Jenkkakahvojen liikakasvu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Siima
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No voi saatana...
On nimittäin käyny niin, että oon huomannu et jenkkakahvat on alkanu paisua vähän liikaa. En tarkoita nyt fläsää, vaan ihan lihasta. Tottahan fläsää vähän on siinä sivuilla ja alaselässä...
Mitkä liikkeet laitan nyt pannaan? Teenkö vatsoja muutakun suoria vatsoja?
Yläkroppa alkaa olemaan jo ihan hyvässä tikissä, joten ei oo kiva kun V-muoto alkaa häviimään.
Tänks etukäteen...

Originally posted by mho
Tehdään yks asia selväksi. Jenkkakahvat ei ole lihasta.

Nerd alert! nerd alert!
Joo, no tehään vaan, mut siis...
vinot vatsalihakseni ovat siis mielestäni kasvaneet hieman liikaa.

Tämän johdosta, parhaat kehonmuokkaaja-veljet, kysynkin teiltä, mikä neuvoksi?
Ok, siis kahvat on fläsää...no opinpahan tänäänkin jotain...

Originally posted by Siima
Nerd alert! nerd alert!
Joo, no tehään vaan, mut siis...
vinot vatsalihakseni ovat siis mielestäni kasvaneet hieman liikaa.

Tämän johdosta, parhaat kehonmuokkaaja-veljet, kysynkin teiltä, mikä neuvoksi?
Ok, siis kahvat on fläsää...no opinpahan tänäänkin jotain...

Jos teet jotain kierto- tai sivutaivutusliikkeitä muodossa tai toisessa, jätä ne pois vähäksi aikaa ja katso mitä tapahtuu.
Eli todellakin vain "suoria" vatsalihasliikkeitä.

Moni bodari ei juuri noita lihaksia suoranaisesti treenaa, samasta syystä - vyötärö paksunee. Raskaat kyykyt yms keskivartalon tukea vaativat liikkeet pitää monella nuo lihakset riittävässä kunnossa ja lihassa ja dieetti posauttaa ne sitten kunnolla näkyville tarpeen tullen.

Originally posted by S225T
Jos teet jotain kierto- tai sivutaivutusliikkeitä muodossa tai toisessa, jätä ne pois vähäksi aikaa ja katso mitä tapahtuu.
Eli todellakin vain "suoria" vatsalihasliikkeitä.

Moni bodari ei juuri noita lihaksia suoranaisesti treenaa, samasta syystä - vyötärö paksunee. Raskaat kyykyt yms keskivartalon tukea vaativat liikkeet pitää monella nuo lihakset riittävässä kunnossa ja lihassa ja dieetti posauttaa ne sitten kunnolla näkyville tarpeen tullen.

Kiitän ja kumarran S225T:kippis1:

Originally posted by S225T
Moni bodari ei juuri noita lihaksia suoranaisesti treenaa, samasta syystä - vyötärö paksunee. .

Moni ammattilainenkin on jättänyt maastavedon pois siksi, kun se kasvattaa lantiota. Jos ei lavalle aio, niin ei ehkä kuitenkaan kannata seurata tätä esimerkkiä...

Originally posted by metalman
Moni ammattilainenkin on jättänyt maastavedon pois siksi, kun se kasvattaa lantiota. Jos ei lavalle aio, niin ei ehkä kuitenkaan kannata seurata tätä esimerkkiä...

Sain tukea epäilyilleni, Metalman!!!
Just aattelin itekki tota mavea, koska oon sitä alkanu tehä tosissaan tän vuoden keväästä ja just silloin alko vyötäröki omasta mielestäni muuttumaan...Loppupuristuksissa kun välillä tuntuu myös vatsan/vyötärön seudulla ku alkaa ryhti hajoomaan!!

Mut mikä on paras korvaava liike sit mavelle? Joku joka ei rasita vyötärön seutua ja siis keskittyis just alaselälle...
Onkohan sellasta liikettä olemassakaan:rolleyes:

Palstaa jonkin aikaa taustalla seuranneena olenkin jo ihmetellyt täällä vallitsevaa maastaveto intoilua. Mielestäni se juuri paksuntaa vyötäröä, eikä ole oikein mihinkään tarkoitukseen kehonrakentajalle tarpeellinen liike. Paitsi ehkä suorinjaloin tehtynä takareisille kohdistettuna.
Tosin nykytrendi tuntuu jopa suosivan vyötäröttömiä, jopa isomahaisia tyyppejä. Toivottavasti piakkoin tyylikäs linjakkuus ja kapeat vyötäröt palaavat parrasvaloihin ja pelkän muodottoman massan palvonta vähenee.

Originally posted by Rouge
Palstaa jonkin aikaa taustalla seuranneena olenkin jo ihmetellyt täällä vallitsevaa maastaveto intoilua
kyse on monen mielestä (myös minun) kuningasliikkeestä, liikkeestä jota on aivan pakko tehdä, liikkeestä jota ilman ei pysty elämään, liikkeestä joka TUNTUU. tästä se intoilu. useimmat ei vaan välitä pienestä lantion kasvusta

siima: korvaavia liikkeitä voisi olla esim. julle, suorinjaloin maastaveto, selänojennus lisäpainoilla, reverse hyper. ainut ongelma on, että nämä kaikki ottavat enemmän tai vähemmän myös pakaroihin ja takareisiin. suosittelen silti tekemään maastavetoa

pienentyisiköhän lantion osuus nostossa, jos käyttää vyötä? useat henkeen ja vereen bodytyyliin treenaavat eivät minun käsittääkseni nimittäin käytä vedossa vyötä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan offtopiccia, mut onks toi kuva, S225T, ihan sinä itse
:confused: . Jos on niin ihan hyvässä kunnossa oot kyl...:kippis1:

Originally posted by Kroppamies
Jos on niin ihan hyvässä kunnossa oot kyl...:kippis1:

Mä tykkään tuossa lauseessa sanasta "ihan".

Originally posted by Kroppamies
Ihan offtopiccia, mut onks toi kuva, S225T, ihan sinä itse
:confused: . Jos on niin ihan hyvässä kunnossa oot kyl...:kippis1:

Taitaapi kuvassa olla Mentzerin Mike? S225T varmaan korjaa, jos olen väärässä. Munkin mielestä se oli "ihan" kohtuullisessa kondiksessa... ;)

Originally posted by sadisti
Taitaapi kuvassa olla Mentzerin Mike? S225T varmaan korjaa, jos olen väärässä. Munkin mielestä se oli "ihan" kohtuullisessa kondiksessa... ;)

Edesmennyt Mentzerhan se siinä. Yksi mun suosikkejani kautta aikojen.

Mun fat ass -kuvat on nähtävissä vippiosastolla.

:cool:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom