BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ennustan: Kotletti vie vielä tänä vuonna. Seuraavassa Olympiassa saadaan sitten uusi mestari, kun Cutleri lopettaa. :puntti:

Cutleri tuli 2009 Olympiaan ihan eri tasolla, kuin edellisiin ja on siitä lähtien ollut mestaruuskunnossa, kireänä ja isona. Vaikea sitä on ykköspallilta tiputtaa, varsinkin kun "tasapisteissä" hallitseva mestari vie poikkeuksetta Sändoun kotiin.

Ennustan: Kotletti vie vielä tänä vuonna. Seuraavassa Olympiassa saadaan sitten uusi mestari, kun Cutleri lopettaa. :puntti:

Cutleri tuli 2009 Olympiaan ihan eri tasolla, kuin edellisiin ja on siitä lähtien ollut mestaruuskunnossa, kireänä ja isona. Vaikea sitä on ykköspallilta tiputtaa, varsinkin kun "tasapisteissä" hallitseva mestari vie poikkeuksetta Sändoun kotiin.

jep, cutlerssonista tosiaan huomaa että jokin pala on loksahtanut kohdilleen; keskivartalo näyttää paremmalta, kireys löytyy ja lettikään ei näytä enää niin paskalta. yleisesti ottaen mies näyttää paljon terveemmältä kuin muutamia vuosia sitten. eiköhän se pokaali taas jayn takanreunalle mene ja saa mennäkin, kovaltahan tuo kondis näyttää.

Tjoo... Mun villi veikkaus on jopa että cutletti tekee uuden ennätyksen Olympiapystien määrissä. Veikkaan että Kaille tulee injury jossain vaiheessa, koska hän puskee itseään turhan kovaa välillä. Branch myös valitettavasti, kuten on taas nähty, ei malta olla treenaamatta ajoittain liian kovaa. Heath taasen pysyy ikuisena kakkosena vaikka omaakin älyttömän kovat käsivarret.

Quottaan tätä sitten muutaman vuoden päästä jos olin oikeassa. :D

Zone-sarja -42%
No ei varmana tee uutta ennätystä, kuitenkin käsissä ja jaloissa ollut pitkään jo pahat hermovaivat, pystyy ylipäänsä enää reenaamaan esim. käsiään puolet vuodesta ja ankaran hieronnan ja huollon ansiosta. Jayllakin vaan tulee pikku hiljaa kroppa vastaan, mutta viime vuosina on onneksi tultu tiukassa kunnossa sisään, ja viety pysti kotiin.

Kireys on puoli voittoa, vasta Dexterille hävittyään Jay jaksoi taas mennä rajoille dieetin ja kuivatteluidensa kanssa. Näin olen lukenut parina viime vuonna. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ei varmana tee uutta ennätystä, kuitenkin käsissä ja jaloissa ollut pitkään jo pahat hermovaivat, pystyy ylipäänsä enää reenaamaan esim. käsiään puolet vuodesta ja ankaran hieronnan ja huollon ansiosta. Jayllakin vaan tulee pikku hiljaa kroppa vastaan, mutta viime vuosina on onneksi tultu tiukassa kunnossa sisään, ja viety pysti kotiin.

Kireys on puoli voittoa, vasta Dexterille hävittyään Jay jaksoi taas mennä rajoille dieetin ja kuivatteluidensa kanssa. Näin olen lukenut parina viime vuonna. :)
Tota ei oo mun mielestä koskaan todistettu vaan on vaan ihmisten spekulaatiota.

Tota ei oo mun mielestä koskaan todistettu vaan on vaan ihmisten spekulaatiota.

Jay on itse puhunut jollain treenivideollaan tästä, en nyt muista olisiko ollut From Jay To Z. Sen verran täytyy kuitenkin vetää takaisin, että jaloista en olekaan ihan varma. Mutta käsistä sanoi selvästi, että treenaa niitä enää puolet vuodesta.

Jaskahan on aivan tajuttoman kokoinen. Mutta joku aikaisemmin säikeessä sanoi; mikälie vatsakontrolli tai lantion leveys. Eihän kellään nykyajan kaverilla (totta kai kun kun arvostelut muuttuu) ole vanhojen (en ole asiantuntija, lähinnä omaa mielipidettä tuon ilmi) pullistelijoiden estetiikkaa. Hirmu harmi. Ennen taidettiin kasvattaa fysiikkaa ja varottiin kasvattamasta mahaa ja lantionseutua(?). Pirun sääli että nykyään paras on se joka on painavin (isoimmat lihakset) ja kirein (suonet näkyy). Enkä ymmärrä alasta yhtään mitään, en arvosteluista, en arvostelijoista, enkä kavereista jotka maksaa lähes alastomien miesten kuvista niin paljon että saadaan show-pyörimään. Mutta arvostan että kaverit riskeeraavat lyhyen elämänsä sen takia että heillä olisi mahdollisuus olla parhaita. http://www.youtube.com/watch?v=ibHJtbblGOk&feature=related

e. tämä oli siis alasta todella vähän ymmärtävän mielipide. saatan katsoa taideteosta ja miettiä "ymmärrän tästä juuri niin paljon kun minulle on sanottu "muodostan kuitenkin oman mielipiteen" :)

Viimeksi muokattu:
Mahtava tuo hartialinja.Kunnosta vähän vaikea heittää arvioita!
hlom1fwo.nwm.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom