BB PRO Jari "Bull" Mentula

Yhteiskunta läskistyy ja ylipainoisista vartaloista tulee ainoa yleisesti hyväksyttävä olomuoto. Kun esim. minä joskus 30 vuoden kuluttua vanhana ja edelleen hoikkana pappana köpöttelen kaupungilla illalla, niin joku läskijengi pahottaa mielensä minun "vääränlaisesta" olomuodostani ja hyökkää raivoissaan kimppuuni. "Hei, kattokaa tuota laihaa pappaa! Hakataan se, kun kehtaa olla tuollainen vitun laiha!"
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhteiskunta läskistyy ja ylipainoisista vartaloista tulee ainoa yleisesti hyväksyttävä olomuoto. Kun esim. minä joskus 30 vuoden kuluttua vanhana ja edelleen hoikkana pappana köpöttelen kaupungilla illalla, niin joku läskijengi pahottaa mielensä minun "vääränlaisesta" olomuodostani ja hyökkää raivoissaan kimppuuni. "Hei, kattokaa tuota laihaa pappaa! Hakataan se, kun kehtaa olla tuollainen vitun laiha!"

No höpön löpön! Ei me pullukat sua hakata. Korkeintaan vähän tuupitaan.
 
Mitä kuuluu bullille ? Bulls year osa 8 :)

Bulls-Year-osa-8-710x375.jpeg


 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jarille tsemppiä!!!
Toivon,että saat reenata terveenä sekä ilman isompia takapakkeja!Ja kaikkien vastoinkäymisien jälkeen sinä jos joku ansaitset onnistua.Sijoitus olkoon mikä hyvänsä,Voisit kilpailun jälkeen poistua kisapaikalta hyvällä mielellä
 
Välillä mukavaakin uutista, eikä aina negaa Bullista ns Iltapuluissa. :) Ylivoimainen voittaja!

AL: Bull Mentulalle nimikkopulla - "Tuhat kilokaloria!"

Kuntosaliyrittäjä Bull Mentula voitti Tampereella ilmestyvän Aamulehden järjestämän nimikkoleivosäänestyksen.
bulljuttuEA1804_503_vi.jpg

Kun Bull syö pullaa, sen pitää olla sitä itseään. (TONY VIERIKKO)

Aamulehden digitaalinen iltapäiväjulkaisu Hetki järjesti lukijoilleen nimikkoleivosäänestyksen, jossa kartoitettiin, kuka suurmies, -nainen tai -ilmiö ansaitsee oman nimikkoleivoksensa. 7105 äänestä Bull Mentula sai 2024 ääntä.

Mentula toivoo lehden haastattelussa, että hänen nimikkopullaansa tulisi mahdollisimman paljon kaloreita.

- Syön herkkuja niin harvoin, että siinä terveysaspektit unohtuvat. Pullan pitää olla sitä itseään, Mentula kertoo.

Mentula antaa leipurille, chef Santeri Vuosaralle vapaat kädet, mutta hänellä on Aamulehden mukaan muutama toive. Leivoksen tai pullan pitää olla iso, ja kaloireita pitää olla paljon.

- Kilokaloreita voisi olla jotain tuhat. Voisin syödä tätä sitten tankkauspäivänä, joten hiilareita saisi olla paljon. Jos vaniljaa saa ympättyä mukaan, se olisi hyvä, mies toivoo.


bulletuEA1804_503_vi.jpg

Nimiehdotuskin Bullilla on: Tonnibulla.

Muut Aamulehden äänestyksessä menestyneet olivat Kummeli (1052 ääntä), Ransu (911 ääntä), Juice (458 ääntä), Timo Jutila (439 ääntä). Ei-pirkanmaalaisena listoille oli kelvannut Minna Canth, jota äänesti 429 Hetken lukijaa.

(C) IL ja AL
 
Bulli vaihtanut autoa videon perusteella Audiin. Melko mehevä peli. Kiva kun tulee taas nykyään bulliltakin videota ja kuulumisia.
 
Tuli mieleen, että miten jarilla nykyään Halosen valmennuksessa on intrajuoman hiilarien laita, eli onko niitä vai ei? Matti ei käsittääkseni kannata intrahiilareita, vaan pelkillä aminoilla mennään. Miloksen aikanahan jari veteli aika isoja määriä vitargoa jumpan aikana.. Onko wolfilla treenaavat nähty jarilla vielä sitä 2litran kiljukanisteria? :)
 
Joo todella paljon pirteämmältä ja terveemmältä näyttää. Vaikkei paljoa ulkonäkö muuten kiinnosta niin olen huomaavinani että päänahkakin näyttää paljon paremmalta eikä siltä että aivot on heti ihon olla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom