BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On se perkele jumalaton tuo selkä!!!
cap035.jpg

cap047.jpg

Muutenki aika roteva ukko.
cap044.jpg

:worship: :5:

Hyvät massat :worship: .

eilen tipahti pätkä postista, ja heti tuli katsottua läpi.
helvetin hyvä, yllätyin positiivisesti. etenkin Jayn cardiosessio kello 2 yöllä pisti itseäkin väsyttämään..

seuraavaksi odotellaan jay offilla kuvattua pätkää.

Voi vittu, mulle ei ole vieläkään tullut! Toivottavasti tänään...
Ohessa hehkutusta:
http://www.musclemayhem.com/forums/showthread.php?t=23581

GET THIS DVD!

Not just for the info on diet/training but because it is the best anyone has EVER looked while filming a video.......And, Im not even a Cutler fan. IN this video his Xmas tree is just sick...and his glutes are peeled. Seriously, I completely believe he got food poisoned because something out of this world happenend in the last two weeks for him to look like he did.

The only problem with the video is that Jay is very dry (in terms of personality) as always......but, he's two fuckin weeks out from the Arnold so its to be expected......There are no real big diet or training break throughs......As always hes a high volume trainer and his wife is the plate monkey And he follows a high protein/moderate carb/low fat diet.

REgardless, he looks REDICULOUS and that alone is a great reason to get it.

Mun mielestä Jay on muuten elämänsä kunnossa tossa 3vko ennen 2004 Arnoldia, tais tulla joku ruokamyrkytys kisaviikolla mikä pilas kunnon.
Tolla kunnolla ois haastanut Ronsterin hiukan vakavammin 2004 Olympiassa.

Tuota pätkää voisi jopa harkita hankkivansa. New Improved and Beyond oli ihan hyvä pätkä ja Jay on muutenkin asiallisen tuntuinen ja hauska sälli. :thumbs:

Jay Cutler - New improved, beyond (TORRENT)

Jep, vanhempi kait, mutta en usko, että kaikki teistä on tän nähnyt.

Ja sori jos oli :wanha:

Lataa TÄSTÄ

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ripped to Shreds
:5:
Suoraan mieheltä tilattu kauan odottamani treenidvd rantautui tänään! Sain Jayltä muuten huomattavasti halvemmalla kuin Godzillalta Suomesta...Anyway, paras treenivideo mitä olen vuosiin nähnyt!! Aivan helvetin tiukkaa settiä! :rock:
Vaikka kuumeisesti painoja odotellaan ja "mitä liikkeitä ja millä kulmilla" kysymyksiä on huulilla, en noihin seikkoihin paljoa paneudu. Jay Cutler on maailman toiseksi kovin kehonrakentaja tittelien mukaan, mielestäni kuitenkin kunnoltaan ja commintmentiltaan selkeä ykkönen Ripped to Shredsin katsottuani.

Cutlerin silmissä kiiluu valtava nälkä kolmanteen Arnold Classic voittoon! Ja voittohan sieltä tuli, tosin aika kyseenalainen sellainen.. Miehellä oli viime päivinä vatsatauti, joka heikensi hänen hiilarilataus ja viimeistelyhetkiään Columbuksessa kisaviikonloppuna. Tämä ilmenee siten, että dvd:llä näkyvä Jay Cutler pistää epäilijöille jauhot suuhun! Mies on Kunnossa Isolla K:lla...pirun tiukkaa lihaa jokapuolella ja paljon!

Dvd on Mitsuru Okaben kuvaama, ja vaikkakin palstalla ja maailmalla herjattu kaveri on Mitsu, tämä dvd on laadultaan ihan jees. Ääni kuuluu hieman epäselvästi ajoittain, mutta pehmeät leikkaukset ja kuvanlaatu ovat hyviä. Lifestyleä videossa kuvataan paikoittain, näemme mm. Jayn ajelemassa uudella autollaan ja Hummerkin vilahtaa kuvassa :kuola:! Miehen ajatuksia dieetistään ja valmistautumisestaan kuullaan jokaisen treeniosion yhteydessä ihan mukavasti ja poseerausta on myös mukana tarvittavat määrät. Lopussa on materiaalia questpose keikalta (sama kuin viime leffassa, vuosi vain eri). Kestoltaan dvd on 3,5 tuntia.

Miehen vaimoa ja pariskunnan koiria, sekä upeaa MTV Cribs tyylistä kämppää näkyy myös. Sekä aamukahdelta suoritettava cardiosessio ;)
Kaikenkaikkiaan helvetin kova leffa intensiteetin takia! Three thumbs up!

Tossa eilen illalla aloin katteleen, mut vasta jalkatreenit takana... aika coolia meininkiä! Huomioita: "no pain, no fucking pain", ei käyttänyt ollenkaan vyötä... taitaa olla selkä hyvässä kunnossa.. siis kaikki kyykyt (vaikka smithissä tekikin) minun nähdäkseni ihan reiluillakin painoilla... niin ja ei mitään turhia ujostele, teki ihan reilut setit reidenlähentäjiäkin niillä "naisten vehkeillä" ;)

DVD godzilta, Jaylla on jo tarpeeks rahaa niin tuetaan mieluummin (myös) suomalaisia rakentajia :)

JaniU sanoi:
Tossa eilen illalla aloin katteleen, mut vasta jalkatreenit takana... aika coolia meininkiä! Huomioita: "no pain, no fucking pain", ei käyttänyt ollenkaan vyötä... taitaa olla selkä hyvässä kunnossa.. siis kaikki kyykyt (vaikka smithissä tekikin) minun nähdäkseni ihan reiluillakin painoilla... niin ja ei mitään turhia ujostele, teki ihan reilut setit reidenlähentäjiäkin niillä "naisten vehkeillä" ;)

DVD godzilta, Jaylla on jo tarpeeks rahaa niin tuetaan mieluummin (myös) suomalaisia rakentajia :)

Olen itsekin ollut aina sitä mieltä, että vyö on turhaa ellei sun selässä ole jotain herkästi vahingoittuvaa osaa.

Juu, no mulla kun itselläni on yksi välilevy sökö niin on ollut parempi vyötä pitää jo melkein syödessäkin ;)
Tosin, sitten se (Jay) kuitenkin taisi jo rintatreeniin Schiekin vyötärölleen kiristellä...

Anyway, aika elukka toi Jaykin on ja melkosen hurjassa kunnossa tuossa videolla! Herrasmiehenä muistaa ylistää vaimoaankin joka toinen minuutti ;)

jos vertaa tuota jayn uutta videoo edelliseen niin onko tuo uusi miten paljon parempi? Itse en kauheesti tykänny siitä edellisestä.

JaniU sanoi:
Juu, no mulla kun itselläni on yksi välilevy sökö niin on ollut parempi vyötä pitää jo melkein syödessäkin ;)
Tosin, sitten se (Jay) kuitenkin taisi jo rintatreeniin Schiekin vyötärölleen kiristellä...

Anyway, aika elukka toi Jaykin on ja melkosen hurjassa kunnossa tuossa videolla! Herrasmiehenä muistaa ylistää vaimoaankin joka toinen minuutti ;)

Onko tollanen vika muuten jotenkin "geneettistä", koska mä oon oikeesti sitä mieltä, että kyllähän liikettä kuin liikettä voi tehdä ilman vyötä loukkaamatta itseään, olkoon liike mikä tahansa, jos liikkeen tekee oikein eikä päästä painoja tippumaan vaan pitää kropan kireenä. Ja kyllähän siihen tottuu kun tekee sitä.

Siis, don't get me wrong. Kyllähän colemannikin käytti vyötä kaikissa liikkeissä cost of redemptionissa...

edit: Miksi muuten noi jayn varmistajat on mukana lämmittelyissäkin? kädet kiinni tangossa tai vaijerissa ihan sama onko 20kg vai 200kg :P
Niin ja, sitten on hauska toi jay, kun se sanoo sen omalle treenikumppanille "c'mon........c'mon" ja kattoo koko ajan muualle, huomaa selvästi, että jaytä ei vois vähempää kiinnostaa, kunhan "kannustaa" kohteliausuuden merkeissä.

Mukana menossa myös Kerry...

Liitteet

• 16.webp
    16.webp
    32,2 KB · Katsottu: 746

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom