BB PRO Jari "Bull" Mentula

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko ketään, jota Milos olisi koutsannut menestyksekkäästi?

Ukko itsekkin omalta uralta myöntänyt, että: "the size game was my biggest mistake" ja nyt tuota samaa peliä koittaa muille opettaa huonolla menestyksellä.

Ja muistetaan mihin kuntoon Mentula meni edellisen valmennussuhteen aikana.

Joku voisi heittää tähän listan Milosin ex-valmennettavien nykyisestä terveydentilasta?
 
Tulkaa nyt sanomaan, että Jari tietää mitä tekee :D
 
Itse mutuilen että tuossa Mentulan ja Milosin valmennus-suhteessa on kyse vähän muustakin kuin vain treenaamisesta,kilpailemisesta yms. Milos on elättänyt itsensä kehonrakennuksella/fitneksellä jo kauan ja Mentula varmaan saanut paljon ideoita ja vinkkejä miten tuota businesta kannattaa toteuttaa. Mentula aloitti esitelmienkin pitämisen muistaakseni samoihin aikoihin kuin tapasi ensimmäisiä kertoja Miloksen, joten varmaan puhumiseen,motivointikeinoihin yms "tsemppaamiseen" saanut myös paljon ideoita Sarcevilta. Täysin samoja juttujahan ja maneereita Jari itse käyttää valmennuksissaan, kuin mitä esim Milos tuossa Matias Niemen videossa toisteli. Ja varmaan ovat ystävystyneet tässä vuosien aikana muutenkin ja Mentulakin varmasti saa/on hakenut Milokselta paljon sellasia ajatuksia, joita tuossa Bullfarm+Wolf-porukassa ei välttämättä ihan hirveästi ole muut tuoneet esille. Milos kun vaikuttaa aika supliikilta ja kansainväliseltä herralta näin videoiden perusteella.
 
Itse mutuilen että tuossa Mentulan ja Milosin valmennus-suhteessa on kyse vähän muustakin kuin vain treenaamisesta,kilpailemisesta yms. Milos on elättänyt itsensä kehonrakennuksella/fitneksellä jo kauan ja Mentula varmaan saanut paljon ideoita ja vinkkejä miten tuota businesta kannattaa toteuttaa. Mentula aloitti esitelmienkin pitämisen muistaakseni samoihin aikoihin kuin tapasi ensimmäisiä kertoja Miloksen, joten varmaan puhumiseen,motivointikeinoihin yms "tsemppaamiseen" saanut myös paljon ideoita Sarcevilta. Täysin samoja juttujahan ja maneereita Jari itse käyttää valmennuksissaan, kuin mitä esim Milos tuossa Matias Niemen videossa toisteli. Ja varmaan ovat ystävystyneet tässä vuosien aikana muutenkin ja Mentulakin varmasti saa/on hakenut Milokselta paljon sellasia ajatuksia, joita tuossa Bullfarm+Wolf-porukassa ei välttämättä ihan hirveästi ole muut tuoneet esille. Milos kun vaikuttaa aika supliikilta ja kansainväliseltä herralta näin videoiden perusteella.
Toivotaan että jotain tällaista kuviota on taustalla.
 
Itse mutuilen että tuossa Mentulan ja Milosin valmennus-suhteessa on kyse vähän muustakin kuin vain treenaamisesta,kilpailemisesta yms. Milos on elättänyt itsensä kehonrakennuksella/fitneksellä jo kauan ja Mentula varmaan saanut paljon ideoita ja vinkkejä miten tuota businesta kannattaa toteuttaa. Mentula aloitti esitelmienkin pitämisen muistaakseni samoihin aikoihin kuin tapasi ensimmäisiä kertoja Miloksen, joten varmaan puhumiseen,motivointikeinoihin yms "tsemppaamiseen" saanut myös paljon ideoita Sarcevilta. Täysin samoja juttujahan ja maneereita Jari itse käyttää valmennuksissaan, kuin mitä esim Milos tuossa Matias Niemen videossa toisteli. Ja varmaan ovat ystävystyneet tässä vuosien aikana muutenkin ja Mentulakin varmasti saa/on hakenut Milokselta paljon sellasia ajatuksia, joita tuossa Bullfarm+Wolf-porukassa ei välttämättä ihan hirveästi ole muut tuoneet esille. Milos kun vaikuttaa aika supliikilta ja kansainväliseltä herralta näin videoiden perusteella.

Tätä itse mietin myös Matiaksen videota katsoessani. Tässä on aika varmasti kyse siitä, että kyseinen herra käy vetämässä reenejä ja puhumassa kavereiden kanssa, siitä mitä kukakin itseensä pistää yms. vastaa varmasti jokainen henkilökohtaisesti.
 
jos saa spekuloida niin tuskin kisaa enää. Onhan näitä isoja ukkoja nippu, jotka bodaa imagosyistä (bisnes), olemuksensa takia (minäkuva ei kestä olla naru) tai sitten ihan vaan reenaamisen ilosta (elämäntapa).
 
Kertokaas kun en nyt jaksa kelata viestejä läpi, että meinaako bulli oikeesti vielä kisata, jos meinaa niin pro karkeloissa vai jossain muualla?
10 vuotta sitten UFS Forumilla sanomani mielipide pätee edelleen: "Toivottavasti ei kisaa ainakaan kehonrakennuksessa ammattilaisena." Sain tästä tietenkin lasteittain paskaa niskaan.
 
jos saa spekuloida niin tuskin kisaa enää. Onhan näitä isoja ukkoja nippu, jotka bodaa imagosyistä (bisnes), olemuksensa takia (minäkuva ei kestä olla naru) tai sitten ihan vaan reenaamisen ilosta (elämäntapa).
Eikös se ole itsestään selvää, että jos bodaa, ei halua olla naru? Bodaaminen on lihasten kasvattamista. Vai voiko kuitenkin haluta olla naru ja silti vasten omaa mieltymystään bodata? ”Mä en halua, mutku mun on pakko bodaa” ”haluisin vain olla normaali naru, mutku mun on vaa pakko bodaa”. :ROFLMAO:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom