BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jay_44_daysout_rot.jpg

Katso video

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Näkee että treeni puree ja mies on poikki. :) Ilmeisesti on joku nyt tsemppaamassa sarjoihin loppurutistukset, en ole kaveria ennen nähnytkään?

Mihin aikaan tuo oikein treenaa, kun koko salilla ei näytä olevan yhtään ainoata muuta treenaajaa. Aamuyöllä kello yksi? Se selittäisi kyllä väsyneen olon. Nuo treeniajat ovat kyllä aika ammattilaisen aikoja - kuka normaalityötä tekevä voisi tuohon aikaan olla salilla? ;)

edit: No olihan siellä joku sentään.

Mihin aikaan tuo oikein treenaa, kun koko salilla ei näytä olevan yhtään ainoata muuta treenaajaa. Aamuyöllä kello yksi? Se selittäisi kyllä väsyneen olon. Nuo treeniajat ovat kyllä aika ammattilaisen aikoja - kuka normaalityötä tekevä voisi tuohon aikaan olla salilla? ;)

Ei niinku mitään logiikkaa tossa. Miks ei vois klo 1 reenata aamuyöl? Minkä väsyneen olon, äijähän nukkuu sen 12h vuorokaudes muutenkin varmaan, ja nimenomaan vielä sano että parempi keskittyy ku ei oo muuta älämölöä. Eikö yötyöt/myöhäisiltavuorot ole normaalityötä? Siis mitä vittua mies?

Ei niinku mitään logiikkaa tossa. Miks ei vois klo 1 reenata aamuyöl? Minkä väsyneen olon, äijähän nukkuu sen 12h vuorokaudes muutenkin varmaan, ja nimenomaan vielä sano että parempi keskittyy ku ei oo muuta älämölöä. Eikö yötyöt/myöhäisiltavuorot ole normaalityötä? Siis mitä vittua mies?

Minä tarkoitin ihan normaali päivätyötä. Tuskin ne yövuoroakaan tekevät ihmiset sen vuoron jälkeen yleensä treenaamaan mene. Eivätköhän hekin harjoittelunsa ennen duunia hoida - vaikka mistä minä mitään tiedän.

Cutlerin osalta ajathan voivat olla mitkä tahansa, kun mitään muuta ei tässä vaiheessa elämään varmasti mahdu kuin Olympiaan treenaaminen.

Minä tarkoitin ihan normaali päivätyötä. Tuskin ne yövuoroakaan tekevät ihmiset sen vuoron jälkeen yleensä treenaamaan mene. Eivätköhän hekin harjoittelunsa ennen duunia hoida - vaikka mistä minä mitään tiedän.

Cutlerin osalta ajathan voivat olla mitkä tahansa, kun mitään muuta ei tässä vaiheessa elämään varmasti mahdu kuin Olympiaan treenaaminen.

Kyllä mä ainakin usein meen salille vasta joskus 10 aikaan illalla, kun sillon oon mielestäni virkeimmilläni. Oon aina ollu vähän sellanen yökukkuja ja tuntuu kaikkein luontevimmalta mennä salille myöhään illalla. Jos ei tarvis kaheksalta herätä töihin niin varmasti menisin vieläkin myöhempään.

Mutta joo, yksilöllistähän toi on.

Mut se siitä offtopicista

Helposti.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jay Today Deep Tissue Barefoot Massage Solution:
6031439982_1c3cee686f_z.webp
6030882697_eabd165e0c_z.webp

Zone-sarja -42%
Cutler lokakuun MD:n kannessa:
6054017697_0346cd34b6_z.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: