- Ikä
- 45
Kivuliasta toi hieronta :whip:, mutta kaippa siitä hyötyäkin on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
suht ruma päkki ,jos vertaa kai greeneen taikka dexiinPahalta näyttää... Muiden kannalta :D
Cutler lokakuun MD:n kannessa:
katso liitettä 69512
Miks vitussa Jaylla on bikinitoppi?
Ennustan: Kotletti vie vielä tänä vuonna. Seuraavassa Olympiassa saadaan sitten uusi mestari, kun Cutleri lopettaa.
Cutleri tuli 2009 Olympiaan ihan eri tasolla, kuin edellisiin ja on siitä lähtien ollut mestaruuskunnossa, kireänä ja isona. Vaikea sitä on ykköspallilta tiputtaa, varsinkin kun "tasapisteissä" hallitseva mestari vie poikkeuksetta Sändoun kotiin.
No ei varmana tee uutta ennätystä, kuitenkin käsissä ja jaloissa ollut pitkään jo pahat hermovaivat, pystyy ylipäänsä enää reenaamaan esim. käsiään puolet vuodesta ja ankaran hieronnan ja huollon ansiosta.
Tota ei oo mun mielestä koskaan todistettu vaan on vaan ihmisten spekulaatiota.No ei varmana tee uutta ennätystä, kuitenkin käsissä ja jaloissa ollut pitkään jo pahat hermovaivat, pystyy ylipäänsä enää reenaamaan esim. käsiään puolet vuodesta ja ankaran hieronnan ja huollon ansiosta. Jayllakin vaan tulee pikku hiljaa kroppa vastaan, mutta viime vuosina on onneksi tultu tiukassa kunnossa sisään, ja viety pysti kotiin.
Kireys on puoli voittoa, vasta Dexterille hävittyään Jay jaksoi taas mennä rajoille dieetin ja kuivatteluidensa kanssa. Näin olen lukenut parina viime vuonna.
Tota ei oo mun mielestä koskaan todistettu vaan on vaan ihmisten spekulaatiota.
Jay Cutler trains shoulders and traps 2 weeks out from the 2011 Mr Olympia.
The reigning Mr Olympia does side laterals, front raises, cable rear side laterals and more.
Be sure to take notes because the 4x champ goes into great detail on his workout.