Jarkko Nieminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kariko
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näytä ne viestit joissa on analysoitu vahvasti noita kahta viimeistä tappiota. Seuraa tätä ketjua niin et puhuis puuta heinää ;)

Ja vittuilusta sen verran, että ei mulla oo mitään suurta tarvetta vittuilla täällä niin kauan ku mulle ei vittuilla. Käy vilkaisemassa toi karikon reply mun tän päivän ekaan postaukseen niin näet, mistä se vittuilu on lähtöisin.

Jos kariko=Jarkko Nieminen ja PrideOfLondon=Anu Nieminen niin sit mä saattaisin ymmärtää ton teidän pikkuhousujen kireyden.

Ja vittuilusta sen verran, että ei mulla oo mitään suurta tarvetta vittuilla täällä niin kauan ku mulle ei vittuilla. Käy vilkaisemassa toi karikon reply mun tän päivän ekaan postaukseen niin näet, mistä se vittuilu on lähtöisin.

Jos kariko=Jarkko Nieminen ja PrideOfLondon=Anu Nieminen niin sit mä saattaisin ymmärtää ton teidän pikkuhousujen kireyden.

No kutsutaan sitten noita sun aiempia vaikka provoiksi. Mitä vittua mä sulle oon tehny, kun pitää Anuksi kutsua ja mä mitään pikkuhousuja pidä, mulla on kalsarit. Ja mitä noihin sun arvioihin tulee noihin kahteen edelliseen matsiin liittyen, niin sulla vasta syväluotaavat analyysit onkin. :D

No kutsutaan sitten noita sun aiempia vaikka provoiksi. Mitä vittua mä sulle oon tehny, kun pitää Anuksi kutsua ja mä mitään pikkuhousuja pidä, mulla on kalsarit. Ja mitä noihin sun arvioihin tulee noihin kahteen edelliseen matsiin liittyen, niin sulla vasta syväluotaavat analyysit onkin. :D
Kyllä noi mun viestit ihan tän ketjun yleistä linjaa noudatti. Ja kerro, mitkä ne mun arviot oli? Mun mielestä mä en arvostellu peliä millään tavalla. Pistin ainoastaan linkin pelitulokseen. Mut sehän ei sovi tässä ketjussa, koska ne pelit jakke hävis. Sun, karikon ja wendyn tarttis muuttaa varmaan pohjois-koreaan niin olisitte omanhenkistenne seurassa.

Lue noi omat viestis, esim. tämä:
Seuraisit tätä trediä etkä kävisi vaan vittuilemassa, niin saattaisit tietää. No lähinnä tuota Nadal matsin jälkeistä ruikuttamista tarkoitan.
Toi sun muka näppärä piikkis kaipas ihan selkeästi pientä vastinetta. Varsinkin kun viestin sisältö oli täyttä skeidaa. Sen takia heitin oman piikkini. Ja jos tarkkaan luet niin puhuin hypoteettisesti siinäkin kohtaa.

Mä en sentään silmät kirkkaina selittele mistään analyyseistä, joita ei ole olemassakaan. Viitaten tuohon lainaamani kohdan ensimmäiseen lauseeseen.

Pitääkö jokaisessa viestissä analysoida Jarkon peliä, jotta tänne voi kirjoittaa? Missä ne sun tai karikon analyysit on?

Sun, karikon ja wendyn tarttis muuttaa varmaan pohjois-koreaan niin olisitte omanhenkistenne seurassa.

Katos vaan, mutkin muistetaan.

Oli kyllä kylmää kyytiä tänään Verdascoa vastaa. Jarkko piti ensimmäisen oman syöttövuoronsa puhtaasti, mursi Verdascon toisen, hävisi toisen syöttövuoronsa seitsemännellä murtopallolla ja peli oli sit siinä. Ykkössyöttöprosentti surkeat 51.

Omien sanojensa mukaan väsähti täysin ekassa erässä, kroppa ei ollut valmis. Voi toki olla että Jarkko oli kuumeessa viime viikolla ihan vaan siks ettei sillä ole valmentajaa :jahas:

Nyt on ainakin hyvin aikaa toipua ja treenata ennen Dubaita, toivottavasti jatkaa siellä Australian avointen hyviä otteita.

Jippii, ensimmäinen joka ei vetäny herneitä mulle, että kehtasin postata jarkon tappiomatsin tänne. :) Ja totta, valmentaja olisi varmasti estänyt kuumeen nousun.

Nimenomaan, ei sulla mitään arvioita ollukaan, mut kaipasit vaan muilta analyysejä sun kahteen postiin, Johon Kariko vastasi samalla tyylillä missä sä nuo linkit olit postannu. Tuossa mun muka näppärässä piikissä oli kyllä hymiökin. Enkä mä mikään sen kummempi Jarkko fani oo, lähinnä tekstarista kattelen tai jos Eurosport näyttää, joten en pysty kummempia analyysejä vetämään, mut en lynkkaa heti jos ei peli kulje. Sama koskee ihan vaikka Suomen futismaajoukkuettakin, jos taidot ei riitä niin ne ei riitä. Turha siitä on hermoja syyttää. :piis:

en lynkkaa heti jos ei peli kulje. Sama koskee ihan vaikka Suomen futismaajoukkuettakin, jos taidot ei riitä niin ne ei riitä. Turha siitä on hermoja syyttää. :piis:

Just toi se oli mikä itseäkin tässä ketjussa aikaisemmin närästi :) Sama ku meikä yrittäis kolmeasataa penkistä ja pusertuisin tangon alle ja siitä "analysoitaas" että vitun velliperse, sulla ei pää kestä. Minkäs teet jossei oo voimanpaskaa. No joo, yliampuva esimerkki mutta silti. Kuitenkin, jos Niemisen tasoista pelaajaa kovinkin kärkkäästi arvostelee niin hieman enemmän perusteita olis kiva kuulla ku että pelaa paskasti tms...Muuten :piis: täältäkin kaikille. Toivottavasti Jakenkin pelit lähtis taas noususuuntaan.

Nimenomaan, ei sulla mitään arvioita ollukaan, mut kaipasit vaan muilta analyysejä sun kahteen postiin, Johon Kariko vastasi samalla tyylillä missä sä nuo linkit olit postannu. Tuossa mun muka näppärässä piikissä oli kyllä hymiökin. Enkä mä mikään sen kummempi Jarkko fani oo, lähinnä tekstarista kattelen tai jos Eurosport näyttää, joten en pysty kummempia analyysejä vetämään, mut en lynkkaa heti jos ei peli kulje. Sama koskee ihan vaikka Suomen futismaajoukkuettakin, jos taidot ei riitä niin ne ei riitä. Turha siitä on hermoja syyttää. :piis:
Todellakin kaipasin analyysejä, kun kerran väitit, että tätä trediä seuraamalla saa tietää, minkä takia Nieminen hävisi noi pelinsä. Ja siitä seuraa se, että täällä pitäisi olla jonkinlainen arvio peleistä, ymmärrätkö?

Ja karikon tyylin ymmärtäisin siinä missä sunkin, mikäli mä tosiaan olisin vittuillu teille. Eikä tota nyt oikeasti voi edes vittuiluks laskea.

En minäkään mitään lynkkaamassa ole, mä postasin noi tappiot tänne just tasan tuon asenteen takia, mitä täällä on viimeiset sivut esiintyny. "Jarkkoa ei saa kiusata sanomalla, ettei se ole maailman paras tai, että se häviää pelejä ennakkoon heikommille"-asenteen takia.

Ja kuka täällä on noista vitun hermoista näiden yhteydessä mitään puhunut? Mun mielestä mä en edelleenkään oo millään tavalla arvioinu, mistä tappiot johtui? Vaikeaa?

No kyllä sä noilla kahdella peräkkäisellä postilla halusit aika kärkevästi saada keskustelua aikaan, jos ei sun mielestä ollut provosoivaa, niin sitten ei. Enkä tarkoittanu sua noilla "ei kestänyt hermot" jutuilla vaan tarkoitin että koko tämä ei saa arvostella episodi lähti nimenomaan Nadal tappiosta(sivulta 38), kun jotkut väitti hermoja tappion syyksi, vaikka jokainen joka vähääkään tennistä seuraa, niin tietää että peli koostuu muistakin osa-alueista ja siitä oli kysymys. Ja kyseisessä matsissa Nieminen hävisi ekassa erässä kaksi eräpalloa tjsp ja matsi oli kuulemma siinä, enpä tiennytkään että ottelun ratkaisut tehdään nimenomaan ekassa erässä(ehkä kiekossa) sen jälkeen vaan pelaillaan pari erää. Minä ja mun Pohjois-Koreaan matkustavat kaverit eivät käsittääkseni kehuneet Niemisen otteita, vaan totesivat että taito ei riitä. Itseäni ainakin vituttaa, kun tappion jälkeen haukutaan paskahousuksi tai syytetään hermoja, oli kysessä laji kun laji, niin sama saatanan virsi ja tekosyy. Niin kuin nytkin on nähty, niin Niemisen taso ei varmasti riitä tällä hetkellä kuin satunnaisesti top10- pelaajien kukistamiseen. Ja nyt varmaan voidaan palata aiheeseen...

Joo, eiköhän tää oo käsitelty tällä erää. Palataan asiaan seuraavan tappion jälkeen. Siinä minäkin olen samaa mieltä, että harvemmin pelejä ensimmäisessä erässä ratkaistaan. Ja totta, tenniksessäkin pelataan muilla osa-alueilla kuin hermoilla. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Se nyt on turhaa haukkua paskahousuks tappion jälkeen, siitä varmaan on kaikki samaa mieltä. Vaikka en tällaiseen viestiin muista törmänneeni.

Sinä ja muut Pohjois-Koreaan matkustavat ystäväsi eivät ehkä kehuneet Niemisen otteita, eikä se mua kauheasti kiinnostakaan, mutta helvetillinen palkokasvi sinne nenään menee joka kerta kun joku mainitsee Niemisen tappioista. Mielestäni mun viesteissä ei mainittu mitään hermoista tai ulosteesta housuissa, mutta silti kauhea itku päällä. Miksi näin jos ainoastaan nuo kaksi asiaa närästää?

Ja kyllä noissa viesteissä provosoiva sävy oli. Juuri sen takia, että täällä ei saa provosoiden tai asiallisesti olla sitä mieltä, että Niemisen hermot/taidot/lahjakkuus eivät riitä. Mitä se on teiltä pois jos joku on sitä mieltä, että Jarkon kasetti ei kestä kovissa paikoissa?

Palataan vaan aiheeseen.

No ei kyllä kaksisesti oo viime aikoona sujunu :( Toivottavasti sais pelinsä parempiin kuosiin Ranskan avoimia ja varsinkin olympialaisia varten, siälä olis mahikset kovaankin ylläriin jos arpa suosii ja peli kulkee...

Arpa suosii ja arpa suosii. Jos haluaa olla paras, pitää voittaa kenet tahansa. Ja jos haluaa välttää parhaiden kohtaamisen heti alkuun, niin ainoa keino on pelata itsensä hyvin sijoitetuksi turnauksen alkaessa.

Tuo nelinpeli on kyllä kummastuttanut pitkän aikaa. Mitä ihmettä se sieltä hakee? Voisi kuvitella että varsinkin noissa Grand Slameissa ei ole kuin haittaa kun gamet muutenkin venyy pitkiksi.

Arpa suosii ja arpa suosii. Jos haluaa olla paras, pitää voittaa kenet tahansa.

Niin no. Niemistähän on monesti kritisoitu just siitä että ei pysty voittamaan top-10 pelaajia, eikä ihan aiheetta, en mä sitä sano. Mutta jos tenniksen pisterakennetta tuntee niin top-10:ssä olemiseen riittää kyllä se että jos parikin kertaa vuodessa pystyy kaatamaan jonkun joka niillä sijoilla myös majailee, kunhan se osuu kohdalle jossain grand slam tai master tason turnauksen puolivälierässä tai mielellään vielä korkeammalla turnauskaaviossa.

Sääli tosiaan että tuo peli tuntuu nyt tökkivän noinkin pahasti, hyvä alkukausi ku antais niin vahvan pohjan nousta vaikkapa nyt sitten kympin sakkiin, ku näistä kevään peleistä ei Jakella paljoa puolustettavaa oo, ja massakaudelta ei sitäkään vähää, viime kausihan meni niiltä osilta aika penkin alle. Monelta muulta Jarkon edeltä olevalta taas poistuu lähiaikoina paljonkin pisteitä, tais olla 3 jannua jotka Jake ohittais jo pelkästään noiden pistepoistumien ansiosta.

Kantsii tutustua tohon ATP-rankingin muodostamiseen, niin ymmärtää paremmin millä tavoin ne sijoitukset siälä tulee. Ei siis vittuiluna kenellekään, ihan vaan tiedoksi :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom