BB PRO Jari "Bull" Mentula

Eikö Milosi näytä isolta nimenomaan siksi ettei ole kovinkaan kireä?

Nasserin nimmarin kun sain joskus Hki GPssä (97?) niin se näytti yllättävän pieneltä
Platiniumeissaan ja college paidassa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omasta mielestä jos verrataan Jarin pro-uraa niin paras kunto oli Torontossa. Pakki oli hyvässä kontrollissa tuolloin ja malli oli suhteellisen hyvä, eikös se Marko ollut silloin juuri valmentanut Bullia ja oli hyvin kuvioissa vielä mukana kunnes Milosi omi Jarin itselleen?

Itse kyllä pidän Jaria mahtavana bodarina ja esimerkkinä meille kaikille

Jarin fanboyna pakko sanoa, että mies tekee tinkimätöntä työtä lajin pariin, mutta en menisi kuitenkaan esimerkiksi kehumaan. Tavalliset ihmiset ja ne, jotka aikovat pysyä cbb kisaajina eivät järjen mukaan lähde tuohon voisilmä touhuun. Kyllä esim. cbb kisaajan elämä on paljon terveellisempää kuin tuo Jarin ym. pro kehonrakentajien touhu ja heiltä tulisi ottaa oppeja enempi.
 
Kiitos Mike noista Jarin vanhoista kuvista, niitä kun vertaa nykyisiin niin tajuaa sen valtavan kokonaistyömäärän minkä mies on tehnyt. Rakentava kritiikki lienee joskus paikallaan mutta Jaria jostain syystä vedetään aina kölin ali kun mahdollista, pidän sitä perkeleen outona että yhden paskan valokuvan perusteella aletaan heittämään koko uraa roskiin.
 
Koska sitä Escalade pätkää nyt sitten tulee vai tuleeko ollenkaa?
Lopettaako Make bodaamisen jos sellainen tulee?
Jatkaako Terde huippuhyvien pukkaripose kuvien ottamista?
Entä onko Maken ja Miken välillä jtn muutakin kismaa kuin erimielisyydet Bullin julkaistusta matskusta taikka Jerryn tekemisistä?

Tässä tiukkoja kysymyksiä pakkislaisille seuraavillepäiville, aika näyttää!:dance:
 
Ei tuu Escalade videota, eikä kuvia mun toimesta kuin vain mainoskuvia. Pakkotoiston porukka ei enää mun mielestä ansaitse Jarista uusia kuvia pätkääkään. Jari on niin mukava jätkä ja täällä kohtelu on aliarvoista. Ei enää herkkua luvassa. Kiittäkää noita itkijöitä jotka vei motivaation tuottaa Jarista materiaalia. Muita kuvataan sitten Jarinkin eestä.
 
Olisikohan tästä 3 viikkoa kun bullin näin livenä ja kyllä se tuota pukkarikuvaa kovemmalta helvetisti enemmän näytti. Mut en näistä bodihommista kyllä mitään tiedäkkään.
 
Millois mie oon Milosin kanssa vierekkäin ollu? :D

Mutta totta tuo silti on, ei siinä :D

Et varmaan Milosin kaa missään :) mie tarkoitinkin katsos et Jartsan vieres näytit Classicissa pieneltä, vaikka iso oot kun mikä :D
 
Se on hienoa kuinka muutama apina voi pilata jotain näin tehokkaasti aina. Toki ymmärrän tuon että ei paljoa huvita mitään materiaalia tuottaa valittajien takia, mutta toisaalta, ne valittajat on kuitenkin aika pieni vähemmistö, usein samat nimimerkit, tai samat henkilöt eri nimillä. Ja niitä tulee aina olemaan, eikä niistä pitäisi paljoa välittää. Tuli kuvia tai ei, aina on jollain jotain valittamisen aihetta, mutta suurin osa varmasti arvostaa jokaista kuvaa/haastattelua/videota.

Itse taiteilijana oon huomannut, että ulkomaalaisella taidesivustolla ei kukaan koskaan hauku mitään, kun taas suomalaisella sivulla tulee kateellista kommenttia ja laitetaan huonoja pisteitä tahallaan ja väkisin keksitään jotain vääntämistä. Niistä vaan ei tarvitse välittää, täytyy lukea "paskasuodattimen" läpi.
 
Tais osua kritisoijat aika arkaan paikkaan :hyvä:
Tämä ei tietääkseni ole mikään pelkkä Jarin ylistysketju," haters gonna hate" eikä se tule siitä koskaan miksikään muuttumaan..
 
Tais osua kritisoijat aika arkaan paikkaan :hyvä:

No niin osukin apina kun ensin piti tulla materiaalia ja sitten tollaset pötkö ykskolmeykköset vääntää turhanpäivästä paskaa ja pilaa kaiken. Suksi sinäkin vaikka hevonvitunperseeseen näin suomeksi sanottuna jos ei ole muuta tekemistä kuin olla vahingonilonen.
 
Tais osua kritisoijat aika arkaan paikkaan :hyvä:
Tämä ei tietääkseni ole mikään pelkkä Jarin ylistysketju," haters gonna hate" eikä se tule siitä koskaan miksikään muuttumaan..
Just tämmöisten tyyppien takia osa ketjuista menee sekaisin ja pilalle. Jos toi osui arkaan paikkaan ja mä vain kyllästyin, niin olisin enemmän huolissaan siitä, että saat siitä kiksit. Oikeestihan tässä meni niin, että en mä viitti ajella Tampereelle kuvailemaan kun täällä vastine on kuitenkin vain negaa. Kuvaan mieluummin stadissa muita kisaajia, ne ovat vielä sentään säästyneet sunlaisten ihmisten pahan olon purulta.
 
Mielestäni kyllä täysin ylireagointia se ettei videota sitten tehdäkään muutamien kritisointien takia. Jos videon youtubeen laitettaisiin, niin uskoisin suurimman osan kommenteista olevan positiivisia.
Miten muutenkaan pystytään edes mitään kritisoimaan ennen kuin on tehty mitään? Ja olipa se oikeesti ihan mikä video tahansa, niin aina löytyy ne kitisijät! Se on ihan perusilmiö netissä (niinkuin toki IRL).

Toivottavasti Jari ja Mike muuttas mieltään! :)
 
Ketjukohtaiset bannaukset voisi olla kilpailijat-osiossa kova sana. Ei tarvisi näiden Petskujenkaan nähdä uutta materiaalia, eikä meidän muiden tarvisi tuhlata aikaa vajakkien kanssa tappelemiseen.
 
Mukava kattoa ku iso mies liikuttelee isoja romuja. Hyvää setti, näitä lissää!

Ps. Eikö Fastin "kunnon" kamera oo tuolla Mansesterissa juuriki Bullin & co. käytössä? Kuvaisivat sillä näitä, vai onko tuo video rendattu paskanlaatuseksi vaan. :confused:
 
Joo mukava nähä et äijä reenailee kovaa niiku ennenki.
Toi video oli ollu näkyvil jotain sekunteja kun tänne sitä rupesin upottamaan, ehkä laatu paranee kun on prosessoinut loppuun asti tms.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom