Jari Sillanpää tuli kaapista ulos

Multa pisteet Jarille, ei varmaankaan oo kovin helppo tilanne olla julkisuudessa tuossa tilanteessa. Jos ite olisin homo niin pysyisin visusti kaapissani....saattais tuo avokki muuten heittää pihalle

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sportman81 sanoi:
Ei sillä et tää kellekkään tuli yllätyksenä, mutta onpahan nyt ainakin mustaa valkoisella.

Propsit siitä, että uskalti tunnustaa suorassa lähetyksessä, muusta ei sitten saakkaan. Mitenköhän Jarin fanit suhtautuu tähän?;)

http://www.iltalehti.fi/2006/02/24/200602244157471_vi.shtml

Lähde.Iltalehti.

Ei muuta mitään, silti Jari on hieno laulaja, olkoot jokainen mitä haluaa!

Naisihailijoista...

Heh, keski-ikäiset naisihailijathan alkushokin jälkeen sympatiseeraavat Jaria: "Tunteikas mies, uskaltaa paljastaa herkän puolensa [please, ei kaksimielisiä tulkintoja :rolleyes: ]"

Lisäksi naisiin vetoaa se, että kukaan "kilpailija" (=nainen) ei voi saada häntä. Monille 40+ -faneille vihonviimeinen homma olisi parikymppinen blondi Jarin kainalossa. Nyt Jari "pysyy" ikuisena sinkkuna (jolla on hyviä mies"ystäviä"). Sama juttu, kuin nämä "nuorena kuolleet" tähdet (esim. James Dean)...

Toisaalta nykyäänähän alkaa olla niiiiin muodikasta olla homo, että kohta varmaan osa heteroistakin alkaa näyttelemään vähemmistön edustajaa päästäkseen parrasvaloihin :hyper:

Jos tämä trendi vielä leviää niin tulemme kaikki käymään tulevien lastemme kanssa aikuistumiskeskustelut tyyliin: "Isä, minun täytyy vähän puhua" "Niin, poikani?" "Olen ihastunut yhteen luokkamme TYTTÖÖN (vääntää samalla pientä itkua)" "Älä huoli, on täysin normaalia, että nuorena kiinnostus suuntautuu toisinaan vähän erikoisella tavalla. Mutta sinulla on vielä aikaa elämällesi. Ja muista, vaikka olisitkin hetero, niin me rakastamme sinua ja tuemme sinua olipa ratkaisusi mikä hyvänsä...:rolleyes: "

_ard

PS: Ei silti, kukin taaplaa tyylillään ja homoilu ei ole heteroilta pois. Luulisi vaan jo oikeita homoja ärsyttävän tämä ihme trendi, jossa :david::t tuututtavat seksuaalista suuntautuneisuutta julkisesti iltapäivälehtien lööpeissä.

Tuleva iltiksen lööppi: "Nykänen paljastaa: olen hetero!"

Sillanpään suosio vaan kasvaa, kun keski-ikäiset naiset saavat vihdoin selityksen, miksei Jari olekaan kiinnostunut juuri heistä, vaikka heittelevät lavalle keikan päätteeksi pikkareitaan.

Homot takaisin kaappiin ja kaapin ovi lukkoon.

Mulle oli täysin ylläri, että Jartsa tykkää miehistä. En taida seurata roskalehtiä tarpeeksi.

Edit: Olisi ollut hauskempaa nimetä thread: "Jari Sillanpää on homo"

Jartsan(oikeesti Kuoppamäen) satulinna on kuitenkin aina niin rok biisi!

Sano että sä kaipaaat,
luoksen mun takaisin.
Sano että sä tahdot,
olla kuin ennenkin.
Sano että sä tiedät,
kaksi meitä vain on.
Jotka kohtaamaan johti,
kerran tie kohtalon.

Sä että yhä ainoa olen sun,
sano että yksin olla sä tahdot mun.
Silloin satulinna kaukomaaaaan,
meille kuuluis kokonaaaaan.
Sinulle mä aarteeni antaisin,
jonka vuoksi kärsin ja taistelin.
Sinulle mä antaisin sydämein,
jos sä otat sen.

Niin herkkää, niin herkkää! Oli Jartsa sitten kikkelikalle tai Heikki Hetero, niin satulinnaa ei tapa mikään!

Oikeasti olis siistiä jos tulis todellinen pommiuutinen!

"Juha Föhr avautui suorassa lähetyksessä - PIDÄN NAISISTA!"

Mitenkähän tämän "paljastuksen" jälkeen on, saako Jarin ihmissuhteita penkoa eestä ja takaa ja rektumin kakkaisimpia sopukoita myöten, kuten paskalehdistössä tehdään jokaiselle heterojulkkisparille?

Tästähän oli keskustelua muistaakseni aikasemmin, että joku syrjintälaki suojaa julkkishinttejä tuolta seiskajournalismilta. Mitenkä nyt lienee, kun itse julkisti kasvaneensa hieman vinoon?

Tasa-arvoa kaikille saatana!:arvi:

Propsit siitä, että uskalsi tulla vihdoin ulos kaapista... odotin kuitenkin sellaista suoraselkäisyyttä, että olisi marssinut ulos jo VUOSIA sitten.

Parempi tulla (ulos kaapista) myöhään kuin ei milloinkaan...

Dragon sanoi:
Todennäköisesti. Jari on muistaakseni laulaja ammatiltaan.

samout sanoi:
juu taitaa se olla muttei hirveen hyvä ammatissaan :1:

Aika surkea provo. Sama se tykkäätkö Sillanpäästä laulajana tai henkilönä, mutta naurettavaa yrittää kieltää Jarin ammattitaito. Kaveri on sentään tangokuningas ja moneen kertaan platinaa myynyt Suomen tämän hetken menestyvin iskelmälaulaja.

Hui kamalaa, sillanpää on homo. Kuka yllättyi asiasta... yllättyisikö joku, jos Tarja Halonen olisi lesbo? Entäpä jos Markus Pöyhönen nähtäisiin suutelemassa miestä? Nykyaikana ei kohta enään ylläty mistään. Paitsi siitä, että aina joku vitun urpo jaksaa haluta tappaa kaikki homot. Miksei saman tien kaikki roinaavat bodarit? Ja rasistiset suvaitsemattomat junttimiehet landelta. Nuo kaksi viimeistä ryhmää kun poistaisi Suomesta, olisi täällä paljon mukavampaa.. (onpas kivaa provota;) )

Mike sanoi:
Oikeasti olis siistiä jos tulis todellinen pommiuutinen!

"Juha Föhr avautui suorassa lähetyksessä - PIDÄN NAISISTA!"

Hahaha, tulipa tästä mieleen, että aika saakelin iso osa noista meteorologiäijistä on niin hintin näkösiä kun olla voi. Ainut poikkeus on tästä varmaan Petri Takala.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom