Jari Sillanpää tuli kaapista ulos

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
"Jari kannustaa kanssakeijoja - Marco, tule sinäkin ulos, täällä on kivaa"
Bumtsiltahan on suoraan tuota kysyttykin, mutta vastaus oli kiertelyä tyyliin: "Miksi kaikkia jotka ovat vähänkin massasta poikkeavia luullaan homoiksi?"
No, kiertelyhän oli käytännössä sama kuin olisi myöntänyt, mutta eipä Bumtsin kantti kestänyt sanoa niin kuin asia on. Pitäisi sitä munaa miehellä olla muutoinkin kuin poskessa.

feikki-elvis sanoi:
Tosiaan, mä oon ymmärtänyt että Jariahan kuuntelee aika paljon vanhoilliset ihmiset, saa nähdä miten he tähän suhtautuvat.

Suunniteltu juttuhan tuo on. Ei olis ollu mikaan pakko kertoa mitaan kenellekaan kyseisesa suhteesta, mutta paatti silti kertoa. Heppu on miettiny etta ilmapiiri on tulossa sen verran suvaitsevaksi etta tama on itse asiassa positiivista julkisuutta, vaikka valittajiakin varmasti loytyy. Johan iltapaivalehdet oli taynny julkkiksia jotka tuki Jaria. Tarkeintahan ei ole millaista huomiota saa, paaasia etta sita tulee.

denniszeims sanoi:
Suunniteltu juttuhan tuo on. Ei olis ollu mikaan pakko kertoa mitaan kenellekaan kyseisesa suhteesta, mutta paatti silti kertoa. Heppu on miettiny etta ilmapiiri on tulossa sen verran suvaitsevaksi etta tama on itse asiassa positiivista julkisuutta, vaikka valittajiakin varmasti loytyy. Johan iltapaivalehdet oli taynny julkkiksia jotka tuki Jaria. Tarkeintahan ei ole millaista huomiota saa, paaasia etta sita tulee.
Kyllähän sitä monet jo kirosivat, ettei siinä ero-uutisessa mainittu sanallakaan tuon menetetyn rakkaan sukupuolesta. Saivat vaan tällä tavalla kaksi kertaa "maukkaan" etusivun jutun. :david:

kyllähän tuo Siltsun homous on ollu varmaan lähes kaikkien tiedossa jo pitkään...lehdistäkin sai aina lukea rivien välistä:D Mut rohkeaa Jarilta!

Mitä ero on Marco Bjurströmillä ja pulilla???

Puli asuu sillan alla ja Marco Bjurström Sillanpäällä:jahas:

En mäkään usko että tämä oli kenellekään uutinen/järkytys tms. Suomessa ei vaan hirveesti ole julkihomoja, vaikka paljon ns. tiedetäänkin; tarkoitan nyt julkihomoilla sellaisia jotka itse ovat niin ilmoittaneet, kulkevat kumppanin kanssa avoimesti jne.

Hyvä juttu mun mielestä, toivottavasti asia menee samalla tavalla kuin esim. Mikko Silvennoisen suhteen, eli ei mitään retostelua.

Jep kaikkihan tuo tiesi... onhan noita huhuja ollut vuosikaudet. Mitenhän käy jarin vannoutuneille naisfaneille? tuleekohan kovakin pettymys ja kenties levynmyynti laskuun?

Nyt vaan odotellaan koska tulee lööppeihin: Jarin tilitys: Olen ylpeä homoudestani.
Onko nyt odotettavissa uusi megahitti Teuvo Lomannin jalanjälkiä seuraten.

JPK sanoi:
Nyt vaan odotellaan koska tulee lööppeihin: Jarin tilitys: Olen ylpeä homoudestani.
Onko nyt odotettavissa uusi megahintti Teuvo Lomannin jalanjälkiä seuraten.
:)

No varmistuihan se vihdoin tämäkin. Monta vuotta olen ollut satavarma, että Jari on homo. Eikä siinä mtn vikaa siis ole..

edit: onko meillä kohta kaikista lesboista ja homoista omat threadit?:jahas:

Tämähän oli jo arvattavissa fägäri mikä fägäri. :urjo:

Pistetääs Offtopiccina vitsiä peliin: Mitä yhteistä on homolla ja maanviljeliällä?

Kumpikin kylvää siemenensä paskaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom