaa...:5:

Hmm kuulostaa tutulta onkohan auto p-karjalasta?

PS. jenkit on jees:D oli tuning/hifi miehet mitä mieltä hyvänsä !
 
Originally posted by fullpower
Hmm kuulostaa tutulta onkohan auto p-karjalasta?

PS. jenkit on jees:D oli tuning/hifi miehet mitä mieltä hyvänsä !

Joo kyllä on, auto taitaa olla laitisen samin rakentama/omistama vekotin...Aivan über cuuul vekotin:worship:
 
Originally posted by Force
Eli vissiin Audi S2?

Jos haetaan sitä 2226cm3 (2.3) turbokonetta, jota on 220hv ja 230hv versioina, niin sitä on käytetty malleissa 200, S2 ja S4. Ainakin.
 
Originally posted by Andree
Joo kyllä on, auto taitaa olla laitisen samin rakentama/omistama vekotin...Aivan über cuuul vekotin:worship:

Joo no ilmanko kuulosti niin tutulta. Joku 360 commando kone piristettynähän siinä tais olla? Tosi hiano takanakin tais olla 14" leveet vanteet. Hianompaa darttia en oo kyl nähny. Jossain vanhassa kasissahan se oli esittelyssäkin en nyt satu muistaa vaan ,että missä numerossa.
 
Originally posted by fullpower
Joo no ilmanko kuulosti niin tutulta. Joku 360 commando kone piristettynähän siinä tais olla? Tosi hiano takanakin tais olla 14" leveet vanteet. Hianompaa darttia en oo kyl nähny. Jossain vanhassa kasissahan se oli esittelyssäkin en nyt satu muistaa vaan ,että missä numerossa.

Menee meidän keskiseksi jutusteluksi, no ei se mitn haita!
Joku 360:sen erikoismalli se tais olla... Kysyin samilta ihan huvikseni että myytkö auton neljälläkympillä(mummonmarkoissa), niin kaveri rupes nauramaan ja vastas että saatat hikiseen koneen saada sillä hintaa jos kovasti tingit...:lol2:

Kaveri on ihan SEKOPÄÄ ajamaan sillä vehkeellä. Työnnettiin juuka-polvijärvi välistä tietä parhaillaan yli kahtasataa, ja tie on ihan viran kylätie...Pimeeseen mutkaan keskellä tietä ja lähemmäs pari sataa vauhtia...
Jossain välissä kaveri tokas kun oli sataviiskymppiä lasissa että vittu, jarrut hävis...Ei koneessa riittänyt alipaineet jarrutehostimelle....:eek:
Puolessatoistasadassa kun tiputti kolmoselta kakkoselle ja löi tallan pohjaan niin liimattiin sillä sekunnilla penkkiin kiinni ja tiukkaan...:worship:
Istuinten sivuttaispito on muuten loistava noilla nopeuksilla kun edessäkin on sohva...

Ps.Pelkät takagummit makso siihen vehkeeseen kymppitonnin/pari...
:itku:
 
Eli en tyrmäisi kyseistä wokkipannua vielä pelkästään siksi, että joku tuunattu katukilpuri todella osaavan kuskin käsissä on mennyt Ahvenistolla kovemman kierrosajan. Ylipäätään minkään auton tason arvioiminen yhden referenssin perusteella on vähän yksisilmäistä.

Tämä kyseinen skyline vs. manta ajo huvitti aikoinaan varsinkin sen vuoksi kun tietyssä autoaiheissa news-ryhmässä oli skyline saanut jo jonkinlaisen jumalan aseman. Kohuttua skyline ahvenistolla -tapahtumaa hypetettiin kauan aikaa jo ennen tapahtumaa ja yleinen aihe oli suurinpiirtein se, että kuinka paljon nopeampi skyline on kuin mikään muu maailmassa.

Kohu skylinestä ja sen uskomattomasta nopeudesta ja ajettavuudesta taisi nousta se gti:n jutun myötä, jolloin tuntemattomatkin saivat tietoon salaperäisen GT-R:än.

Kaikki enemmän (omasta mielestään) ja vähemmän tietävät olivat 150% varmoja, että skyline on voittamaton. Olivathan sitä omistaja ja muutkin kehuneet voittamattomaksi.

Sitten kun ahvenisto oli ohi ja juttujen mukaan yli 600hp skyline jäi mantalle (muissa posteissa olevista syistä) oli monien maailma suurinpiirtein romahtanut ja syitä samat "tietävät" kyselivät ja pohtivat varmaan useiden satojen postien verran.

Sen jälkeen ei skylinestä ole siihen malliin kyseisessä news-ryhmässä keskusteltu, tosin omistajakin lopetti keskustelut (ei siis tämän ajon vuoksi).



Lisäksi auto ei ole 600bhp+ tehoja nähnyt vuosikausiin ...
puhumattakaan siitä että ahdot ovat olleet vuosia 0.9bar wanhojen turbojen säästämiseksi

Ei siis silloin ahvenistollakaan? Vaan puhuttiin tehoista noin...?

Postin tarkoitus ei ole millään tavalla halveksia kyseistä skylinea tai omistajaa, vaikka se voi siltä näyttää, vaan lähinnä ihmetellä niitä kymmeniä ihmisiä, jotka tämän skylinen aateloivat.
 
Originally posted by _P_
Kohu skylinestä ja sen uskomattomasta nopeudesta ja ajettavuudesta taisi nousta se gti:n jutun myötä, jolloin tuntemattomatkin saivat tietoon salaperäisen GT-R:än.

...ja kaikkihan alkoi Gran Turismosta ja autosta jota kukaan ei täälläpäin maailmaa tuntenut. Kun ainoa referenssi oli konsolipeli 1000bhp GT-R:ineen ja huhuja kantautui Japanissa olevan sellaisia oikeastikin, kaikille tuli käsitys että tuhatkaakkiset GT-R:t ovat arkipäivää. Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. GT-R:n kiuas kestää hyvin virittämistä mutta kilpuri on aina kilpuri ja jokaiseen tuhathevosvoimaiseen GT-R:ään on kaadettu tynnyrillinen rahaa viriosiin.

Ei siis silloin ahvenistollakaan? Vaan puhuttiin tehoista noin...?

Jaaa-a, varovasti arvioiden max 450? En osaa sanoa kun sitä on viimeksi tosiaan dynottu vuonna miekka ja kivi, RHD:nä, 1.4bar muistaakseni ahtoa ja siitä olen n.630bhp dynolapun nähnyt. Sittemmin LHD- konversion ohessa downpipen kääntö söi tehoja ahdistamalla pakopuolen ja ahtimien säästämiseksi ahdot oli laskettu 0.9:ään, ja niillä tehoilla sitä sitten apparallakin veivattiin.


Postin tarkoitus ei ole millään tavalla halveksia kyseistä skylinea tai omistajaa, vaikka se voi siltä näyttää, vaan lähinnä ihmetellä niitä kymmeniä ihmisiä, jotka tämän skylinen aateloivat.

Tämä selvä. Mä kyllä sanoin itsekin ko. henkilölle, että nyt kun kerran aloitit niin tuunaa se wokkis kanssa, että saat lunastettua ne lupaukset -- autossa kyllä on potentiaalia paljon enempäänkin kuin mitä on täällä kotosuomessa nähty. Kiuas onkin tällä hetkellä työn alla ;)

- JjP
 
Originally posted by _P_
Tämä kyseinen skyline vs. manta ajo huvitti aikoinaan varsinkin sen vuoksi kun tietyssä autoaiheissa news-ryhmässä oli skyline saanut jo jonkinlaisen jumalan aseman.

... s.h.a Jumala nro 2: keuliva lava-auto Turuust :worship: :lol2: oi aikoja.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom