Zone-sarja -42%

MEN´S PHYSIQUE PRO Jeff Seid

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hahah joo täytyy yrittää muistaa :D Mut on mul kuitenki pilkut ja pisteet! :)
Onhan tuolla pilkkuja ja pisteitä, vielä jos laittaisit ne oikeaan paikkaan. Puhumattakaan isoista kirjaimista... :)

Yhdyn aiempiin mielipiteisiin kaverin naamasta. Jätkä näyttää siltä ala-asteen pikku nilkiltä, joka huutaa: "HOMO!" ja polkee pyörällä karkuun. :D

Tämä! Olen melko varma, että kun videokamera ei käy, niin tyyppi reenaa kunnon tekniikalla.

Deadlift Showdown - Ogus Vs. Jeff Seid (Vlog #123) - YouTube

Jostain syystä tää video on piilotettuna tubessa, mutta löysin kun selasin läpi vanhoja keskusteluja yheltä toiselta foorumilta. Tasan tarkkaan kukaan täysjärkinen junnu kenellä on noin lupaava fitness-ura edessä ei kyllä "trollatakseen" tietoisesti hölmöilis noin ja ottais turhia riskejä koko uransa pilaamisesta jos tajuis kuinka iso riski tuo on. Tuppaa vaan nuorena monella olemaan enemmän intoa kun järkeä.

Toki voi olla, että (suurikin?) osa hölmöilystä on vaan sen takia että hommia tehdään kameralle.

Deadlift Showdown - Ogus Vs. Jeff Seid (Vlog #123) - YouTube

Jostain syystä tää video on piilotettuna tubessa, mutta löysin kun selasin läpi vanhoja keskusteluja yheltä toiselta foorumilta. Tasan tarkkaan kukaan täysjärkinen junnu kenellä on noin lupaava fitness-ura edessä ei kyllä "trollatakseen" tietoisesti hölmöilis noin ja ottais turhia riskejä koko uransa pilaamisesta jos tajuis kuinka iso riski tuo on. Tuppaa vaan nuorena monella olemaan enemmän intoa kun järkeä.

Toki voi olla, että (suurikin?) osa hölmöilystä on vaan sen takia että hommia tehdään kameralle.

Oli aika hurja toi mave kyseisellä videolla, mut eiköhän nykyään treenaile jo oikein.. Trollailee taitavasti välistä saadakseen medianäkyvyyttä. Mm. tämä lainaus Jeff Seidin facebookista, "Once we hit 100k likes brahs I'll do an epic trolling vidd xD
Any suggestions as to what you'd want to see? " --> sit tuli 100k tykkäystä facesivusta ja teki tän videon trollatakseen https://www.youtube.com/watch?v=_QGD3d_N9cs .
Ei oo kyllä mitään hajua, että mitä tykkäysmääriä kaiken maailman bodareilla ja fittnessmalleilla on, mutta ihan kova luku äkkiseltään 1.1miljoonaa https://www.facebook.com/officialjeffseid . Näin se vaan on, että nää jotka hallitsee nämä instagrammit, facet, trollit yms. sosiaalisen median, niin pärjäävät hyvin.

Kaikkea hyvää vaan pojalle . Apinoidaan edelleen sitä jo edesmennyttä aziz - tyyppiä . Not cool .Paljon parempi kroppa kuin idolillaan

Miksi pitää rakentaa itselleen ''trollaava'' julkisuuskuva, joka pahimmillaan saa kaverin näyttämään täydeltä kusipäältä? Miksei voi antaa kisameriittien yms. hoitaa homman puolestaan?

Miksi pitää rakentaa itselleen ''trollaava'' julkisuuskuva, joka pahimmillaan saa kaverin näyttämään täydeltä kusipäältä? Miksei voi antaa kisameriittien yms. hoitaa homman puolestaan?

Palaan ketjuun, nyt kun ollaan päästy jo vähän asiaan.

Mutta itse kysymykseen: tuolla tavallahan hän saa itsensä julki viisi kertaa paremmin. Veikkaan, että et osaa nimetä top 3 hänen sarjastaan. Harvaa kuitenkaan loppujen lopuksi kiinnostaa ne kisameriitit. Ei semmoinen perus 15v salin aloittanut junnu ole kiinnostunut, että kuka on voittanut mitäkin. Hän vain etsii roolimallia joka on hauska, mutta silti auttaa häntä. Ja minunkin mielestäni tuommoista on paljon mukavempaa katsoa kuin vain jotain treeni- ja kisavideoita.

Tota trollihommaa en kyllä ymmärrä. Siis miten niin trollaa? Nähnyt Seidiltä ehkä yhden videon jossa edes vähän "trollaamiseen" liittyvää meininkiä, kun spedeilevät jätkien kanssa jossain hotellissa. Sekin video ihan hyvässä hengessä eikä ketään loukata. Toki noi kaupungilla ilman paitaa hillumiset on kopioitu azizizizzyltä, mutta onhan äijä kuitenkin suoraan sanonut guidon toimineen isona motivaattorina hommalle. Vähän eri meininkiä kuitenkin kuin Azizin trollaamiset jossain chatrouletessa ja facebookissa.

se nyt vaan on aika fakta että natulla ne rasvat nousee kympin yläpuolelle niin että pärisee, jos lihasta ruvetaan rakentamaan. Mun mielestä hyvä että herättää keskustelua tää jätkä ja miks täälä ei taas sais puhua roinasta? Mut kyllä toi jätkä on ruton paljo kovemmassa iskussa ky ykskää suomalainen physique äijä.. malliltaa ja lihoiltaan. tietty voi olla mahollista että niin luonnon oikku että pärjää ilman aineita eikä tohon kondiksee tarviskaan aineita. mutta kun ottaa huomioon miehen iän ja jatkuvan kireyden ja kilpailu tason ni ite kyllä tässä vaiheessa riisun ne jeffi lasit pois päästä. tämä
siis mun mielipide..

No ei todellakaan tarvitse nostaa rasvoja yli kympin että lihas kasvaa. Koittakaa joskus vetää rasvat sinne seiskaan niin huomaatte. Ylimääräisestä läskistä ei oo mitään hyötyä(paitsi näyttää huppari päällä bodarilta, ilman paitaa läskiltä). Seidillä on kapea vyötärö ja leveät hartiat, ei niihin horkkuja tarvita.

Ja on muuten vitun ärsyttävä ja ylimielinen jätkä. Tai ainakin sen kuvan antaa itsestään.

No ei todellakaan tarvitse nostaa rasvoja yli kympin että lihas kasvaa. Koittakaa joskus vetää rasvat sinne seiskaan niin huomaatte. Ylimääräisestä läskistä ei oo mitään hyötyä(paitsi näyttää huppari päällä bodarilta, ilman paitaa läskiltä). Seidillä on kapea vyötärö ja leveät hartiat, ei niihin horkkuja tarvita.

Ja on muuten vitun ärsyttävä ja ylimielinen jätkä. Tai ainakin sen kuvan antaa itsestään.

no aika tarkkaan saa kalorit laskea ettei kerry rasvaa.. offilla kuitenki tarkotus syödä reilusti yli kulutuksen että ravintoa riittää varmasti. Sun offi varmaan menee sitten 1kcal yli kulutuksen jos rasvaa et nosta yli kympin. Ja kyllä olen tiputtanut rasvat 7-8 ja sen jälkeen taas "bulkille" ja ehkä noin vuoden verran nyt offilla ja kalorit viikottain +500-800 ja rasvat nyt jossain 14-15. Jos lääkkeiden avullakin rasvat nousee kymppiin tai yli niin kerrotko miten natulla ei nouse sen enempään? ymmärrät varmaan kuitenkin että lääkkeillä helpompi pitää tasvt alhaalla?

no aika tarkkaan saa kalorit laskea ettei kerry rasvaa.. offilla kuitenki tarkotus syödä reilusti yli kulutuksen että ravintoa riittää varmasti. Sun offi varmaan menee sitten 1kcal yli kulutuksen jos rasvaa et nosta yli kympin. Ja kyllä olen tiputtanut rasvat 7-8 ja sen jälkeen taas "bulkille" ja ehkä noin vuoden verran nyt offilla ja kalorit viikottain +500-800 ja rasvat nyt jossain 14-15. Jos lääkkeiden avullakin rasvat nousee kymppiin tai yli niin kerrotko miten natulla ei nouse sen enempään? ymmärrät varmaan kuitenkin että lääkkeillä helpompi pitää tasvt alhaalla?

Mutta eihän sinun tarvitse nostaa niitä kaloreita noin paljoa? Jos lihasta voi saada pienen taustan jälkeen noin 10 kiloa lisää vuodessa, niin se on vajaa 200g viikossa. Itse syönyt aina +300 "bulkilla" ja kuukauden jälkeen vetänyt -500 2 viikkoa. Lihasta tullut "vaan" noin 8kiloa per vuosi (kolmas vuosi alkoi juuri) ja rasvaprosentti vain pienentynyt. Varsinkin jos pystyt elämään siististi niin ei ne rasvat niin hirveästi nouse(tarkoitan tässä tapauksessa ilman alkoholia/mäkkiä ynnä muita semmoisia kiusauksia). Jossain täällä pakkiksellakin pyörii se syklittely ketju, kannattaa tutustua :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mutta eihän sinun tarvitse nostaa niitä kaloreita noin paljoa? Jos lihasta voi saada pienen taustan jälkeen noin 10 kiloa lisää vuodessa, niin se on vajaa 200g viikossa. Itse syönyt aina +300 "bulkilla" ja kuukauden jälkeen vetänyt -500 2 viikkoa. Lihasta tullut "vaan" noin 8kiloa per vuosi (kolmas vuosi alkoi juuri) ja rasvaprosentti vain pienentynyt. Varsinkin jos pystyt elämään siististi niin ei ne rasvat niin hirveästi nouse(tarkoitan tässä tapauksessa ilman alkoholia/mäkkiä ynnä muita semmoisia kiusauksia). Jossain täällä pakkiksellakin pyörii se syklittely ketju, kannattaa tutustua :)

jatkan tän viestin verran vielä offtopiccia..:) kehonkoostumus mittausten mukaan siis 500-800 plussalla. Mutta paino ei nouse ellen nosta kaloreita sen verran ylös. Jos söisin laskuen mukaan +200 kcal päivässä niin painolle ei tapahdu mitään, vaikka tankkais kerran viikkoon. Kyllä mä jotain syklittelystä ymmärrän ja oon jonkun verran ollu tekemisissä tämän harrastuksen parissa niin sen pohjaan vedän omat mielipiteet:)

Saa se vähä enemmän olla kun 1 kcal. Saa olla jopa tuon 800 kcal kun syklittelee miinuksilla välillä. Eikä niitä kaloreita tarvi tarkkaan laskea, peilistä näen itse kehityksen ja sen mukaan syön. Sitä oppii ajan myötä tuntemaan kroppansa. Olen mäkin ollut vuosia putkeen 14-15% rasvoissa eikä lihasta sen enempää kehittynyt. Voimaa toki massalla oli enemmän mutta en käy kisoissa. Mikäs siinä jos tykkää olla hyvissä rasvoissa, itsellä se ei kuitenkaan lihasta tuonut sen enempää, sen sijaan lihakset oli piilossa rasvan alla. Monesti tiputin rasvat 8% nurkille mutta todellinen kiristyminen vaati kuitenkin alle 7% rasvat.

Lääkkeistä en tiedä kun en käytä mutta voit toki tulla katsomaan miten mulla ei nouse rasvat yli kymmenen. Laita vaikka viestiä niin sovitaan kimppatreenit :)

Voihan se olla että joidenkin tarvii, tuskin löytyy kahta samanlaista joiden kroppa toimii samalla lailla. Mutta en mä ainakaan herranjumala 8 kiloa saa puhdasta lihasmassaa vuoteen, en sikabulkilla enkä alle 10% rasvoilla. Pitää varmaan vaihtaa proteiini-merkkiä ;)

Voihan se olla että joidenkin tarvii, tuskin löytyy kahta samanlaista joiden kroppa toimii samalla lailla. Mutta en mä ainakaan herranjumala 8 kiloa saa puhdasta lihasmassaa vuoteen, en sikabulkilla enkä alle 10% rasvoilla. Pitää varmaan vaihtaa proteiini-merkkiä ;)

8 kiloo lihasmassaa lienee täysin aloittelijalle mahdollista, mut eihän sitä nyt enää vuosien treenaamisen jälkeen millään voi noin paljoo lihasta vuodessa saada. Roinaamalla sitten täysin eri juttu.

Ei oo ihmekkää miten tää kaveri on saanu nopeaa nui paljon tykkäyksiä...lyhyessä ajassa pakkiksellakin melkee
10 sivua juttua kaverista vaikkakin jutut vaihtelee rajusti. :D

jatkan tän viestin verran vielä offtopiccia..:) kehonkoostumus mittausten mukaan siis 500-800 plussalla. Mutta paino ei nouse ellen nosta kaloreita sen verran ylös. Jos söisin laskuen mukaan +200 kcal päivässä niin painolle ei tapahdu mitään, vaikka tankkais kerran viikkoon. Kyllä mä jotain syklittelystä ymmärrän ja oon jonkun verran ollu tekemisissä tämän harrastuksen parissa niin sen pohjaan vedän omat mielipiteet:)

Jos syöt päivittäin +200kcal niin paino nousee hitaasti mutta varmasti muutaman sadan gramman viikkovauhtia, jos ei nouse et ole vielä edes ylittänyt kulutustasi vaan olet lievästi miinuksella.
Jos punnitset safkat ja lasket kalorit päivittäin ja painosi on noussut kuukaudessa ~800g olet löytänyt tason jossa olet 200kcal plussilla. Vaatii hieman tutkimustyötä ja kärsivällisyyttä ja jatkuvaa punnitsemista ja laskemista. Jos taas ei tuohon riitä hermot niin turha puhua näistä asioista sen enempää.

Tuokin kusee helposti, jos saat esim. jonkun hankalan pöpöviruksen, treeni-intentiseettisi laskee 20%, etkä jaksa käydä salilla aivan säännöllisesti, parissa kuukaudessa lihasta häviää muutama kilo ja saat tilalle 3-4 kg läskiä, vaikka et ole syönyt kuin +200-300kcal, mutta kulutuksesi on pienempi, aineen vaihduntasi hitaampi ja tulehduksen takia olet menettänyt sarjapainoja useassa liikkeessä.

Tuokin on koettu, käsittämätöntä miten pienestä kaikki on kiinni.

Suositut

Back
Ylös Bottom