Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Jarek
Joo,niin yllättyy,varsinkin kun kyseinen auto ei ole edes millään tavalla virtaviivainen.
Noilla nopeuksilla auto muljas aika pelottavasti ihan suoraankin ajettaessa.
Originally posted by Fatso
Plääh ;) fordi rulettaa pickupeissa
Ford SVT Lightning...
Originally posted by Sumppari
Ja kuka kysyy onko tekniikka kivikaudelta, siellä 400metrin päässä se katotaan kuka menee ja mitä menee.
Kuinka ollakkaan, jopa vajaa 2 tonnia painavalla Ranchero pakettiautolla on vedetty ajaksi 1,42. Sitä voi jokainen miettiä mitä kevyt ja matala Corvette menee. Nyt jo jääny Ford Sierra Cosworth jalkoihin.
Originally posted by farmiankka
Jenkkiautoja en kyllä pidä minään. Tekniikka niissä on kivikaudelta, ja työn jälkikin näyttää siltä, kuin joku luolamies olisi ne rakentanut, kun verrataan vaikka Eurooppalaisiin autoihin.
Niin tähän täytyy nyt sanoa että se onkin se fiilis mikä ratkaisee joillain, niin kuin minulla. Tottakai jos haluaa luotettavia/halpoja kilometrejä niin eurooppalainen tahi japsi, mutta ainakaan minä itse EN SUOSTU OSTAMAAN mitään riisikuppia tms.:evil:
Originally posted by farmiankka
Jenkkiautoja en kyllä pidä minään. Tekniikka niissä on kivikaudelta, ja työn jälkikin näyttää siltä, kuin joku luolamies olisi ne rakentanut,
Originally posted by Kraftwerk n
Joo, löytyihän tuolta kunnon autoja:
Ja tietysti kaikkien amis-autojen kuningas, Ford Escort RS Cosworth
Originally posted by RedNeck
Nythän on puhe vanhoista jenkeistä, vai mitä?
Tietenkin tekniikka on esim. 60-lukuisessa vanhanaikaista.
Verrokiksi pitäisikin ottaa vastaavan ikäisiä euro-ohjuksia yms.
Jenkeissä -60-70-lukujen vaihteessa pystyi Joe Averige ostamaan 500 heppasia autoja jopa duunarin palkoilla, ole hyvä ja tee sama nyt.
Ei taida onnistua.
Mitä työn jälkeen tulee, oletko koskaan tarkemmin katsonut mistä Autot on tehty? Raudasta, ei mistään mummon vanhoista uudelleen sulatetuista tukisukista.
Ajatteles millaisilla koneilla korinosat on prässätty. Kaksi metriä pitkässä lokasuojassa, joka on yhdestä kappaleesta valmistettu on pirunmoisesti kantteja.
Onko tuo ihme jos osat vähän irvistää?
...ja ne ajofiilikset
Originally posted by farmiankka
Sumppari; olet väärässä. Ajokokemusta WS6-alustaisesta pikkulohko trans-amista, ja SC Thunderbirdistä löytyy ihan riittävästi, että uskallan tuollaista väittää, ja muutenkin jenkki-autot on kohtalaisen tuttuja kavereitten takia, enkä puhunut mistään rata-ajosta, vaan normaalista käytöstä. Noita Ameriikan ihmeitä on tullut niin monta yksilöä läheltä nähtyä, että ikimaailmassa en sellaiseen sekaantuisi, mutta ymmärrän senkin, että jenkkiautojen omistajat suu vaahdossa omiaan kehuvat.
Ankka on tervetullut ajelulle - veikkaan että mieli muuttuu nopeasti. Jenkit oli kivikautisia kivikaudella - nykyautoissa on tekniikka ja laatu aika vakio kaikkialla paitsi Italiassa. USA-autoissa on vaan isommat koneet ja paremmin varusteita ja tämä koskee myös USA-versioita euro- ja japsiautoista.Originally posted by farmiankka
Jenkkiautoja en kyllä pidä minään. Tekniikka niissä on kivikaudelta, ja työn jälkikin näyttää siltä, kuin joku luolamies olisi ne rakentanut, kun verrataan vaikka Eurooppalaisiin autoihin.
Originally posted by Sumppari
No herra farmikana pistää sitten sen kuningas auton, joka kilpailee vielä hinnalla noiden jenkkien kanssa? Eli kerro nyt se auto joka meidän kaikkien pitää ostaa, mistä saa halvalla paljon tehoa, on loistava radalla, kestää ja kulkee höyryillä? Ota nyt vaikka esimerkiksi tuo muutaman tuhannen euron arvoinen WS6 Trans Am. Minkä muun auton saat samalla rahalla, jossa on enemmän tehoa, ajettavuutta, vääntöä, varusteita, ja jonka korjaaminen on yhtä edullista?
Perustelit ylemmän viestisi sen verran heikosti, että on pakko kysyä. Kerro vielä se, miksi et sellaiseen sekaantuisi?
Originally posted by Dopey
Ankka on tervetullut ajelulle - veikkaan että mieli muuttuu nopeasti. Jenkit oli kivikautisia kivikaudella - nykyautoissa on tekniikka ja laatu aika vakio kaikkialla paitsi Italiassa. USA-autoissa on vaan isommat koneet ja paremmin varusteita ja tämä koskee myös USA-versioita euro- ja japsiautoista.