Hmm... että sairastelusta... Mulla on nyt ollut totaalista treenitaukoa tästä kovin rakkaasta harrastuksesta jo 2 kuukautta. Tästä syystä ei ole multa palstallekaan tullut kai ainoatakaan postia pariin kuukauteen, vaikka ennen satoi kymmeniä päivässä.
Lähes puoli vuotta mulla on ollut päivittäin 37 - 37,4 lämpöä, aamulla normaali ja illalla lämpöä. Treenattua on tullut hyvin tuloksin mutta nyt 2 kk sitten lähdin etelään lomalle, ja sieltä tullessani olin vielä pahemmin kipeä, kurkkua turvotti niin että tuntui tukehtuvansa. Antibioottikuureja on syöty lääkärin määräyksestä, vaikka mitään flunssan, yskän, tms. oireita ei olekaan ollut paitsi silloin tällöin pari päivää tms., eivät siis tunnu kumminkaan liittyvän tuohon lämpöön. Parin nielussa olleen tulehduksen (valkoista nielurisoissa oli) jälkeen, tällä hetkellä ollaan taas normaalitilassa, lämpöä iltaisin niin että sen huomaa mittarista ja hikoilusta, mutta olo on ihan normaali.
Lääkärissä on juostu. Täydelliset verenkuvat - loistavat veriarvot. Nieluviljely - puhdas. Kilpirauhanen - ok. (Rauhanen tutkittiin koska suvussa rauhasen hyvälaatuista liikakasvua) Ja tätä rataa.
Juuri äskettäin tutkittiin vielä klamydia eri alatyyppeineen, sillä se voisi aiheuttaa hengitysteihin satunnaisesti tulehduksia ja muuta salaperäistä. Puhdasta näytti testit, samalla oman mielenrauhan vuoksi (herkästi luulosairas, myönnän...) otin HIV testin, negatiivinen. (luojan kiitos..)
Nyt olisi jonossa lähete jatkotutkimuksiin taas, täytyy pyytää kohta että tutkittaisiin astman mahdollisuus (suvussa on isälläni astma nyt vanhemmiten), ja allergiat, vaikka lääkäri sanookin että allergiaoireita ei ilmene. (koska zyrtec tuntuu jossain määrin auttavan, tai sitten ei, en tiedä..)
Voin kertoa että ei ole kiva juttu, kun on sairastelun takia mennyt nyt 2 työpaikkaa alta (vuokratyöläisenä, ei varaa valittaa, tuottavuus ratkaisee), ja kohta yli kuukauden laiskotellut kotona.
Aamuisin katsoo fit4you:ta ja kuola valuu kun pääsisi salille tai hiihtopolulle rehkimään...mutta ei viitsi ennenkuin saa tietää miksi on lämpöilyä, vaikka ei se ole ennenkään haitannut, silti.
Tällaista valittelua, johan keveni taas mieli.
Palailen palstalle ahkerammin lukuisien viestien kera sitten kun toivottavasti tästä tervehdyn ja pääsen rautaan käsiksi....
Ugh.