BB PRO Jari "Bull" Mentula

Renne olisi vaikuttava näky kun saisi lihaa vielä enemmän. Varsinkin käsien pitäisi olla massiiviset plus jalat kasvuun!

ps: Jumankauta nuo bullin ilmeet. Keskittyminen vaikuttaa olevan aika timanttista jokaiseen sarjaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuosta Bullin ilmeestä 18:00 tulee pari giffiä mä luulen :hyper:
sPQHHs2.gif


Kaupan päälle 17:55:

1g3FzWo.gif
 
Bulli on todella mukavan oloinen äijä. Olisi toivottavaa että kaikki häntä haukkuvat tsiikaisi näitä videoita missä Jari juttelee enemmän.

Viittaan siis haukkujilla heihin jotka ovat vain tsiikanneet tv:stä 30 sekunnin pätkiä Jarista jossa sanoo tylysti laihduttajille.
 
Tuskinpa on Bullinkaan elintavat ammattikehonrakentajana terveellisemmät,vaikka jättääkin pekonispagetin syömättä. Uhkaa muukin kuin ähky.

Voi nyt perkeleenkuustoista saatana. Mitään ei siis saa sanoa terveellisistä elämäntavoista tai ravinnosta jos itse on kehonrakentaja koska horkat ja myrkyt eli em. tiedoilla ei ole mitään argumenttiarvoa vaikka leipänsä tekee neuvomalla ihmisiä ravintoasioissa ja treenissä?

Noi kaksi asiaa kun ei nyt liity millään tavalla toisiinsa tässä yhteydessä. Vittu.
 
Aikalailla samaa mieltä dimmun kanssa. Helvettiäkö sillä on väliä kuinka terve bull on, jos pekonispagetti on paskaa, niin se on paskaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom