BB Jari Leino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tänne voitte koota löytämänne kuvat legendasta.
Tässä pari vanhaa näin aluksi.

Liitteet

• leino1.webp
    leino1.webp
    63,1 KB · Katsottu: 7 963
  • leino2.webp
    leino2.webp
    91,4 KB · Katsottu: 11 990
mahtavia nuo vuonna 90 otetut kuvat. harvoin näkee suomessa tollasia selkiä :worship:

Nätti on ollu miehellä kunto. Eikös hänestä ollu alkuaikojen B&K lehdessä juttua. Vanhankansan voimailijana oli kaverilla hiukan sitäkin puolta kehon ohella....:worship:

Hienoja kuvia. Vielä kun saisi jostain Leinon treenivideon.

Leinon treenivideo

Pro-Pain sanoi:
Hienoja kuvia. Vielä kun saisi jostain Leinon treenivideon.

Jorma Rätyllä on myynnissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vanhat videot

PRIEST sanoi:
eli siis jormalla jossain sivulla vai miehellä henk.koht??

Rädyllä oma netti firma josta löytyy mm. EM-KATSASTUS 1987, Helsinki ,
kyseisessä kilpailussa Boogien kilpaili ensimmäistä kertaa...
oli muuten supliikki mies jo silloin ja kunnossa :)
tähtiesiintyjänä mm.Tom Plats joka oli aivan hirveen kokoinen.
(kesto n 3 tuntia ). Keränen ja Hokkanen hyvässä kunnossa sekä Lyytikäinen.

Löytyy myös SM - 1983 missä tähtiesiintyjänä Samir Bannout joka vasta oli
voittanut Mr. Olympian. ( Hyvä kuvan laatu ) Erinomainen nauha 80 - luvun
kehonrakennuksesta Suomessa. Mukana mm. Virho, Lyytikäinen, Jyrki Savolainen, Reiman(tähtiesiintyjänä).

Rädyn historia sivujen osoite www.jraty.com sieltä löytyy linkki mistä nauhoja löytyy.

PRIEST sanoi:
jari on ollut aina mun suosikki ja aina tulee olemaan, ukosta liikkuu sellasia juttujakin että oksat pois!

Mulle kanssa Leino on ehdottomasti toiminut esikuvana punttijumpassa. :worship:
Noita legendaarisia juttuja legendaarisista kehonrakentajista olisi hauska lueskella. Body lehdessä oli Leinosta hyvä juttu ja olihan siinä hiukan sitä historiaakin.

Tredin aloituskuvissa Jari on muistaakseni 19-vuotias, mutta lihaksia hänellä oli jo vaikka muille jakaa. Tuolla kropalla irtosi juniorien Euroopan mestaruus vuonna 1981, meikäläinen sai kunnian olla antamassa pisteitä ansiokkaille kilpailijoille. Jarin jälkeen kakkoseksi kiilasi Ruotsin Johan Oldenmark ennen Suomen Peter Kerästä. Legendaarisia nimiä Pohjolan bodiskenessä kaikki.

Jouni Virtamo sanoi:
Tredin aloituskuvissa Jari on muistaakseni 19-vuotias, mutta lihaksia hänellä oli jo vaikka muille jakaa. Tuolla kropalla irtosi juniorien Euroopan mestaruus vuonna 1981, meikäläinen sai kunnian olla antamassa pisteitä ansiokkaille kilpailijoille. Jarin jälkeen kakkoseksi kiilasi Ruotsin Johan Oldenmark ennen Suomen Peter Kerästä. Legendaarisia nimiä Pohjolan bodiskenessä kaikki.

Huhhuh, johan on pihviä ollut tuohon ikään ...

Ostin divarista muutamia vanhoja Atlas-lehtiä, joissa noita ko. vanhoja kuvia oli ja tais olla Virtamon raporttikin noista junioreiden Em-kisoista..Nostalgista luettavaa!

Turun M-Clubilla on videolla vanha voimamieskisa 80-luvulta, jossa sen ajan kehonrakentajat mittelevät voimia toistokisana muistaakseni; leuanvedossa +20 kg, penkki 100 kg, hauis selkä seinää vasten 50 kg, reisipenkki, niskantakaa punnerrus istuen 60 kg.
Leino vei joka lajin ja tietenkin ylivoimaisesti. Taisi se leuanveto 20 kg levylläkin mennä joku 30 X. niskantakaapunnerrus myös muistaakseni 45 X. (Itsekin niskantakaa olen punnertanut 150X 4 mutta 45 X ei kuudellakympillä tulisi.) Leinollahan olikin ykkönen yli 200 kg!
Aivan uskomaton mies niin lihasten kun voimienkin myötä!

...Turussa oli myös toinenkin vahva ukko, Jussi Kantola, joka voitti samana vuonna kehonrakennuksen ja voimanoston SM kisat raskaassa. :worship:

(Itsekin niskantakaa olen punnertanut 150X 4

...Turussa oli myös toinenkin vahva ukko, Jussi Kantola, joka voitti samana vuonna kehonrakennuksen ja voimanoston SM kisat raskaassa. :worship:[/QUOTE]

Morjens "wääntäjä kuka sitten oletkin". Itteekin kiinnosti toi sun niskantakaa punnerrus..otitko istualtaan ilman vauhtia. Jos otit niin kova suoritus.
Itse tein edestä punnerruksia istuen (ilman vauhtia,.rinnalta suorille käsille) sarjan 180kg.lla ..ykköstä en koittanut.

Jep ja Kantola on legenda...M-club oli kaikkien aikojen voimailusali josta on tullut aikanaan paljon legendoja.
-92 sm kissat oli m-clubin järjestämät ja olihan elämys tavata Venho kisojen päätteeksi m-lubin saunaillassa...kalju oli edelleen sama.

Niskantakaa seisten 150 x 4 olen punnertanut, joten ei vertailukelpoinen istuen punnerruksille... ja penkkiä 210 x 3 ilman paitaa ja alle satakiloisena. Ensimmaisillä paidoilla, jotka ei paljoa auttanut 237,5 ravintolakisoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom