Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, Olmala on kyllä tällä hetkellä meidän kaikkien natubodareiden märkä päiväuni.
Juuri näin...Kovaa laadukasta treeniä sekä ruokaa ja lepoa, ei sen vaikeampaa. Sitten nähdään jokaisen kohdalla mihin se riittää ja mitä tuloksena on.
Jarnolla kyllä juuri sellainen fysiikka, jota itsekin tavoittelen.
Niin, Olmala on kyllä tällä hetkellä meidän kaikkien natubodareiden märkä päiväuni.
(tai siis se fysiikka, mitä me natikat tavoitellaan....)
Olmala on varmaan kaikkien bodareitten päiväuni, natuna tuollaiseen kuntoon on hyvin vahvasti hatunnoston arvoinen suoritus.
Kovaa laadukasta treeniä sekä ruokaa ja lepoa, ei sen vaikeampaa. Sitten nähdään jokaisen kohdalla mihin se riittää ja mitä tuloksena on. Perusasioita tehtynä hyvin sekä itsensä haastamista kokoajan, mukavuusalueelta poistumista joka treenissä. Probsit Jarnolle.
Juuri näin...
Jarnolla on numeroiden valossa aivan käsittämättömät natumassat.

Ette uskokaan kuinka paljon lämmittää mieltä kuulla tällaista kommenttia. Sitä kun tuppaa itse useimmiten kiinnittävän huomiota vain niihin omiin heikkouksiin ja varsinkin dieetillä se oma silmä valehtelee normaalia enemmän. 
Tän dieetin oon kokeilumielessä vetänyt läpi ”perinteisenä” Hh dieettinä. Halusin kokeilla miten kroppa toimii ja reagoi eri tavalla verrattuna VHH dieettiin.Vieläkös oot mennyt vähähiilarisella dietillä? Muistaakseni mainitsit aiemmin että kaikki hiilarit tulee treenijuomasta.

Mielestäni kipeen näköistä. Eikä hyvällä tavalla.
Niin, siinä tosiaan vedetään vatsaa sisään eikä tepastella tuossa asennossa 24/7. Kun siellä alla ei ole rasvaa tai roinalla kasvatettuja sisäelimiä kuten 2000-luvulla on ilmeisesti bodauksen huipulla ollut tapana, niin näköjään sen vyötärön saa todella kapeaksi vakuumissa.Mielestäni kipeen näköistä. Eikä hyvällä tavalla.

Melko friikin näköinen kuva kun miettii, että jossain tuolla on vielä sisäelimetkin :O
Mielestäni kipeen näköistä. Eikä hyvällä tavalla.
Normijamppa ku haukkuu bodaria, niin se on kehu. Ei tätä tehdä, että oltas kivassa kesäkunossa.
Tässä posessa onkin omalta osaltaan se oldschool bodaus sekä "friikki" puoli mikä mua miellyttää. Kaikki ei tohon pysty vaikka kuinka harjoittelisi tuota. Se että joku näkee ton iljettävänä, oksettavana tai vastaavana on vaan mulle kehu.Niin, siinä tosiaan vedetään vatsaa sisään eikä tepastella tuossa asennossa 24/7. Kun siellä alla ei ole rasvaa tai roinalla kasvatettuja sisäelimiä kuten 2000-luvulla on ilmeisesti bodauksen huipulla ollut tapana, niin näköjään sen vyötärön saa todella kapeaksi vakuumissa.![]()
Frank Zanen vakuumipose kuva on mun mielestä yksi hienoimpia bodaus kuvia historiassa. Sitten yksi asia mikä tossa vakuumin treenaamisessa hyödyttää on tosiaan ton keskivartalon hallitseminen tilanteessa kuin tilanteessa.
Kyllä noita tulee päivittäin jollain tapaa treenattua. Aamulla tyhjällä mahalla on tietysti kaikista paras ja silloin sen saa näyttämään noinkin friikiltä.Miten usein oot vakuumeja reenaillut ja minkälaisella protokollalla? Vedätkö reenin päälle vai aamuna tyhjänä?