jatkuva sairastelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja keho76
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Daug
Miten paha juttu on jos käy salilla vaikka on pieni nuha? Ku pitäis huomenna käydä vaikka on vähän flunssanen olo :curs:

No jos olo on muuten hyvä, mutta nenä vuotaa, niin IMO voit mennä huoletta pumppaamaan. Itselläni on vuotanut nenä nyt n. 8kk ja kokoajan pikku flunssa ollut päällä, mut se johtuu siitä että olen treenannu kovaa ja laihtunut 7 kiloa.

Nyt kuiteski kevennän treeniä kun alkaa pikkuhiljaa olla semmonen olo, että paikat prakaa jos ei lepää. Pidän kahden viikon pumppijakson enkä välitä painoista. Tarttis jonku monivitamiinivalmisteen, missä olis REILU määrä kaikkia helvetin vitamiinejä ja hivenaineita (a,b,c,d,e,f,g,h,i,sinkki,mg,kalium yms...) Voisko joku suositella valmistetta missä noi sais kätevästi kerralla plötsäytettyä nielusta alas, kun ei jaksa joka aamu napata viittä eri tablettia?

Mulla tuli tänään täyteen kolme viikkoa viime treenistä. Ensin oli kurkku helvetin kipeä ja kuumetta, sitten pikkulämpöä ja nuhaa, sitten iski päälle yskänuha. :curs:

Arvauskeskuksessa kun kävin ni ne sano että on varmaan joku sitkeä virus, ei viitti ottaa kokeita kun labra jouluna kiinni. Jos vielä viikon päästä vaivaa niin tule takas.

Kotona kaivelin kaappeja ja löysin kivaa lääkettä joka poisti yskän. Nyt on mukava olo, nenä vähän tukossa vaan. Huomenna olisi sitten tarkoitus salille lähteä ja hiihtämäänkin ehkä.

Originally posted by gnut
Tarttis jonku monivitamiinivalmisteen, missä olis REILU määrä kaikkia helvetin vitamiinejä ja hivenaineita (a,b,c,d,e,f,g,h,i,sinkki,mg,kalium yms...) Voisko joku suositella valmistetta missä noi sais kätevästi kerralla plötsäytettyä nielusta alas, kun ei jaksa joka aamu napata viittä eri tablettia?

Vitamax

itselläni oli 2kk sitten nielurisantulehdus, jonka aikana laihduin 4 kiloa (ei välttämättä kuulosta paljolta, mutta kun olen muutenkin niin s******* laiha). treenaamisen jouduin aloittamaan oikeastaan aivan alusta, esim. penkkitulos on edelleen sama kuin viime huhtikuussa.. noh, taudin sairastettuani sain taas kuitenkin treenistä kiinni ja kaikki näytti hyvältä, kunnes nyt joululoman aluksi tuli kuume ja kurkkukipu, minun kohdallani varma merkki jostain muusta kuin flunssasta,itse epäilen keuhkoputkentulehdusta. lääkäriin ei vain riitä intoa lähteä, ja vaikka minulla on koko ajan nälkä, niin ei vaan huvita syödä mitään. alkaa olla motivaatio vähissä jos taas joutuu aloittamaan kaiken alusta. perkele, minä tilaan vaikka sitten sitä vitamaxia, jos siitä on edes vähän apua.

KIITOS VINKISTÄ JAPA

JOO SAIN SITTE LÄÄKÄRILTÄ FLIXONASE RESEPTIN JA KORTISOONIKUURIN KEUHKOILLE, ASTMAPIIPUN VOIMAKKUUDEKSI TULI 200MG, TÄYTYY SANOA ETTÄ TODELLA POSITIIVINEN JUTTU. SEURAAVANA PÄIVÄNÄ (kun olin nautiskellut ed.mainittuja mömmöjä)OLI OLONI JO HYVÄ JA SEURAAVANA SUORASTAAN UPEA. NYT PARI VIIKKOA KÄYTETTYÄNI SANON ETTÄ FLIXONASE ON EHDOTTOMASTI PARAS LÄÄKE MITÄ OLEN NÄIHIN JATKUVIIN SAIRASTELUIHIN SAANUT. HENGITTÄMINEN PIRUN HELPPOA , KUUMEILUA EI OLE,NENÄN TUKKOISUUS TIESSÄÄN. TREENIKIN KULEE PAREMMIN KUIN AIKOIHIN!!!

ETTÄ TÄLLAISTA MEILLÄPÄIN. KIITOS JAPA VIELÄ KERRAN.

Olen.
Originally posted by IronMind
25-100g? Oletko nyt ihan varma ettei ole pilkkuvirhe tai pari päässyt mukaan?

Kun kyseessä kuitenkin on suolenmutkia ärsyttävä aine, niin eikö 100g askorbiinihappoa polta jo reiän vatsalaukkuun?

Itsekin tässä just mietiskelen, että lähtisinkö tänään jo salille. Nyt on ollu viikon flunssa päällä, mutta pariin päivään ei ole ollut enää kuin pieni nuha. Olo tuntuu jo melkein normaalilta. Eihän tässä muuten niin kiire salille olisi, mutta kun pidin taukoa viikon ennen sairastumista niin viime salikerrasta on jo 2 viikkoa. Paljonhan joutuu ottamaan raudoista pois...

Kävin äsken vaa'alla ja huomasin ettei paino ole ainakaan pudonnut. Taidan jopa painaa 0.5-1kg enemmän. Olen pakottanut itseni syömään, vaikka flunssassa kaikki maistuu p*skalle. Tosin pahimpina päivinä oli haettava hampurilaisia... :rolleyes:

Originally posted by keho76
oísko kellään hyviä vinkkejä jatkuvan flunssa/kuumekierteen pysäyttämiseen. ???

treenaan kovaa ja aina kun rupee oleen kondiksessa niin eiköhän pämähdä joku tauti päälle ja viikkokausien treenit saa vetää toiletista alas. käytän lisäravinteita (whey3,maltot,c-vitaa,monivitaa sekä crusiferus + monivitaa.)

Mä menisin ihan ensimmäisenä myös tarkistuttaan kitarisat ja nielurisat. Jos ei niitä pahemmin ole eikä aleta leikkaan niin sitten on jollain tapaa ylikunto jäänyt päälle ja siihen ei auta kuin lepo, vaikkapa 2 kuukautta niin pitäs riittää.

Suositut

Back
Ylös Bottom