Zone-sarja -42%

MEN´S PHYSIQUE PRO Jeff Seid

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mistä porukka keksi että tää kaveri painais yli 90 kg 5% rasvoissa? Tässä elokuussa kuvatussa videossa kaveri painaa pikkasen päälle 80 kg viikko ennen kisoja. Mainitsee sen alussa. Vai onko kaveri sit hankkinu 10 kiloo lihasta 5 kuukaudessa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mistä porukka keksi että tää kaveri painais yli 90 kg 5% rasvoissa? Tässä elokuussa kuvatussa videossa kaveri painaa pikkasen päälle 80 kg viikko ennen kisoja. Mainitsee sen alussa. Vai onko kaveri sit hankkinu 10 kiloo lihasta 5 kuukaudessa?

84kg se tuossa on omien sanojensa mukaan. Ainakin Instagram tuolla on tieto, että painaa 93kg. Liekkö jossain muuallakin. Tätä nykyä käyttää käyttänee jotakin melko varmasti, koska paino noussut n. 9-10kg kohtuu lyhyellä aikavälillä rasvojen pysyessä samana. Toisaalta ennen tuota pro-kisaa ei ollut välttämättä käyttänyt, vaan liekkö vasta viimeaikoina aloitellut jotakin, koska raha. Hyvä kondis ja rakenne "noissakin massoissa" tuon videon perusteella. Hienoa, jos oli natu edes puoli vuotta sitten, jolloin myös oli napsakka kunto.
Onkos Jeff kisailemassa missä seuraavaksi vai malleileeko vain?

Einää mallipoju/shortsi sarja vois kyllä vähempää kiinnostaa. Rannalla poustailijat vaa päässy lavalla pyörähtää. :D

Ihanko tosissaan täällä pakkotoistolla ja ylilaudalla luullaan tohon kuntoon tarvittavan roinia? Ei jumalauta on katkeraa suomalaista nilittämistä. :D Eihän tällä kaverilla ole mitään erikoista tuossa kropassa kuin kapea keskivartalo ja leveät hartiat ja barbie ken kasvot. Mun mielestä mm. Johannes Leivolla on paljon parempi kokonaisuus kropassa vaikka massaa onkin vähemmän samoten Inkisen Jaanilla tai Skandaalilla.

Piiiikkkusen itteensä täynnä videon perusteella. Aaaaaa fuking sick man.

Täytyy olla kyllä melko lahjakas kaveri kun noilla treeneillä ja treenitekniikoilla saa tuollaset massat aikaiseksi.

Miksi henkilöt kuten Z_yzz, CT Fletcher tai vaikkapa Vastizz ovat saaneet niin paljon näkyvyyttä? Ei kovan penkkinsä tai kroppansa, vaan provosoivan tyylinsä takia.

Netti on helvetin tehokas markkinointikanava, mutta onnistuminen vaatii jotain tavallisesta poikkeavaa. Ihmiset jotka provosoituvat edellä mainituista henkilöistä, ovat itse mukana markkinoinissa. Jeff Seid "ärsyttävine naamoineen" ja "paskoine tekniikoineen" on onnistunut herättämään runsaasti keskustelua ja saanut helvetisti näkyvyyttä. Jos kaveri on entinen painija, niin eiköhän se motoriikka oikeasti riitä tekemään hauiskääntöjä heilumatta.

Kaikki julkisuus ei tietenkään ole hyvää julkisuutta, mutta uskoisin, että ärsyttävä-Jeff on sponsorimarkkinoilla reilusti vahvemmilla kuin tavis-Jeff.

[venom];4440331 sanoi:
Miksi henkilöt kuten Z_yzz, CT Fletcher tai vaikkapa Vastizz ovat saaneet niin paljon näkyvyyttä? Ei kovan penkkinsä tai kroppansa, vaan provosoivan tyylinsä takia.

Netti on helvetin tehokas markkinointikanava, mutta onnistuminen vaatii jotain tavallisesta poikkeavaa. Ihmiset jotka provosoituvat edellä mainituista henkilöistä, ovat itse mukana markkinoinissa. Jeff Seid "ärsyttävine naamoineen" ja "paskoine tekniikoineen" on onnistunut herättämään runsaasti keskustelua ja saanut helvetisti näkyvyyttä. Jos kaveri on entinen painija, niin eiköhän se motoriikka oikeasti riitä tekemään hauiskääntöjä heilumatta.

Kaikki julkisuus ei tietenkään ole hyvää julkisuutta, mutta uskoisin, että ärsyttävä-Jeff on sponsorimarkkinoilla reilusti vahvemmilla kuin tavis-Jeff.

Tämä! Olen melko varma, että kun videokamera ei käy, niin tyyppi reenaa kunnon tekniikalla.

^tuo on totta mutta seki on totta että kaikilla bulkin yläraja ei välttis ole 20% vaan esim. 10% niinku seidillä, muuten aika vaikea pysyä shredded all year around.

se nyt vaan on aika fakta että natulla ne rasvat nousee kympin yläpuolelle niin että pärisee, jos lihasta ruvetaan rakentamaan. Mun mielestä hyvä että herättää keskustelua tää jätkä ja miks täälä ei taas sais puhua roinasta? Mut kyllä toi jätkä on ruton paljo kovemmassa iskussa ky ykskää suomalainen physique äijä.. malliltaa ja lihoiltaan. tietty voi olla mahollista että niin luonnon oikku että pärjää ilman aineita eikä tohon kondiksee tarviskaan aineita. mutta kun ottaa huomioon miehen iän ja jatkuvan kireyden ja kilpailu tason ni ite kyllä tässä vaiheessa riisun ne jeffi lasit pois päästä. tämä
siis mun mielipide..

Mun veikkaus on, että kaveri on vitun lahjakas. Ei ole mikään roinarekka vaan jotain on koneessa, mutta ei paljoa. Kaveri kun ei kuitenkaan näytä miltää roinasialta kasvoistakaan tms.

Mun veikkaus on, että kaveri on vitun lahjakas. Ei ole mikään roinarekka vaan jotain on koneessa, mutta ei paljoa. Kaveri kun ei kuitenkaan näytä miltää roinasialta kasvoistakaan tms.

Näinpä. Nyt tulee sinänsä turha kommentti kun en löydä enää paikkaa josta sen luin joten käytännössä vain mun mielipide, mutta siinä sanottiin että käytännössä jokaisella näistä all-year-round cuttina pysyvistä kavereista (etenkin mallit yms jotka eivät kisaa kuten Angelov ja kumppanit) on kierrossa jotain tavaraa. Sen ei tartte aina olla testoa ja muita anabolisia, mutta tuossa kireydessä ja noin paineisena pysyminen ympäri vuoden käytännössä vaatii jotain ns. laitonta ainetta, oli se sitten vaikka vain insua.

Woe mahoton, vai että oikeen insua :D Kyllä on villejä veikkauksia täällä kavereilla. Tässä on kaksi vaihtoehtoa, joko käyttä jotain tai ei. Kumpikaan vaihtoehdoista ei ole millään tavalla mahdoton. Uskokaa nyt että joillain saattaa olla enemmän lahjoja lihaksen kasvatukseen, kuten myös rasvaprosentin alhaalla pitämiseen (myös ympäri vuoden) ja yleiseen urheilullisuuteen. Tähän kun yhdistetään vielä hyvä rakenne niin suhteellisen kevytkin kaveri näyttää todella hyvältä niin kuin täällä on aiemminkin todettu.

198799_286757158096389_910348965_n.jpg

16v tuossa kuvassa

Tää äijä on ainakin onnistunut herättämään helvetinmoista keskustelua suorastaan raivoisaa väittelyä. Just tällaiset kaverit on vielä niitä mitkä painuu tuonne takaraivoon mieleen :D Se varmaan himassaankin lueskelee ruokaannosten äärellä ja nauraa omahyväisesti huutonaurua, kun jengi haukkuu ja haukkujat samalla tuottaa monta sivullista päivässä tekstiä kaverista. ja siihen päälle vielä sadat tuhannet fanittajat… äijälä on asiat hyvin :D Haters gonna hate! En mäkään vittu ymmärrä tota kadunvarrella tuplien heittelyä mikrosortsit jalassa enkä tota vitun dug face meininkiä.. olen itse niin eri planeetalta. Mutta kyllä mulla silmissä Z yzz:it sun muut ukot silti säväytti kunnollaan ja sai kyllä hymyilyttään… tääkin ukko on ihan ku jostain vitun lipevästä komediasta mut silti joku sairas osuus musta pitää tätä kaveria todella kiinnostavana persoonana :D ja monet pakkotoiston ISOT JA KARVAISET Gasp takkiset Massamonsterit ei itsekkään varmaan ymmärrä miksi kaverin fysiikka onkin niin mielenkiintoisen ja kovan näköinen, joten kaikkien on PAKKO avautua

Offtopic mut nantes käytäs sitä enteriä, hirveetä puuroa sun tekstit ku aina helvetisti tekstiä yhessä kasassa. Kappalejaot ni pystyy lukemaanki :)

Suositut

Back
Ylös Bottom