Jauhelihasta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naksu
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on ainakin sellanen kutina että jos sen nesteen mitä lihasta paistaessa tulee,kataa pois,niin siinä menee suuri osa B vitamiineista hukkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by naksu
Moro!

Vaikuttaa jotenkin siltä, että...

Miten olis lihan keittäminen? (en ajattele ruoka asioita näin tarkasti)

Oliskohan naksu insinöör ainesta :worship: hyvin mietitty.

Originally posted by osku
Mulla on ainakin sellanen kutina että jos sen nesteen mitä lihasta paistaessa tulee,kataa pois,niin siinä menee suuri osa B vitamiineista hukkaan.

Kyllä sitä B:tä muualtakin saa.

Jauhelihakeitosta saa helposti lähes rasvatonta kun laittaa valmistamisen jälkeen jääkaappiin/pakastimeen ja odottelee kun rasva kovettuu pinnalle, siitä se on sitten helppo heittää roskiin. Kuhan vaan laittaa reilusti lihaa, eikä tee mitään venäläistä vankilakeittoa.

Originally posted by Jesuiitta
Jauhelihakeitosta saa helposti lähes rasvatonta kun laittaa valmistamisen jälkeen jääkaappiin/pakastimeen ja odottelee kun rasva kovettuu pinnalle, siitä se on sitten helppo heittää roskiin. Kuhan vaan laittaa reilusti lihaa, eikä tee mitään venäläistä vankilakeittoa.

Edellisellä sivulla tästä ja tän ongelmista on juttua monen postauksen verran :thumbs: .

Originally posted by Phat
No voi helvetti. Tulee oikein huono omatunto kun mulle ei tulisi mieleenkään heittää noita ravitsevia rasvoja pois. Kyllä kropalla niille käyttöä löytyy :)

Mikään ei ole keholle niin haitallista kuin NAUDANRASVA! Litki vaan kaikki. ;)

Originally posted by paistijauheliha
Mikään ei ole keholle niin haitallista kuin NAUDANRASVA! Litki vaan kaikki. ;)
Hui, todellako? Miksi? :confused:

Ps. Luulisin keksiväni useita haitallisempia asioita keholle kuin naudanrasva. :)

Re: Re: Jo naurattaa kulinarismin huiput!

Tosta raa-an lihan syönnistä,
Ite syön raakaa kalaa noin 5 kertaa viikossa yleensä n. 150g kerrallaan. Mä oon lukenu taas päinvastoin jostain, että raasta lihasta ravinteet sai paremmin irti. Mukana menee myös riisi, kasvikset ja hedelmät. Toki muutakin syön, läskiäki...
Veri on hyvä ravintoaine raakana. Se vastaa lihaa ja imeytyy helpommin. (On niissä Halmeen jutuissa jotain perää)

Itse en kyllä söis kalaa raakana... Kaverini on kalabiologian tohtori ja sen verran olen saanut valistusta kalojen loisista ja taudeista että meinas loppua multa koko kalan syönti! :urjo: Olen kuitenkin uskaltautunut syömään uunissa paistettua lohta... :lol2:

Lapamato ei ole mikään kiva juttu, varsinkaan jos se kasvaa 5-metriseksi. Sehän syö kaikki arvokkaat aminohapot yms :D Tämän siis voi saada kaloista, joita ei ole kypsennetty.

Originally posted by mikakor
Lapamato ei ole mikään kiva juttu,

Noita loisia on enempi kai järvikaloissa. Merilohta voi syödä suht koht huoletta ja muitakin meriörkkyjä.

En missään mielessä kehota tekeen lahnasta sushia.
Täälläpäin kaikki syö kalaa raakana enkä oo kellään kuullu olevan loisia...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom