BB Jarno Olmala

Super Jarno tekee aivan mahtavaa työtä! :rock:
Super iso kiitos!:worship::rock:

Hieno fysiikka! Jarnosta voisi tulla lisää videomateriaalia ku vaikuttaa olevan lupsakka kaveri.
Kiitos paljon!:worship: Pitäisi johonkin väliin sopia taas Miken tai Rennen kanssa jotain treeni ja löpinäpätkää.:)

Kiitos!!(y):rock: Hetkittäin on tollainen zombi olo kuten kuvasta näkyy.:LOL:

Mulla oli ma-ti noin 36 tunnin valveilla olo sessio, niin kyllä oli tämä äijä aika hurjassa zombi moodissa, mutta nyt on jo jees olo. :oujee:

Kun sun kondista ja tekemistä seuraa somessa, niin melkein joka kerta käy mielessä, jospa näkisi sut kisaamassa. Näitä toivomuksia ja ajatuksia on helppo heitellä täältä katsomon puolelta esille. :) Jospa jossain vaiheessa sua "puraisee kisakärpänen", aika näyttää. Se on jo hyvä kun on motivaatiota treenata kovaa! :puntti:

Mulla oli ma-ti noin 36 tunnin valveilla olo sessio, niin kyllä oli tämä äijä aika hurjassa zombi moodissa, mutta nyt on jo jees olo. :oujee:

Kun sun kondista ja tekemistä seuraa somessa, niin melkein joka kerta käy mielessä, jospa näkisi sut kisaamassa. Näitä toivomuksia ja ajatuksia on helppo heitellä täältä katsomon puolelta esille. :) Jospa jossain vaiheessa sua "puraisee kisakärpänen", aika näyttää. Se on jo hyvä kun on motivaatiota treenata kovaa! :puntti:
Eikös Jarno ole kisannut ja vielä menestyksellä, vai ymmärsinkö jotain väärin?
hhkKni

Eikös Jarno ole kisannut ja vielä menestyksellä, vai ymmärsinkö jotain väärin?
hhkKni

On kisannut, mutta tarkoitin seuraavaa kisaa, jossa näkisi Jarnon nykyisen kunnon muiden kisailijoiden rinnalla.

Mun aivot taitaa olla sittenkin vielä osin zombi moodissa + jatkuvat nivelsäryt aiheuttaa kirjoitusvirheitä ja huonosti jäsenneltyjä lauseita. "Sarjassamme hyviä selityksiä." :)

Hyhhyh, noi tollaiset valvomiset on kyllä rankkoja.:confused: Been there, done that.

Nooh, toiveesi taitaa toteutua koska tuossa 2,5vkn päästä olisi tarkoitus astella lauteille.:sneaky:

Pikajuoksija jalat! Paljo 100m?
Ei kai sentään. Alta 30s varmasti.:ROFLMAO:

Viimeksi muokattu:
Moi!
Minkälaiset kilpailusuunnitelmat sinulla on tällä hetkellä? Oliko niin, että sinulla on siis kilpailukielto cbb:ssä, ja jos on niin kauanko se kestää ja onko mitään suunnitelmia kilpailla joissain muissa organisaatioissa?

Moi!
Minkälaiset kilpailusuunnitelmat sinulla on tällä hetkellä? Oliko niin, että sinulla on siis kilpailukielto cbb:ssä, ja jos on niin kauanko se kestää ja onko mitään suunnitelmia kilpailla joissain muissa organisaatioissa?
Moikka!:) Mulla ei ole minkäänlaista kilpailukieltoa ollut missään vaiheessa. Irtisanouduin IFBBn toiminnasta muutama kuukausi sitten ja siellä en aio kisata ainakaan niin kauan kuin sama herra toimii liitossa diktaattorina. Kilpailen 2,5vkn päästä PCAn suurimmassa tapahtumassa Bodypowerissa joka järjestetään Birminghamissa.:puntti:

Moikka!:) Mulla ei ole minkäänlaista kilpailukieltoa ollut missään vaiheessa. Irtisanouduin IFBBn toiminnasta muutama kuukausi sitten ja siellä en aio kisata ainakaan niin kauan kuin sama herra toimii liitossa diktaattorina. Kilpailen 2,5vkn päästä PCAn suurimmassa tapahtumassa Bodypowerissa joka järjestetään Birminghamissa.:puntti:
Okei, sitä just mietin et mitä muita vaihtoehtoja cbb miehelle löytyy maailmalta, jenkeissä ilmeisesti natusarjat. Hienoa, että kisaat, menestystä!!

Tsempit kisoihin! Huikee fysiikka on sulla! Ja toivottavasti tulee hyviä kuvia sieltä kisoista. (y)

Back
Ylös Bottom