Laitoin tämän reilu viikko sitten tuonne Arnoldin kultainen kuusikko ketjuun, mutta vastauksia ei tullut. Joten koitetaan tätä kautta.
Elikkä olen nyt vetänyt 2,5 kk puhtaalla Arskan ohjelmalla (ma, ke, pe). Tuossa kun tulee tuo 3 kk täyteen, niin ajattelin hiukan vaihtaa ohjelmaa. Homma alkaa maistua pikkasen puulle + olen huomannut mm. pohkeiden ja ylärinnan jäävän vähemmälle huomiolle tässä ohjelmassa. Eli mitä mieltä olette sellaisesta säädöstä, että maanantaina ja perjantaina vedetään puhdas G6, mutta keskiviikon treeni menee seuraavasti:
MAVE 4 x 10 toistoa (2 min. palautus sarjojen välillä)
pohjenousut seisten tangolla 4 x 10 toistoa (2 min. palautus)
kulmasoutu tangolla 4 x 10 toistoa (2 min. palautus)
Vinopenkkipunnerrus 3 x 10 toistoa (2 min. palautus)
NTP 4 x 10 toistoa (2 min. palautus)
voimapyörä 3 x max
Vai onko syytä sitten kokonaan siirtyä eri ohjelmaan, esim. johonkin 3-jakoiseen? Olen vain huomannut tämän koko kroppa läpi 3 kertaa viikossa systeemin sopivan minulle.
Niin ja massan haku olisi tarkoituksena...
Elikkä olen nyt vetänyt 2,5 kk puhtaalla Arskan ohjelmalla (ma, ke, pe). Tuossa kun tulee tuo 3 kk täyteen, niin ajattelin hiukan vaihtaa ohjelmaa. Homma alkaa maistua pikkasen puulle + olen huomannut mm. pohkeiden ja ylärinnan jäävän vähemmälle huomiolle tässä ohjelmassa. Eli mitä mieltä olette sellaisesta säädöstä, että maanantaina ja perjantaina vedetään puhdas G6, mutta keskiviikon treeni menee seuraavasti:
MAVE 4 x 10 toistoa (2 min. palautus sarjojen välillä)
pohjenousut seisten tangolla 4 x 10 toistoa (2 min. palautus)
kulmasoutu tangolla 4 x 10 toistoa (2 min. palautus)
Vinopenkkipunnerrus 3 x 10 toistoa (2 min. palautus)
NTP 4 x 10 toistoa (2 min. palautus)
voimapyörä 3 x max
Vai onko syytä sitten kokonaan siirtyä eri ohjelmaan, esim. johonkin 3-jakoiseen? Olen vain huomannut tämän koko kroppa läpi 3 kertaa viikossa systeemin sopivan minulle.
Niin ja massan haku olisi tarkoituksena...