Jari Mentula "Vuoden sonniksi" HS:n kilpailussa! (äänestys)

Komppaan kanssa siinä, että olisi voinut vähän huolellisemmin tuon kehojutun tehdä. Jäi tietopuoli tosi vajaaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löytyykö netistä toi pätkä huumasta, missä bull on?

Jopa oli köyhä ohjelma. Olisivat voineet esitellä tarkemmin nää valmentajat, heittää siihen ruutuu vaikka jonku henkilökortin, jossa ois ollu muutaki ku nimet. Lisäks oli täyttä pelleilyä nää Heikin ja Loren reenaukset ym koko show. Heikki oli vuosi pari sitten kovemmasa kunnosa mutta nyt oli äijä jotenki kuihtunu`?

Ootko sä koskaan ennen katsonut Huumaa? :D Pelleilyähän se koko ohjelma on, joten miksi se nyt sitten olisi pitäny vaihtaa linjaa?

Tuli tosta Loren vaparista väkisin Pode mieleen :D

Tuo Huuma tulee uusintana huomenna ti klo 15.55 jos joku missas pätkän.

Pitäiskö Mentula äänestää toistamiseen? :D

Ajatus itsessään sai taas hymyn mun kasvoille. Lehdessä ne sitten kattoo, että ""ei vittu taas...""

Joo mut Jerry Ossi käy mulle kans. Mike vois duunata virallisen threadin sille, niin voi pakkotoisto näyttää taas mahtinsa.

Pitäiskö Mentula äänestää toistamiseen? :D

Ajatus itsessään sai taas hymyn mun kasvoille. Lehdessä ne sitten kattoo, että ""ei vittu taas...""

Joo mut Jerry Ossi käy mulle kans. Mike vois duunata virallisen threadin sille, niin voi pakkotoisto näyttää taas mahtinsa.

Jotain täytyy tehdä. Tuossa listalla ei ole kuin pellehermanneja. Lista pahenee vuosi vuodelta. EI sen nyt välttämättä tarttis olla Jari Mentula taas mutta joku järkevää tehnyt kuitenki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom