Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nöyrä kiitos!!Kunnon patsas saatana!![]()

En kyllä usko. Eikä se olisi järkevääkään imo.Uskotko että tämän hetkistä kondista ois helppo pitää yllä?
Super iso kiitos!Super Jarno tekee aivan mahtavaa työtä!![]()

Kiitos paljon!Hieno fysiikka! Jarnosta voisi tulla lisää videomateriaalia ku vaikuttaa olevan lupsakka kaveri.
Pitäisi johonkin väliin sopia taas Miken tai Rennen kanssa jotain treeni ja löpinäpätkää.
Kiitos paljon!Pitäisi johonkin väliin sopia taas Miken tai Rennen kanssa jotain treeni ja löpinäpätkää.
![]()
Jukka itseasiassa heitti tossa salilla että jos olisin tullut vieraaksi twitchiin ja ilmeisesti Mikakin oli omassaan joskus vastaavaa löpissyt. :DJuttelepa Jukankin kanssa
Kiitos!!On hyvä balanssi ja kovat jalat.PS. Dieetti purut tosi tehokkaasti päähän. ;)
![]()
Hetkittäin on tollainen zombi olo kuten kuvasta näkyy.Kiitos!!Hetkittäin on tollainen zombi olo kuten kuvasta näkyy.
![]()
Jospa jossain vaiheessa sua "puraisee kisakärpänen", aika näyttää. Se on jo hyvä kun on motivaatiota treenata kovaa! 
Eikös Jarno ole kisannut ja vielä menestyksellä, vai ymmärsinkö jotain väärin?Mulla oli ma-ti noin 36 tunnin valveilla olo sessio, niin kyllä oli tämä äijä aika hurjassa zombi moodissa, mutta nyt on jo jees olo.
Kun sun kondista ja tekemistä seuraa somessa, niin melkein joka kerta käy mielessä, jospa näkisi sut kisaamassa. Näitä toivomuksia ja ajatuksia on helppo heitellä täältä katsomon puolelta esille.Jospa jossain vaiheessa sua "puraisee kisakärpänen", aika näyttää. Se on jo hyvä kun on motivaatiota treenata kovaa!
![]()
Eikös Jarno ole kisannut ja vielä menestyksellä, vai ymmärsinkö jotain väärin?
![]()

Hyhhyh, noi tollaiset valvomiset on kyllä rankkoja.Mulla oli ma-ti noin 36 tunnin valveilla olo sessio, niin kyllä oli tämä äijä aika hurjassa zombi moodissa, mutta nyt on jo jees olo.
Kun sun kondista ja tekemistä seuraa somessa, niin melkein joka kerta käy mielessä, jospa näkisi sut kisaamassa. Näitä toivomuksia ja ajatuksia on helppo heitellä täältä katsomon puolelta esille.Jospa jossain vaiheessa sua "puraisee kisakärpänen", aika näyttää. Se on jo hyvä kun on motivaatiota treenata kovaa!
![]()
Been there, done that.Ei kai sentään. Alta 30s varmasti.Pikajuoksija jalat! Paljo 100m?
Moikka!Moi!
Minkälaiset kilpailusuunnitelmat sinulla on tällä hetkellä? Oliko niin, että sinulla on siis kilpailukielto cbb:ssä, ja jos on niin kauanko se kestää ja onko mitään suunnitelmia kilpailla joissain muissa organisaatioissa?
Mulla ei ole minkäänlaista kilpailukieltoa ollut missään vaiheessa. Irtisanouduin IFBBn toiminnasta muutama kuukausi sitten ja siellä en aio kisata ainakaan niin kauan kuin sama herra toimii liitossa diktaattorina. Kilpailen 2,5vkn päästä PCAn suurimmassa tapahtumassa Bodypowerissa joka järjestetään Birminghamissa.
Okei, sitä just mietin et mitä muita vaihtoehtoja cbb miehelle löytyy maailmalta, jenkeissä ilmeisesti natusarjat. Hienoa, että kisaat, menestystä!!Moikka!Mulla ei ole minkäänlaista kilpailukieltoa ollut missään vaiheessa. Irtisanouduin IFBBn toiminnasta muutama kuukausi sitten ja siellä en aio kisata ainakaan niin kauan kuin sama herra toimii liitossa diktaattorina. Kilpailen 2,5vkn päästä PCAn suurimmassa tapahtumassa Bodypowerissa joka järjestetään Birminghamissa.
![]()
Tsempit kisoihin! Huikee fysiikka on sulla! Ja toivottavasti tulee hyviä kuvia sieltä kisoista.Moikka!Mulla ei ole minkäänlaista kilpailukieltoa ollut missään vaiheessa. Irtisanouduin IFBBn toiminnasta muutama kuukausi sitten ja siellä en aio kisata ainakaan niin kauan kuin sama herra toimii liitossa diktaattorina. Kilpailen 2,5vkn päästä PCAn suurimmassa tapahtumassa Bodypowerissa joka järjestetään Birminghamissa.
![]()