|Ihaa, kun haistoit sen kiiman... tuliko se varmasti viereiseltä penkiltä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bumtsiltahan on suoraan tuota kysyttykin, mutta vastaus oli kiertelyä tyyliin: "Miksi kaikkia jotka ovat vähänkin massasta poikkeavia luullaan homoiksi?"Mike sanoi:"Jari kannustaa kanssakeijoja - Marco, tule sinäkin ulos, täällä on kivaa"
feikki-elvis sanoi:Tosiaan, mä oon ymmärtänyt että Jariahan kuuntelee aika paljon vanhoilliset ihmiset, saa nähdä miten he tähän suhtautuvat.
Kyllähän sitä monet jo kirosivat, ettei siinä ero-uutisessa mainittu sanallakaan tuon menetetyn rakkaan sukupuolesta. Saivat vaan tällä tavalla kaksi kertaa "maukkaan" etusivun jutun.denniszeims sanoi:Suunniteltu juttuhan tuo on. Ei olis ollu mikaan pakko kertoa mitaan kenellekaan kyseisesa suhteesta, mutta paatti silti kertoa. Heppu on miettiny etta ilmapiiri on tulossa sen verran suvaitsevaksi etta tama on itse asiassa positiivista julkisuutta, vaikka valittajiakin varmasti loytyy. Johan iltapaivalehdet oli taynny julkkiksia jotka tuki Jaria. Tarkeintahan ei ole millaista huomiota saa, paaasia etta sita tulee.
Mike sanoi:"Jari kannustaa kanssakeijoja - Marco, tule sinäkin ulos, täällä on kivaa"[/B][/SIZE]
Mike sanoi:Millä erottaa Marcon Jarista?
...rautakangella.
JPK sanoi:Nyt vaan odotellaan koska tulee lööppeihin: Jarin tilitys: Olen ylpeä homoudestani.
Onko nyt odotettavissa uusi megahintti Teuvo Lomannin jalanjälkiä seuraten.
Todennäköisesti. Jari on muistaakseni laulaja ammatiltaan.JPK sanoi:Onko nyt odotettavissa uusi megahitti Teuvo Lomannin jalanjälkiä seuraten.