Jarkko Nieminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kariko
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvän kortin vedit esiin.

On oltava tenniksen maailman listalla top-10, tai huippuvalmentaja, jotta voi arvostella tenniksen pelaajia. Myös missejä voi arvostella, vain jos itse on helvetin komea/kaunis.

Tämä tästä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

On oltava tenniksen maailman listalla top-10, tai huippuvalmentaja, jotta voi arvostella tenniksen pelaajia. Myös missejä voi arvostella, vain jos itse on helvetin komea/kaunis.

Tämä tästä.

Jotenkin sun 'arvostelu' vaikuttaa aina provolta, eikä pelkästään tässä viestiketjussa.

Osaatko esittää asiallista kritiikkiä? Sun kritiikki / arvostelu vaikuttaa aina vittuilulta!

Tämä tästä.

Ei vissiin mee jakeluun? Ainut mitä yritin sanoa on että mikäli todellista tietoa ja näin ollen perusteluja ei ole, ei kannata laukoa yksipuolisia mielipiteitänsä faktoina.

LoL, kai mä nyt saan olla mitä mieltä jarkosta tahansa, Vai onko tää jumalauta sellanen ketju jossa kaikkien pitää taputella Jarkon päätä ja kehua häntä, pelaa kuinka paskasti tahansa.
Voit olla mitä mieltä tahansa, mutta onneksi meidän ei tarvitse lukea. Tervetuloa ignorelistalle.

LoL, kai mä nyt saan olla mitä mieltä jarkosta tahansa, Vai onko tää jumalauta sellanen ketju jossa kaikkien pitää taputella Jarkon päätä ja kehua häntä, pelaa kuinka paskasti tahansa.

Ei tietenkään tarvi taputella mutta olis ihan suotavaa että perustelisit mielipiteitäs edes jotenkin. Vaikka onhan sun "paskasti"-argumentointikin aika jäätävää. Jos vaikka kertoisit mikä pelissä on ollu niin "paskaa", siis sen lisäks että "pää ei kestä".

Esim. näin:

Vaikka vaihtelevuus ja yllättävyys olivatkin hyviä aseita Nadalia vastaan, Jarkko nousi liian heppoisin perustein verkolle. Joko edeltävä syöttö tai hyökkäyslyönti ei ollut tarpeeksi hyvä, ja huippuohittajana Nadal rankaisi heti.

Vittu, tää ketju on yliveto.

Pitääks mun mennä tuonne Nokian vesikatastrofiketjuun vittuilemaan niille, jotka on sitä mieltä, että se tilanne siellä on perseestä. Perusteluina käytetään tietysti sitä, että ne eivät ole vesihuoltoalan ammattilaisia niin kuin minä?

Tai pitäiskö mun mennä opastamaan niitä, että kuinka on asiallista kommentoida vallitsevaa tilannetta?

Valot päälle täälläkin.

Ai niin, ihan siltä varalta ettei kukaan suuttuis niin: Jakke on paras, ei tehny yhtää virhettä Austaralian avoimissa ja sen hermot on ku Björn Borgilla.

Lähinnä tässä on surkuhupaisaa se, että Jarkko olisi jonkinnäköinen epäonnistuja tai mokailija tai pelaisi paskasti. Pelaa se miten paskasti tahansa, silti se voittaisi sen päivän pelillään esim. kaikki muut suomalaiset. Toisekseen, tennis on vaan niin vitun kova laji pärjätä. Ennen Federeriä kukaan ei hallinnut tennistä. Parhaat pelaajat kuten Sampras ja Agassi voittivat 1-2 Grand Slamia vuodessa. Pete Samprasia pidettiin maailman parhaana, vaikka kerran se "kusi" neljä turnausta putkeen.

Yksinomaan se 30 tuntumassa pysyminen on jo niin kova saavutus, että siitä soisi tulevan hieman enemmän kunnioitusta. Asiaa eivät tietenkään auta mitäänsanomattomat Iltalehtien voittolupaukset, joille mikään ei ikinä riitä. Jarkko on jo monta vuotta ollut aivan kärjen tuntumassa ja voi olla ettei edemmäs pääse. Mun mielestä jo tuo roikkuminen ja haastaminenkin, esim. melkein erän vieminen maailman kakkoselta on jotain huikeaa. Eivät kaikki voi olla maailman parhaita.

Lähinnä tässä on surkuhupaisaa se, että Jarkko olisi jonkinnäköinen epäonnistuja tai mokailija tai pelaisi paskasti. Pelaa se miten paskasti tahansa, silti se voittaisi sen päivän pelillään esim. kaikki muut suomalaiset. Toisekseen, tennis on vaan niin vitun kova laji pärjätä. Ennen Federeriä kukaan ei hallinnut tennistä. Parhaat pelaajat kuten Sampras ja Agassi voittivat 1-2 Grand Slamia vuodessa. Pete Samprasia pidettiin maailman parhaana, vaikka kerran se "kusi" neljä turnausta putkeen.

Yksinomaan se 30 tuntumassa pysyminen on jo niin kova saavutus, että siitä soisi tulevan hieman enemmän kunnioitusta. Asiaa eivät tietenkään auta mitäänsanomattomat Iltalehtien voittolupaukset, joille mikään ei ikinä riitä. Jarkko on jo monta vuotta ollut aivan kärjen tuntumassa ja voi olla ettei edemmäs pääse. Mun mielestä jo tuo roikkuminen ja haastaminenkin, esim. melkein erän vieminen maailman kakkoselta on jotain huikeaa. Eivät kaikki voi olla maailman parhaita.
Ei täällä ole kukaan sanonut, että Nieminen olis epäonnistunut tuolla tennisurallaan. Päinvastoin täällä on ollut vahvasti esillä sellainen mielipide, että tässä ketjussa ei saa kritisoida Niemistä mistään.

Kaverillahan on kiistatta aika paljon edelleen matkaa Federeriin, Djokoviciin, joten luulisi sen pelistä nyt löytyvän jotain parannettavaa. Tämän ketjun kommentteja lukiessa voisi saada toisenlaisen käsityksen.

Meehän nyt runkkaamaan siihen pissis ketjuusi. Vai saatko kicksit tästä nykyään?
Hohoo! Míkäs pikkutyttö siellä käyttää tuhmia sanoja? Menehän kutomaan poikaystävälles vaikka sukkaa.

Kicksit mä saan siitä kun jarkon värilaseja käyttävät fanit repii pelihousut siitä, kun kaveri häviää ottelunsa. Ai niin, mut täällähän ei saanu kritisoida Jakkea, kun se ei tee virheitä, vai mitä?

Ai niin, mut täällähän ei saanu kritisoida Jakkea, kun se ei tee virheitä, vai mitä?

Onko sua joku kieltänyt kritisoimasta täällä? Sun tapa kritisoida tuntuu vaan olevan vittuilu! Toistan kysymykseni. Saatko kicksit nykyään täältä?

Onko sua joku kieltänyt kritisoimasta täällä? Sun tapa kritisoida tuntuu vaan olevan vittuilu! Toistan kysymykseni. Saatko kicksit nykyään täältä?
Luepa muutama sivu aikaisemmin, kuinka täällä on suhtauduttu Jarkon kritisoimiseen. Ja vittuilun osalta pitää sanoa sen verran, että sitä saa mitä tilaa.

Ja hei, löysin sullekin runkkumatskua:
nieminenLL_ur.jpg

Toi on ehkä enemmän sun makuun, mä tykkään mimmeistä...

Ei helvetti, että sä oot säälittävä :david:
Mä puolestani pidän sua todella suuressa arvossa. Etenkin toi Hasselhoff-hymiön käyttö osoittaa erityistä nokkeluutta. Saatko muuten sä kiksit täältä? Vai mistä toi tyttömäinen nillitys?

Kyllä täällä kritiikkiä saa esittää. Ite esimerkiksi olin sitä mieltä että Jarkon taidot ei riitä, varsinkaan top10 pelaajia vastaan, kun taas palstan asiantuntijat heittivät legendaarisen "pää ei kestä" tai haukkuu paskahousuksi, kun tappio tulee jotain Nadalia vastaan. Vai meneekö nämä viime viikkoisetkin tappiot pään piikkiin?

Vitustako mä tiedä mihin piikkiin noi tappiot meni. En oo nähny otteluita. Kuka täällä on haukkunu paskahousuks? Kovasti täällä itketään, että toki saa esittää kritiikkiä ja arvostella, mutta samantien kun joku erehtyy niin tekemään niin täällä on kaikenmaailman karikot huutamassa pahaa oloaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom