jatkuva sairastelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja keho76
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eilen alkoi tulla hieman keuhkoputkentulehduksen oireita ja tyhmänä menin kuitenkin treenaamaan ja yöksi vielä töihin ovelle seisoskelemaan. Nyt ollaan sitten huonovointisena kotona. Ihme muuten, että lähes aina kun on tulossa kipeäksi niin treeni kulkee ihan helvetin hyvin, niinkuin eilenkin...
Mitenkäs tämän keuhkoputkentulehduksen saisi parhaiten parannettua muutenkuin lepäämällä ja lämpimällä juotavalla???
:wall:

Originally posted by Mardu

Tutkimukset ovat osoittaneet, että oliivinlehtiuute tehoaa seuraaviin taudinaiheuttajiin:

• Ebola

Eiköhän tuolla sitten räkätaudit loittone jos kerran Verenvuotokuumekin hoitunee.

täytyy näistä ebola viruksista sen verran, että 2 vaarallisinta tappaa niin nopeasti että ei paljon uutteista ole apua
ebola sudan ja zaire ovat sen verran tappavia että ei juurikaan kykene leviämään!

Originally posted by Ballbreaker Ihme muuten, että lähes aina kun on tulossa kipeäksi niin treeni kulkee ihan helvetin hyvin, niinkuin eilenkin...
Olen muuten huomannut aivan saman ja useaan kertaan. Ketuttaa vaan tää flunssa, kun tällä viikolla piti syksyn reeniputken päätteeksi tehdä penkissä ennätysyritys. Saa varmaan siirtää jonnekin tammikuun lopulle, riippuen kuinka pahaksi tämä tauti lopulta menee...

Originally posted by japa
Tuota ihanko totta:rolleyes: :worship:

Ite alotan helmikuussa käyttään. Kaveri veti stakin, ja sillä nousi kuukauden aikana penkki 15kg.. ja treenannu siis jo ennen stakia pari vuotta.. joten kyllä toi ihan hyvältä vaikuttais.

Sanoi vaan, et kuurin jälkeen kädet turpos ihan hämärän näköseksi pariks päiväks..?

-- Juffe

Re: keho76

Originally posted by keho76
-----------------------------------------

OLIKO tuota FLIXONASEA MUUSSA MUODOSSA KUN SUMUTTEESSA ??

En oikeastaan tiedä muuta kuin sen että nenäsuihkeena se avittaa flunssaan. En ole juuri muuten tutkinut asiaa kuin että se taisi olla sallittu aine nenäsuihkeena.
Mutta ei fliksonasella ainakaan muuta positiivista vaikutusta treeniin ole ollut kuin se että pysyy terveenä.

Originally posted by juffe
Ite alotan helmikuussa käyttään. Kaveri veti stakin, ja sillä nousi kuukauden aikana penkki 15kg.. ja treenannu siis jo ennen stakia pari vuotta.. joten kyllä toi ihan hyvältä vaikuttais.

Sanoi vaan, et kuurin jälkeen kädet turpos ihan hämärän näköseksi pariks päiväks..?

-- Juffe

No monta kertaa täällä todettu ja parilla amerikkalisellakin forumilla todettu että animal stakit ja muut samaan sarjaan kuuluvat stakit taitaa vaan keventää lompakkoa, mutta jos se vaikka avittaa psyykkeen kautta uskomaan....:rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by japa
No monta kertaa täällä todettu ja parilla amerikkalisellakin forumilla todettu että animal stakit ja muut samaan sarjaan kuuluvat stakit taitaa vaan keventää lompakkoa, mutta jos se vaikka avittaa psyykkeen kautta uskomaan....:rolleyes:

Jepjep.. mikähän muuten olisi hyvä massakuuri, sitten kun aloittaa? Tai siis mikähän olisi esim. hyvä palautusjuoma?

-- Juffe

Originally posted by juffe
Tai siis mikähän olisi esim. hyvä palautusjuoma?

-- Juffe

no paljon mainostettu reco2 on erittäin hyvä vaihtoehto..ja sit toinen on bull´s recovery minkä olen huommannut toimivaksi vaihtoehdoksi.

Originally posted by pek
Mullapa kävi kesäl niin, et olin neljän kuukauden sisäl 6-8 kertaa flunssas. Parhaimmillaan viikon välein. Nyt kuukaus sit leikattiin kitarisat ja nielurisa ja tuntu auttavan. Ei oo enää flunssat pahemmin vaivaillu. Että kannattaa tarkistuttaa toi kurkku et mis kunnos on.

Millainen operaation leikkaus käytännössä on, pari viikkoa sairaslomaa ja helevetin kipee kurkku? Joutuuko olemaan kauan sairaalassa? Itse olen leikkausjonossa toistuvien kurkkuvaivojen takia. Tosin sen jälkeen kun sain lähetteen, vaivat ovat vähentyneet melkein kokonaan. Itse asiassa meinaan skipata koko leikkauksen...hirvittää koko operaatio.

ostakaahan vahvoja valkosipulitabletteja.se pitää flunssan tehokkaasti loitolla.kannattaa vaan alottaa syömaan mieluiten sillon kun ei oo tautia päällä.ja sitten tietty muut luontaistavarat siihen päälle niin ei varmaan flunssat iske!

Vitamiinit ym. on näemmä puitu jo läpi joten niistä ei sen enempää.

Valkosipuli silloin tällöin auttaa kummasti. Omasta mielestäni tuore kama maistuu törkeän hyvälle esim. pizzan päällä joten sitä tulee automaattisestikin syötyä sopivasti. Tabletit ajaa mahdollisesti saman asian.

Oliivinlehtiuutteesta taas olen hieman erimieltä muutamamien aiemmin kirjoittaneiden kanssa. Tähän asti olen aina ensimmäisenä sairastunut kun on ollut joku pienikin tauti liikkeellä, mutta kun aloitin syömään oliivi-tabuja, niin ei ole taudit iskeneet. Muutama viikko sitten riehuneet flunssa ym. taudit vakuuttivat viimeistään meikäläisen, kun pysyin terveenä vaikka lähes kaikki kaverit oli kipeänä.

Plaseboa? kenties... mutta siitä huolimatta syön mielummin kyseisiä nappeja ja olen terve kuin jätän syömättä ja palaan samaan kierteeseen kuin ennen.

Tämä nyt ei ole alkuperäiselle kirjoittajalle, joka varmaan on paremmissa tutkimuksissa vaivansa takia, mutta tavallisista flunssista kärsiville vois vielä antaa vinkiksi ternimaitokapselit. Saatiin niitä pari purkkia ilmaiseksi ja aina kun flunssa meinaa iskeä otan pari kapselia. Paljon terveempänä on oltu ja flunssa ei ole vaivannu. En sitten tiedä onko placebovaikutusta, mutta meillä siis tehoaa. Jopa erittäin kriittinen, melkein lääkäri vaimonikin uskoo, että kyllä niillä ternimaidossa olevilla vasta-aineilla on varmasti roolinsa flunssan ehkäisyssä.

KÄSIEN PESU

Oletteko miettineet kuinka moni lääppii ja pärisee salilla samojen laitteiden kanssa joka päivä. Käsien pesu, desinfiointi ym. kannattaa. Ei olisi huono idea salin omistajille, jos he salin siivouksen yhteydessä pyyhkisivät tangot ym. desinfioivalla aineella. Onhan se vitunmoinen homma mutta silti. Yksi hyvä flunssa lääke on valkosipuli...

Originally posted by pollo
Vitamiineja tarpeeksi ja vaatta päälle. Kannattaa varoa pientäkin paleltumista, nimittäin siitä se lähtee. Varsinkin liikunnan jälkeen on tärkeä saada kuivaa ja lämmintä vaatetta päälle. Ja pipo kannattaa pitää päässä, vaikka se ei aina tunnu edes lämmittävän.

Itsekin olen kärsinyt pari viime talvea monesta eri flunssasta jne. Mutta onnekseni tänä talvena ollen ollut vain kerran kunnolla flunssassa.

Eiköhän se siitä.
tässä on minun mielestä tärkrin eli älä vilustu ja pidä lakkia päässä! Varsinkin hikisenä tulee todella helposti sairaaksi :piis:

Saatanan flunssa/kurkkukipu

On se perkele ku eilen pysty vielä aamulla
käydä hiihtämässä ja nyt sitten, on perkele tullut flunssa
sekä kurkku on kuin se olisi viilletty auki, ja lievä päänsärky
tähän päälle, vielä oli loma treenit suunniteltukin, prkl....:wall:

Miten paha juttu on jos käy salilla vaikka on pieni nuha? Ku pitäis huomenna käydä vaikka on vähän flunssanen olo :curs:

Suositut

Back
Ylös Bottom