BB PRO Jari "Bull" Mentula

Mut siis sehä tässä onkin naurettavaa miten esim . kille Kujala ja Antti Filatoffi hypettävät Jarin ohella , että Milosi opetti heitä reenaamaan ojetajia :face: aikuiset miehet yli 10v reenitaustalla oppivat vsta nyt reenaamaan ojentajia. Onhan toi Milos sekottanu noiden kaikkien päät ja koijaa heiltä rahat. Ilmankos Jarikin on ajautunut taloudelliseen ahdinkoon ja myy nyt Bullin anipaitoja . Facebookista tämän bongasin ja siinä luki vielä jtn. " osta paita ja tue Jaria".

Mulla on treeniä takana alle 10 vuotta, ja se mitä Milos on opettanu mulle on lihaksen hermotusta. Sitä ei monesti tule ajateltua vaan sitä rautaa ainoastaan liikutellaan. Kyllä mulle kelpaa kaikki vinkit millä parantaa fysiikkaa. En oo maksanu hänelle penniäkään vaan neuvot on tullu ilmaseks.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oisko joku valmis ottaan yksityisviestein kanssani vetoja suomalaisten sijoituksista? Jallupullo olisi oiva panos :) itse veikkaa Jaria 9.sijalle. Toivotaan, että osallistujia oisi vähintään 15.
Eikös sun pitänyt lopettaa trollaaminen?
 
Eikai sitä kuvaa uudeksi ole kukaan väittänytkään? Pointti oli vissiin se, että muuallakin kuin suomalaisella kehofoorumilla ensimmäisenä porukka tuntuu kiinnittävän huomionsa tuohon päähän. (tuo ja nämä muutkin kuvat lähtee luultavasti näillä sekunneilla, postasin itse vasta saman asian 4chaniin liittyen).

Onko tuo nyt sitten sitä hyvää julkisuutta :hyper:
 
MGstunna: sillä todellakin on väliä miten ja millaisissa erissä kannat vetesi järvestä mökkisaunaan. Noissa Milosin opeissa on paljon hyvää hienosäätöä opittavaksi kaikille ja käytettäväksi omien treenimetodien ohella.

Ja mitä Mikekin sanoo tuolla myöhemmin liittyen Jallu-pullooosi... Annan yhden vinkin: tavataan Lahdessa lauantaina, ostan sulle sen pullon ja kerään forumilaisista ringin kaatsomaan, kun työnnät sen per...seesi!
Mulla on treeniä takana alle 10 vuotta, ja se mitä Milos on opettanu mulle on lihaksen hermotusta. Sitä ei monesti tule ajateltua vaan sitä rautaa ainoastaan liikutellaan. Kyllä mulle kelpaa kaikki vinkit millä parantaa fysiikkaa. En oo maksanu hänelle penniäkään vaan neuvot on tullu ilmaseks.
 
se mitä Milos on opettanu mulle on lihaksen hermotusta. Sitä ei monesti tule ajateltua vaan sitä rautaa ainoastaan liikutellaan.
Puhutaanko nyt lihaksen hermotuksesta tyyliin voimanosto vai eri asioista? Mietin vain kun mulle on tullut useinkin mieleen ja sitä käytännössä toteutankin, että hyvin hermotettu lihas nostaa enemmän rautaa paremmalla tekniikalla ja sehän ei voi olla huono asia.

Tällöin pieni voimanostosykli kehonnakertelun välillä on pelkkää plussaa.
 
1012511_512465828831992_745982318_n.jpg
 
"Isojalka perustettiin Suomessa"

Haha :D Enkku vähä ruosteessa.

Mut jos nyt kuvia miettii ni onhan toi jalkapläjäys toiselta planeetalta ku tuo selkäräpsy. Ellei kyseessä ole teaseri.Toi jalka ei jätä mitään epäselvää.

Sen taki laitoin ton linkin ku kiinnostaa mitä ulkomailla ajatellaan. Et jos Jarista noin yleisesti funtsitaan rapakon takana, ni ei varmaan sitten kauheasti mahkuja. Jos ne mietteet on isoissakin ympyröissä samanmoisia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom