BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vois keskustelufoorumeilla olla aika hiljasta jos ketään ei pitäs kiinnostaa tunnettujen ihmisten tekemiset ja kuulumiset
Katoppa paljonko esim mun ketjussa kommentoidaan kun teen videoita, ei ollenkaan. Sitten kun on jotain valitettavaa, niin johan näppikset sauhuaa. Ja kyllä, katson olevani aika tunnettu skenessä. Eri asia olenko kiinnostava, en todellakaan.

Viimeksi muokattu:
Joo komeahan Jari on nähdä taas isossa kunnossa, jos sen turvallisesti pystyy tekemään. Kunhan ei vain vaimo ja pienet lapset jää sen kustannuksella ilman aviomiestä ja isää. Ja toki meille skenen seuraajillekin Jari on hieno hahmo seurattavaksi.
Eiköhän Jari ja perhe tiedä hiukan paremmin kuinka haluavat elää ja mikä on heille parasta. Taatusti tietää emäntäkin että ammatti bodareilla on riski kuolla ennenaikaisesti. Jos asia häntä vaivaisi tuskin olisi Jarin kanssa edes lähtenyt kimppaan.

Eiköhän Jari ja perhe tiedä hiukan paremmin kuinka haluavat elää ja mikä on heille parasta. Taatusti tietää emäntäkin että ammatti bodareilla on riski kuolla ennenaikaisesti. Jos asia häntä vaivaisi tuskin olisi Jarin kanssa edes lähtenyt kimppaan.
Tai sitten Jarin vaimolla ei ole mitään asiaa puuttua hänen treenaamiseen..

Zone-sarja -42%
Katoppa paljonko esim mun ketjussa kommentoidaan kun teen videoita, ei ollenkaan. Sitten kun on jotain valitettavaa, niin johan näppikset sauhuaa. Ja kyllä, katson olevani aika tunnettu skenessä. Eri asia olenko kiinnostava, en todellakaan.
Teet kyllä hyviä haastatteluja voimailijoista.Tietenkin minua eniten kiinnostaa vanhenpien vetenaarien haastattelut mutta ei nuorempaa seuraajakuntaa.

Tai sitten Jarin vaimolla ei ole mitään asiaa puuttua hänen treenaamiseen..
Pitää ukkelin olla aika tossun alla jos antaa emännän päättää treeni asiat 😃Epäilen ettei yksikään ammatti bodari anna emäntänsä päättää kuinka treenaa ja miten paljon horkkaa. Edes minä taviksena en antaisi yhdenkään muikkelin määrätä treeni asioista. Sama jos mies päättäisi ottaako muija silarit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainakin ylilaudalta löytyy kiinnostusta mistä moni bodari ois kateellinen 🙈
Joo mutta kun katot mitä siellä puhutaan, niin totaalista puhdasta vihaa. Frisbeessa paloi lihat, mutta sitten kun laitan kuvan, olenkin vetänyt apteekillisen roinaa, mutta samaan aikaan 2 vuotta treenanneet natut on isompia. Olen kalju, koska pidän lippistä, jos ei ole lippistä, olen munankarvapää, enkä enää kalju. Ihan sama mitä teen, se absoluuttinen viha on ainoa mikä puheissa on, täällä esim sain vähemmän edes kommentteja Vertin kanssa tehtyyn videoon kuin siellä totaalista vihaa miten heikko olen, koska samaan aikaan vedän apteekillisen lääkkeitä, mutta taas toisaalta lihat on sulanut kun en enää voi roinaa apteekillista lääkkeitä. Se viha on täysin mielipuolista ja ikuista.

Se vain on niin, että joko ollaan hiljaa tai vittuillaan ja se vittuilu voittaa ylivoimaisesti.

Joo mutta kun katot mitä siellä puhutaan, niin totaalista puhdasta vihaa. Frisbeessa paloi lihat, mutta sitten kun laitan kuvan, olenkin vetänyt apteekillisen roinaa, mutta samaan aikaan 2 vuotta treenanneet natut on isompia. Olen kalju, koska pidän lippistä, jos ei ole lippistä, olen munankarvapää, enkä enää kalju. Ihan sama mitä teen, se absoluuttinen viha on ainoa mikä puheissa on, täällä esim sain vähemmän edes kommentteja Vertin kanssa tehtyyn videoon kuin siellä totaalista vihaa miten heikko olen, koska samaan aikaan vedän apteekillisen lääkkeitä, mutta taas toisaalta lihat on sulanut kun en enää voi roinaa apteekillista lääkkeitä. Se viha on täysin mielipuolista ja ikuista.

Se vain on niin, että joko ollaan hiljaa tai vittuillaan ja se vittuilu voittaa ylivoimaisesti.
Oon huomannut tuon kohtelun, aivan perseestä. Täältä respectit Mikelle. Harvemmin tulee kommentoitua mitään, mutta suuresta osasta sisältöä tykkään.

Kyllähän sä tiedät, miten se on aina elämässä. Kritiikkiä saa aina enemmän kuin kiitosta, on sitten kyse töistä tai parisuhteesta tai mistä tahansa. Harva lähettää ravintolalle palautetta miten upea asiakaskokemus oli, mutta huonosta kokemuksesta laitetaan sähköpostia ja kirjoitetaan vielä someen siihen päälle. Se nyt vain on niin, eikä sille mitään voi. Ei se tarkoita, että on paska jätkä.

En ole lukenut Ylilautaa tyyliin ikinä, mutta sun kertoman perusteella kuulostaa siltä, että olet joutunut silmätikuksi ja sellaisen "joukossa tyhmyys tiivistyy" tyyppisen kiusaamisen kohteeksi. Vähän kuin yläasteikäisillä, kun porukassa voi jotain vähän kiusata, mutta ilman porukkaa hierotaan tuttavuutta ja ollaan pahoillaan. Se ei ole vihaa, vaan typerää lapsellista leikkiä mikä samalla satuttaa sitä kohdetta. Tälle kohteelle sillä ei tietysti ole merkitystä mikä se motiivi on. Se ei muuta asioita paremmaksi.

Kandee aina muistaa se et hyvin monelle netti on ihan täysin safespace, missä ei oteta mitään vastuuta sanomisistaan ja ollaan ihan vitun kovaa jätkää. Sellasetki ihmiset jotka irl kököttäis omassa paskassaan nurkassa huutaa netissä kovaa, ja ''ottaa kantaa''. Ujot vässykät, jotka ei netin ulkopuolella osallistu yhtään mihkään konfrontaatioon on netissä ihan kunkkuja. Ite pidän touhua ihan super heikkona, pateettisena, enkä ymmärrä miten ihmiset kehtaa leikkiä. Ämmämäistä. Jos oot vaikka riidanhalunen kusipää oikeestikki, ni sit asia on ok, jopa kunnioitettavaa 😅. Eli ei noi Ylilaudan yms. jutut oo yhtikäs millään tasolla edes realistista kommunikointia. Lievästi viihdyttävää toki, mut 99,999% niistä keskusteluista ei ikinä käytäis ns. oikeessa elämässä, koska valtaväestöllä ei yksinkertasesti ole munaa moiseen :D.

Yksi hyvä tyyli mikä varmaan parantais elämäniloa ni jättäis sen ylilaudan selailun vähän vähemmälle, kovin perillä tunnut kommenttiesi kanssa olevan mitä siellä kirjotellaan.

Tasaisen tappavasti nostat esille tuon "ei tullut kommenttia videoon" "kukaan ei kommentoinut mitään" niin mitä sitten? Semmosta se elämä vaan on että kaikki ikävät asiat muistetaan ja hyvistä asioista harvemmin sanotaan mitään. Kyllä sä niistä katsojaluvuista näät kattooko noita sun videoita kukaan vai ei, jos ei katso ni turha niitä on tehdä bisnes mielessä ainakaan.

Minäkin teen kymmeniä, joinain viikkoina jopa satoja eri työsuorituksia jotka tavoittaa jopa satoja tuhansia ihmisiä eikä kukaan mua ole jatkuvasti selkään taputtelemassa, kiitosta jakamassa, shamppanjapulloja poksauttelemassa tai muutenkaan päätä silittelemässä, se on elämää. Ja kyllä, minunkin työsuoritukset tehdään muita ihmisiä varten kuten sinunkin videosi.

Yksi hyvä tyyli mikä varmaan parantais elämäniloa ni jättäis sen ylilaudan selailun vähän vähemmälle
Tota noin, kun ne tunkee striimeihin, striimaan kohta, niin voin nappaa screenejä tänne. Ymmärrät ehkä sitten, ne elää siitä vihasta.

Kandee aina muistaa se et hyvin monelle netti on ihan täysin safespace, missä ei oteta mitään vastuuta sanomisistaan ja ollaan ihan vitun kovaa jätkää. Sellasetki ihmiset jotka irl kököttäis omassa paskassaan nurkassa huutaa netissä kovaa, ja ''ottaa kantaa''. Ujot vässykät, jotka ei netin ulkopuolella osallistu yhtään mihkään konfrontaatioon on netissä ihan kunkkuja. Ite pidän touhua ihan super heikkona, pateettisena, enkä ymmärrä miten ihmiset kehtaa leikkiä. Ämmämäistä. Jos oot vaikka riidanhalunen kusipää oikeestikki, ni sit asia on ok, jopa kunnioitettavaa 😅. Eli ei noi Ylilaudan yms. jutut oo yhtikäs millään tasolla edes realistista kommunikointia. Lievästi viihdyttävää toki, mut 99,999% niistä keskusteluista ei ikinä käytäis ns. oikeessa elämässä, koska valtaväestöllä ei yksinkertasesti ole munaa moiseen :D.

Tää on kyllä ihan totta ja ainaki ite kehtaan myöntää, et syyllistyn tohon. Tekee hyvää tuulettaa, vaikka suht asiallinen täällä netissäkin olen. Tosin aikuisten ihmisten pitäis netissä tajuta tää kärjistämisilmiö.

Vatasen ketju on hyvä esimerkki tästä. Sivukaupalla videolinkkejä ja kommentteja kourallinen. Sit taas jokin sinänsä epäolennainen asia saa moninkertaisen huomion.

Alkaa heti.

Screenshot 2022-08-03 at 16.31.12.jpg

Screenshot 2022-08-03 at 16.22.51.jpg

Screenshot 2022-08-03 at 16.32.41.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom