BB PRO Jari "Bull" Mentula

Mukavaa, että joku Mansessa kuvaa Jaria! Tämmöiset matskut on suurta plussaa. Ehkä eniten ihmetytti tuo flyesien pikku kässäreillä levittely tuon vinopenan jälkeen jossa taisi olla jtn 170kg!

Oikeestihan tässä meni niin, että en mä viitti ajella Tampereelle kuvailemaan kun täällä vastine on kuitenkin vain negaa.

Ettet Mike nyt olisi vain turhan pahalla päällä kun siellä näköjään joku muu oli jo kuvannut eikä sinua oltu pyydetty paikanpäälle ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä niin ei tule riitoja enempää siitä kuka kuvaa. Muistui vaan mieleen se suuri sota kun suutuit siitä, että joku muu oli kuvannut Marko savolaisen bodylehden kanteen.
 
Hyvä niin ei tule riitoja enempää siitä kuka kuvaa. Muistui vaan mieleen se suuri sota kun suutuit siitä, että joku muu oli kuvannut Marko savolaisen bodylehden kanteen.
Mä olin tehnyt Bodylehden omistajan Alex Danielssonin kanssa diilin, että kuvaan kaikki Bodyn kannet Suomessa ja laskutan niistä, niin jos siitä diilistä vedetään Suomessa ohitte ja multa jää duuni väliin, niin mitä luulet, että siinä pitäis tehdä? Olla tyytyväinen? Mulle ei edes ilmoitettu, että kuvataan ohitte, luin vain Facebookista että uus kansi on kuvattu. Mut joo, minähän se väärässä varmaan taas olin.
 
Saat anteeksi, oletha sinäkin sentäs uhrautunut bodylaiffin alttarille ja olet sekä avoin , että kokeilunhaluinen kundi! Suomi tarvitsee kultaista kolmikkoa (Mikee, Bullia ja Massaa)
 
Oisin itsekkin halunnut Mikeltä uutta updatea Jarista (sis. autovideon), ja en ymmärrä miksi pitää takertua niihin negatiivisiin kommentteihin, kun ne voisi vaan sivuttaa.

Ja en ole täällä tietääkseni pahemmin Jaria haukkunut, kunhan vaan sanoin.
 
Jarilta näkyy mukavasti aivot samalla, kun vääntää rautoja. Mukavasti rautaa liikkui eikä muutenkaan homma ollut mitään tissien läpsyttelyä :)
 
Sanotaan nyt heti alkuun, että mitään en ymmärrä bodauksesta.
Mutta näkyvyydestä ja esilläolosta jotain tiedän. Kun tullaan pienestä suomesta, eikö olisi hemmetin tärkeää tuoda nimeä ja naamaa julkisuuteen, eritoten ulkomaille? Tuntuu olevan vaikeaa suomalaisille.
 
Onhan se nyt selvä asia että ei suomesta löydy niin kovaa kaartia bodailussa että kaikki voisi olla tyytyväisiä, mut mut... Miksei ketjua voi pitää sellasena että kukaan ei ala riitelemään keskenään, tottakai ihmiset on erimieltä asioista...
 
Jartsa reilu 10v sitten:
138d1039462960-jari-mentula-125kg-jari.jpg

125kg.
 
Kovassa kunnossa Mike ollu 19-vuotiaana :thumbs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom