Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvän kortin vedit esiin.
On oltava tenniksen maailman listalla top-10, tai huippuvalmentaja, jotta voi arvostella tenniksen pelaajia. Myös missejä voi arvostella, vain jos itse on helvetin komea/kaunis.
Tämä tästä.
Hyvän kortin vedit esiin.
On oltava tenniksen maailman listalla top-10, tai huippuvalmentaja, jotta voi arvostella tenniksen pelaajia. Myös missejä voi arvostella, vain jos itse on helvetin komea/kaunis.
Tämä tästä.
Voit olla mitä mieltä tahansa, mutta onneksi meidän ei tarvitse lukea. Tervetuloa ignorelistalle.LoL, kai mä nyt saan olla mitä mieltä jarkosta tahansa, Vai onko tää jumalauta sellanen ketju jossa kaikkien pitää taputella Jarkon päätä ja kehua häntä, pelaa kuinka paskasti tahansa.
LoL, kai mä nyt saan olla mitä mieltä jarkosta tahansa, Vai onko tää jumalauta sellanen ketju jossa kaikkien pitää taputella Jarkon päätä ja kehua häntä, pelaa kuinka paskasti tahansa.
Ei täällä ole kukaan sanonut, että Nieminen olis epäonnistunut tuolla tennisurallaan. Päinvastoin täällä on ollut vahvasti esillä sellainen mielipide, että tässä ketjussa ei saa kritisoida Niemistä mistään.Lähinnä tässä on surkuhupaisaa se, että Jarkko olisi jonkinnäköinen epäonnistuja tai mokailija tai pelaisi paskasti. Pelaa se miten paskasti tahansa, silti se voittaisi sen päivän pelillään esim. kaikki muut suomalaiset. Toisekseen, tennis on vaan niin vitun kova laji pärjätä. Ennen Federeriä kukaan ei hallinnut tennistä. Parhaat pelaajat kuten Sampras ja Agassi voittivat 1-2 Grand Slamia vuodessa. Pete Samprasia pidettiin maailman parhaana, vaikka kerran se "kusi" neljä turnausta putkeen.
Yksinomaan se 30 tuntumassa pysyminen on jo niin kova saavutus, että siitä soisi tulevan hieman enemmän kunnioitusta. Asiaa eivät tietenkään auta mitäänsanomattomat Iltalehtien voittolupaukset, joille mikään ei ikinä riitä. Jarkko on jo monta vuotta ollut aivan kärjen tuntumassa ja voi olla ettei edemmäs pääse. Mun mielestä jo tuo roikkuminen ja haastaminenkin, esim. melkein erän vieminen maailman kakkoselta on jotain huikeaa. Eivät kaikki voi olla maailman parhaita.
Go Jakke Go!!
Mies ilman hermoja ja virheitä jälleen liekeissä.
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1487463
Again the lean, mean, unbeatable tennismachine iskee...game, set, match.
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1490977
Hohoo! Míkäs pikkutyttö siellä käyttää tuhmia sanoja? Menehän kutomaan poikaystävälles vaikka sukkaa.Meehän nyt runkkaamaan siihen pissis ketjuusi. Vai saatko kicksit tästä nykyään?
Ai niin, mut täällähän ei saanu kritisoida Jakkea, kun se ei tee virheitä, vai mitä?
Luepa muutama sivu aikaisemmin, kuinka täällä on suhtauduttu Jarkon kritisoimiseen. Ja vittuilun osalta pitää sanoa sen verran, että sitä saa mitä tilaa.Onko sua joku kieltänyt kritisoimasta täällä? Sun tapa kritisoida tuntuu vaan olevan vittuilu! Toistan kysymykseni. Saatko kicksit nykyään täältä?
Toi on ehkä enemmän sun makuun, mä tykkään mimmeistä...
Mä puolestani pidän sua todella suuressa arvossa. Etenkin toi Hasselhoff-hymiön käyttö osoittaa erityistä nokkeluutta. Saatko muuten sä kiksit täältä? Vai mistä toi tyttömäinen nillitys?Ei helvetti, että sä oot säälittävä