Jari Sillanpää tuli kaapista ulos

~Voimariini ~ sanoi:
"- Mulla oli vilpitön olettamus, että nainen hänet jätti. En rehellisesti tiennyt, miten asiat ovat. Minua kyllä vedettiin retkuun oikein villikelkalla, Mieto pahoittelee."

LOL

Propsit Jarille, vaikka kaikinpuolin täysin turhaa informaatiota tuo on oman elämisen kannalta. Varmasti ihan hyväntahtonen ja mukava kaveri, vaikka vähän lässyttääkin (mutta se kai kuuluu asiaan)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
~Voimariini ~ sanoi:
"- Mulla oli vilpitön olettamus, että nainen hänet jätti. En rehellisesti tiennyt, miten asiat ovat. Minua kyllä vedettiin retkuun oikein villikelkalla, Mieto pahoittelee."

:hyper: :hyper:
Rento maalaisjullikka menny retkuun ihan kympillä!!! :D

Anonymous sanoi:
Sillanpään suosio vaan kasvaa, kun keski-ikäiset naiset saavat vihdoin selityksen, miksei Jari olekaan kiinnostunut juuri heistä, vaikka heittelevät lavalle keikan päätteeksi pikkareitaan.

Tai sitten käy niin että nyt keski-ikäiset naiset ottavan haasteen vastaan ja yrittävät käännyttää Jarin:D

japa sanoi:
Tai sitten käy niin että nyt keski-ikäiset naiset ottavan haasteen vastaan ja yrittävät käännyttää Jarin:D

Näin on, eli haiskahtaa peliliikkeeltä. Naiset pyörii entistä enemmän ympärillä kun julkisesti tunnustautuu homoksi. ;)

Kävi Sillanpää ja hänen tuntematon naisystävänsä meidän ravintolassa syömässä. Söivät 700e edestä ja joivat, "Jartsa" oli pikku pätevissä ravintolaan tullessaan, ja sieltä lähdettyään vielä pahemmassa. Tais ottaa ero koville :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom