• 3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN (540 kaps.) -24%

MEN´S PHYSIQUE PRO Jeff Seid

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jeffillä nyt sattuu kaikki palaset olemaan kohillaan.

Pituus optimi 182cm
Aineenvaihdunta korkea & bodyfat setpoint alhanen
Leveät hartiat ja kapea vyötärö (Vatsalihasten urat todella syvät)
Tähän yhdistetään hyvän mallinen selkä ja olkapäät jotka vahvoja lihasryhmiä
Käsissä lyhyet kiinnityskohdat mutta se saa lähinnä aikaan illuusion paksummista käsistä (jos niitä ei poseeraa)
Rinta hyvän mallinen mutta alkujaan oli heikko lihasryhmä niin kuin itse sanonut
Pieni pää,
Jaloissa ei sitten olekaan mitään ihmeellistä

Treenannut 13v ja lapsesta saakka ollut urheilullinen ja syönyt hyvin.

Zyzz se oli. Ja joo eri kaveri. Väittää olevansa ja itse ainakin uskon. Ja alan epäillä heti kun joku kertoo yhdenkin asian, joka tässä kropassa näyttää ”epänatulta”... Eeli Halonenkin on isompi. Utista puhumattakaan.. Jeffin lihasten kiinnityskohdat ja luuston rakenne on vaan niin nextillä levelillä, että tuo lihasmassa saa noissa raameissa kaikki oikeudet.

View: https://www.instagram.com/p/BoSf1I4nlnz/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1nooovqkaa0tm

Paineisuus, epäkkäät, vatsa ja en näe, että natuna olis mahdollista olla noin isoa eroa jalkojen ja yläkropan koossa kaverin rakennettu koko huomioiden. Olen itsekkin treenannu koko ikäni ja saanu joskus salilla hyvinkin kropassa näkyviä tuloksia eli en ole ummikko.

Nythän on ollu muutaman vuoden trendinä sellainen, että lajiin varsin sopivakroppaiset ja lahjakkaat roinaavat itsensä johonkin fitness/shortsisarjaan passeliksi ja myydään sillä (imagoon kuuluu), että natuja ollaan.

Selityksiä perinteiset treeninotivaatio, rakenne, uskomaton itsekuri, geenit, tosi tarkka ruokavalio ja ihan vaan Jumalan lahja ihmiskunnalle.

Ja samaan aikaan on trendinä, että jotkut uskovat, ihan valveutuneetkin bodyihmiset. Koska jollain tasolla halutaan salaa uskoa, että on mahdollista olla superihminen ilman lääkitystä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
ihan turhaa vaittelya, GEENIT on niin isossa osassa yhtaloa, jotkut on natuna tosi kovassa kunnossa vrt toiset roinaa ku hullut ja nayttaa silti aika paskalta

sit tietty paljon muutakin yhtalossa geenien lisaksi, roinari voi tehda kaiken muun pain helvettia ja sitten taas natu voi tehda kaiken muun lahella optimia

joten = aivan turhaa vaittelya

jeff voi ihan iisisti olla natu jos omaa hyvat geenit ja panostaa kunnolla

EDIT. tama tosin ei tarkoita etta itse pitaisin todennakoisena etta jeff on natu, mun lahtokohta on etta ihmiset on tyhmia ja laiskoja jos ei toisin todista, jos tasta lahdetaan niin tottakai kayttaa edes jotain koska se nyt on vaan niin paljon helpompaa olla kunnossa silla tavalla (eika valttamatta edes niin tyhmaa jos tekee kaiken muun hyvin, mutta tuskin tekee)

Ei näytä omaan silmään siltä, että yhdessäkään noista instakuvista olisi jotain kemiaa päällä. Jotain näistä asioista kuitenkin tiedän ja itse en ole ollut natu vuosiin.

Ei näytä omaan silmään siltä, että yhdessäkään noista instakuvista olisi jotain kemiaa päällä. Jotain näistä asioista kuitenkin tiedän ja itse en ole ollut natu vuosiin.

Turha tietysti väitellä, mutta ihmettelen edelleen tällaisia kommentteja kun samasta kaverista puhutaan. Onhan tuo nyt ihan selvä tapaus.

Turha tietysti väitellä, mutta ihmettelen edelleen tällaisia kommentteja kun samasta kaverista puhutaan. Onhan tuo nyt ihan selvä tapaus.
Niin millä perusteella?
Voi olla roinaaja tai sitten ei. Eikä sillä oikeastaan ole väliä, kun sitä ei pystytä mitenkään varmentamaan. Merkittävää on vaan se, että tuo kunto on mahdollista naturaalina

Niin, ihan selvä natu.

Noin hyvään kondikseen jos löytäisiin edes milli testoa viikossa, niin jo pelkästään se näkyisi aivan selvästi. Tuo ei käytä mitään.

Yksikään lihasryhmä ei hyppää silmille, lattea kuin pannukakku, ei mainitsemisen arvoista suonekkuutta.

Helvetin mallikas treenattu kroppa ja tiukka kondis, siinä kaikki

Suositut

Back
Ylös Bottom