BB PRO Jari "Bull" Mentula

En mä silti tajua, vaikka itse en saisi mitään aikaan, niin en mä silti menis nettiin dissaan muita, mä koittaisin saada jotain aikaan. Noi ihmiset on jotain lajityyppiä, jotka on henkisesti rikki.

Mut johonkin se pitää kato purkaa.. En kehtais omalla naamalla mennä tollasia juttuja kirjottelee mitä tuol lukee.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IL kommentteja kun luki niin tainu lirahtaa tippa kusta sperman sekaan kun on alulle laitettu! Tuollanen dissaaminen on kyllä sairasta! Onnea Jarille ja Marulle! :worship::pano:
 
Täh, Bull otti ykkösen kahella markalla, pysähty nosto ennen loppuojennusta ja kaveri vähän sormilla jeesas mut periaatteessa ite otti, miks poistettu ; )
 
Mistäs ykskaks näin vihamielinen hyökkäys Mentulaa kohtaan? o_O
Ei tämä oo ees vihamielinen hyökkäys, ei mitään henkilökohtaista Mentulaakaan vastaan, kaveri vaan on tyypilinen esimerkki kehonrakennuksen nykytilanteesta ja kaikenlaisesta estetiikan puutteesta.Mass over anything?
 
Ei tämä oo ees vihamielinen hyökkäys, ei mitään henkilökohtaista Mentulaakaan vastaan, kaveri vaan on tyypilinen esimerkki kehonrakennuksen nykytilanteesta ja kaikenlaisesta estetiikan puutteesta.Mass over anything?
En ymmärrä miten tuosta jaksetaan vieläkin valittaa. Niille pienemmille ja esteettisemmille kehonrakentajille on nykyään omat sarjansa.
 
Eikö sen nyt järki sano että mikä näyttää hyvältä?Frank Zane tai Arnold rannalla?Flex Wheeler niissä FLEX lehden mustavalkoisissa kuvissa?Minusta Ronnie näytti Jaytä paremmalta rakenteeltaan.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom