BB PRO Jari "Bull" Mentula

Juuri näin. Ja juurikin tuohon poseeraustreeniin kovasti panostusta. Ne heikotkin lihasryhmät voi saada näyttämään huomattavasti paremmilta, kun osaa tuoda ne esille paremmin!
Mitä tulee näihin videoihin, niin pikkaisen liian "hengellistä" meikäläisen makuun, mutta asiasisältö keskusteluissa oli niin antoisaa, ettei tuosta jaksanut suuremmin välittää.

Mielellään kuulisin lisää tarinoita Härän nuoruusvuosista ja sen semmoisesta. Olisi mukava kuulla vähän tarkemmin vaikka siitä miten treenasi ja kuinka usein ja mitä juttuja teki alussa väärin/huonosti, millainen oli ruokavalio tuohon aikaan jne jne.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä haastis oli ihan hyvä. Mukava vaan kun yritetään välillä vähän toisenkinlaisia lähestymistapoja. Normiformut on syvältä. Teennäinen? Noh, ehkä sellaisten mielestä, jotka eivät ole moiseen tottuneet. Kaikkeen tottuu kyllä, kansantanssiinkin! En tosin allekirjoita kaikkea mitä kaverit sepottivat, mutta mitä välii?

ps. ihan samasta syystä l. vähän poikkeavasta tyylistä johtuen tykkään Wileniuksen ja Miken tekemistä Wlogeistakin.
 
Voi vattu teitä sais läpsiä versa gripseillä pakaroilla. Ensin itketään videoista ja kun niitä tulee, niin haastattelija ei miellytä. Ei ole pakko katsoa hei.
 
Toivottavasti Bullilla menisi kaikki kohilleen seuraaviin kisoihin, se jos joku ansaitsisi menestystä. (muullakin tavalla kuin rahallisesti ;) )
 
Musta nää on hyviä. Vaihtelua siihen ruuanlaittoon ja reenaamiseen. Niitä tulee muutenki ulos joka bodarilta joka kilpailee tai ei kilpaile tai miettii joskus ehkä kilpailemista.
 
Yleisölle näitä tehdään ja mun mielestä meillä on myös oikeus antaa palautetta. Tällänen jutustelu on loistavaa, mielelläni kuuntelen Bullin juttuja vaikka tuntitolkulla mut tää haastattelija ei ole mielestäni sopiva tähän. Ilmeisesti näissä on tarkotuksena muuttaa Bullin julkisuuskuvaa ja antaa ihmisille palanen sitä oikeaa Bullia.
 
Seuraavan kerran Harrin pitää vain kysyä niitä kysymyksiä.

Harri: Paljo penkki?
Bull: 270 kg
Harri: Olet kuulemma hyvä valmentaja?
Bull: Olen
Harri: Kerrotko vielä paljonko se penkki oli?
Bull: 270 kg

Tämä olisi tarpeeksi diippiä shittiä samille.

Kiitos. Hihittelin n. 3 minuuttia. Itseasiassa meikä voisi olla tuollainen haastattelija. Lisäisin ehkä kyssärin, että oliko ryydyttävää olla Pussycatissa hommissa/ovella.
 
Siis nythän tää valitus on turha nostattaa kenenkäänniskakarvoja pystyyn, koska itse videot on saanut vaan hyvää palautetta ja jari on saanut hyvää palautetta. Mielipiteitä jakaa vaan toi ex suomen poliisin karhuryhmän kaiffari mikä esiintyy kuin joku filosofi..
 
Mielestäni oikein hyvä aiheeltaan tämä Bullin viimeisin haastattelu (Bull's Year 2/3 ). Haastaatelija ehkä liiaksi halusi alleviivata omia teesejään, pyytämällä Bullia alleviivaamaan ne kysymällä Bullilta esim. "eikö ole näin", johon Bull "kyllä, näin on". Mutta mielenkiintoiseksi haastastattelun teki sen syvähenkisyys, jossa käsiteltiin mielen voiman ja tavoitteiden toteuttamisen välistä suhdetta, ja sitä, miten Bull itse suuntaa mielensä, kun päätös jostakin tavoiteesta on tehty. Bull ei ollut valmiita vastauksia syöttävä bodyguru, vaan ilman suojamuureja, omaan elämäänsä mietiskelevä ihminen. Voisi sanoa, että ihminen sieltä "Bullin" takaa.
 
Yleisesti en pidä tuollaisesta haastattelutyylistä, mutta toisaalta, toimii hyvin aamukahvin kanssa pienenä rauhoittumishetkenä ja on mukavaa vaihtelua.
 
Olihan nämä nyt aika syvällistä kuunneltavaa, mutta hyvä että välillä tälläistäkin kuvataan. Ei ollenkaan huono.
 
Vaikka vähän erilaisia videoita ovatkin verrattuna siihen mihin täällä on totuttu, niin pitää olla tyytyväinen että Bull tuottaa edes jotain matskua ulos. Mies oli kuitenkin juuri pitkän pätkän täysin hiljaa eikä julkaissut mitään videota/kuvaa/haastattelua, niin kyllä tähän täytyy olla tyytyväinen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom