BB PRO Jari "Bull" Mentula

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta heikko ja huono nostaja se on. Pakko uskoa, kun niin moni sanoo. Varsinkin kun sanoja itse tietysti oli kisojen paras kolmessa lajissa :) Vähän hassua, kun kysytään kommenttia kaverista, niin kerrotaan omia saavutuksia. Kuka oli tehnyt vapaaottelu-uraa, kuka oli kova voimanostaja. Mutta tulihan tuossa infoa itse päähenkilöstäkin tietty.
 
Mutta heikko ja huono nostaja se on. Pakko uskoa, kun niin moni sanoo. Varsinkin kun sanoja itse tietysti oli kisojen paras kolmessa lajissa :) Vähän hassua, kun kysytään kommenttia kaverista, niin kerrotaan omia saavutuksia. Kuka oli tehnyt vapaaottelu-uraa, kuka oli kova voimanostaja. Mutta tulihan tuossa infoa itse päähenkilöstäkin tietty.

No olihan noista muutama aika "lihapäitä". Aavituksen juntin oloisia, vaikka vahvoja kun perkeleet varmasti, sitä ei käy kieltäminen. Itseekin korpes muutaman puheet
 
Dr.Faustus
Mutta heikko ja huono nostaja se on. Pakko uskoa, kun niin moni sanoo. Varsinkin kun sanoja itse tietysti oli kisojen paras kolmessa lajissa Vähän hassua, kun kysytään kommenttia kaverista, niin kerrotaan omia saavutuksia. Kuka oli tehnyt vapaaottelu-uraa, kuka oli kova voimanostaja. Mutta tulihan tuossa infoa itse päähenkilöstäkin tietty.
No olihan noista muutama aika "lihapäitä". Aavituksen juntin oloisia, vaikka vahvoja kun perkeleet varmasti, sitä ei käy kieltäminen. Itseekin korpes muutaman puheet

Olihan Jari punnerrusvoimiinsa nähden huono varustenostaja, ja siitähän tuossa oli nimenomaan kyse. Ja jos mä penkkaisin enemmän kun Bull niin toisin sen kyllä esille aina kun vaan mahdollista :hyper:

Hyvä pätkä taas kerran, toivottavasti tulee vielä monta jaksoa lisää.
 
Mentula Jari - Pakkotoisto.com - Gallery

800_2180.jpg

800_2175.jpg

800_2172.jpg

800_2171.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom