Jeesatkaahan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vargas
  • Aloitettu Aloitettu
Eli oli tarkotus lähteä lomalle ranskaan ens lauantaina ja lentoliput tuli varattua. Nyt tuli tyttökaverin kanssa kumminkin sellanen välirikko, että ei tule varmasti lähettyä. Soitin ja yritin perua lennot mutta ei onnistu muuta kun lekurin todistusta vastaan, että henkilö ei voi lentää. Kertokaas nyt millä tarinalla tai vaivalla ois mahollista saada kyseinen todistus? eli hyvät vinkin ois tarpeen. Muuten menee rahat hukkaan......

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vargas sanoi:
Eli oli tarkotus lähteä lomalle ranskaan ens lauantaina ja lentoliput tuli varattua. Nyt tuli tyttökaverin kanssa kumminkin sellanen välirikko, että ei tule varmasti lähettyä. Soitin ja yritin perua lennot mutta ei onnistu muuta kun lekurin todistusta vastaan, että henkilö ei voi lentää. Kertokaas nyt millä tarinalla tai vaivalla ois mahollista saada kyseinen todistus? eli hyvät vinkin ois tarpeen. Muuten menee rahat hukkaan......

Selitä lekurille, saattaa kirjoittaakin lapun lentoyhtiölle.

Tomppa85 sanoi:
Uus pimu matkaan ja menoks. :whip:
:lol2:
Mutta tosiaan psyykkiset syyt voisivat purra tässä tilanteessa. Muuten jää sun varausmaksusi sisään...

Selvitä asiat eukon kanssa ja sitten lomalle. Tai voit kai sä sinne yksinkin mennä...

Varmaan se suurin haaste on saada lääkäri kirjoittamaan lappu sille ex-muijalle, joka tuskin riidan jälkeen lähtee mukaan moiseen kikkailuun. Ja sitten vielä luovuttamaan se lappu threadin aloittajalle. Jos hän on se joka matkan maksaa, niin kunnon riidan jälkeen voi olla ettei exää paljoa nappaa. :(

Kummalla ne liput on ja kumman nimissä se matka on? Jos ketjun aloittajan, niin sitten vaan ettii vapaaehtoisen kaverin sinne mukaan. Eipä sitä lääkärintodista ainakaan molemmille saa, sitä en sitten tiedä, että suostuvatko perumaan jos vaikka itelleen sellaisen hommaa.

Helpommalla varmaan pääsis ottamalla kaveri mukaan ja viettää se loma.

Jep helepoimmalla varmaan pääset ku hommaat uuden matkakaverin.. :kippis1:

Uusi eukko. Kannattaa aina.

Aimo sanoi:
Uusi eukko. Kannattaa aina.

Kiire tulee uutta eukkoa etsiessä.. Mutta toisaalta, joku nainen saattais innostuakin, kun menis aloittamaan jutustelun tyyliin "Hei, mulla olis yx ylimääräinen lippu Ranskaan... Kiinnostaisko?" :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
"Hei, mulla olis yx ylimääräinen lippu Ranskaan... Kiinnostaisko?" :rolleyes:

Ottaa aikaa noin 10 minuuttia. Väittäisin, että hyvällä pelisilmällä valkaten hit-rate on yli 80 %. ;)

Tuli muuten mieleen, että jos mulla ei olis tuota avokkia, niin voisin lähteä mukaan. :D Siis jos vaan huolittais. :D

Eleonoora sanoi:
Tuli muuten mieleen, että jos mulla ei olis tuota avokkia, niin voisin lähteä mukaan. :D Siis jos vaan huolittais. :D

No niin Vargas. Voit pitää tätä asiaa jo ratkaistuna. Ei tällä kertaa tarvinnut edes itse suutaan avata! ;)

Mukavaa matkaa molemmille!

jaasatkaahan

Kiitti hyvist vinkeistä. Frendit ei lähe, kaikil on jotain. Ja uus mimmi mukaan on kyl aika hc veto, kyl pitäis jotain tosi nannaa luvata ja antaa näyttöjä ennen lähtöä jos meinaisin lipun hänelle heittää;) Mä vähän viel punnailen paria eri vaihtoehtoa..

Vargas sanoi:
... Mä vähän viel punnailen paria eri vaihtoehtoa..

Höpöhöpö!

Nyt jos jahnaat, niin saat jahnata yssikses romanttisesti Pariisissakin. Nyt se luuri käteen ja pikainen puhelu sille mamitsulle, joka sydäntä vähänkin kouraisee.

HC vedot sitten vasta reissulla. :whip:

Model Tested and Quaranteed by Aimo.

Meet lekurille ja sanot että sun pyllyssä asuu hamsteri, ja että et pysty lähteen lentomatkalle koska se hamsteri pelkää lentämistä.

Eiköhän pakkikselta aina yks hormoonihirviö mukaan lähde, pitääkös sen olla just neitokainen? no tekohiukset, huulipunaa ja vähän puuteria niin ai että, ja vielä joku sopivan körmy. ja vielä hihattomassa paidassa, mielikuvitus tekee taas kepposia. :jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom