BB PRO Jari "Bull" Mentula

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä tullaan nyt siihen pisteeseen kuvausten kannalta, että jos Mike ottaa kuvia niin ok, ne ovat laadukkaita. Mutta kun aletaan säätään valojen kanssa ja jopa muokkaillaan kuvia hieman niin saadaan vääristynyt kuva , jossa Bulli näyttää kovemmalta kuin mitä oikeasti on. Mielestäni on parempi niin päin , että otetaan näitä tavallisia pukkari kuvia paskalla pokkarikameralla niin näyttääpähän sit lavalla kovemmalta kun vertaa Miken muokattuihin kuviin.

Minkä takia lavalle lyödään värit pintaan? Näytetään paremmalta mitä on.. " Mielestäni on parempi niin päin , että otetaan näitä tavallisia pukkari kuvia paskalla pokkarikameralla niin näyttääpähän sit lavalla kovemmalta kun vertaa Miken muokattuihin kuviin." Tuomarithan varmaan kattelee täälä sillä silmällä noita kuvia että "Jaa-a, perkele ompa paskannäkönen kuva.. Tolle en kyllä pinnoja anna sit kun astuu lavalle"..
 
Tuossa kuvassa vaikka se onkin otettu tosi epäedullisesti tulee vaan ilmi tuo Jarin hartialinjan kapeus tuolla posella varsinkin. Ei kyl parhaita poseja tuollaiset jos olkapäät ei ole tykkikunnossa. Joka tapauksessa mielenkiintoista nähdä miten Jari on saanut heikkouksiaan nyt offilla kehitettyä. Tulos nähdään sitten kunnolla vasta lähempänä kisoja ja lavalla. Nyt on vielä turha mitään lopullista huudella.
 
" Tuomarithan varmaan kattelee täälä sillä silmällä noita kuvia että "Jaa-a, perkele ompa paskannäkönen kuva.. Tolle en kyllä pinnoja anna sit kun astuu lavalle"..

Sanoinko mä vittu noin, en sanonu! Tarkoitin, että Miken ottamissa kuvissa jengi näyttää aina kovemmilta kui muide ottamissa! Urpo.
 
Voiko ton kuntokuvan laittaa vaan ja ainoastaa kameran ja kuvaajan piikkiin? Jos voi niin ihan oikeasti uutta kuvaa kansalle ja sassiin. Tuo kuntokuva on niin luokattoman huono, että saa pakostakin ajattelemaan että onko viimeiset vuodet menneet ihan hukkaan. Ja tarkoitan edellisellä lauseella sitä että Jarin kunto muissa vastaavissa pukkarikuvissa ollut taatusti 10krt parempi kuin tässä viimeisimmässä. Mutta toivotaaan että kamera ja kuvaaja kusee kansaa linssii nyt ja pahasti.

Ja itse oon sanonut inisijöistä, että bannia peräsimeen, jos joku näkee viestini inisemisenä niin antaa tulla kenkää tänne näin.
 
Vähän niinkuin kokonaiskuvan selventämiseksi laitappas Mike Mentulasta ennen ja jälkeen kuvat, silloin kun se kilpaili ekakerran niin valkenee porukalle mistä on lähdetty.
 
Se eka kisa vääristää vähän, kun siinä Jari veti aivan överiksi tyhjennyksen, se ei kerro ekan kisan osalta totuutta. Mut kakkoskisasta olis varmaan galleriassa jo kuvia.

2005

sm2005BB123.jpg


12fibopre03631335148777.jpg
 
Tarkoittaako BerryD nyt sitä kuntoa kun aloitti ammattilaisena bodaamaan vai ihan niitä ekoja junnukisoja? Eiköhän jokainen tätä ketjua seuranneena tiedä mihinkä siitä nälkä marvinista on kasvettu. Itse tarkoitin niitä vuoden parin takaisia pukkarikuvia mitä putoili tänne ketjuunkin silloin tällöin. En halua olla millään asteella vittumainen tai perusnegatiivinen suomalainen, tinkimätöntä työtä tehdää, siitä nautitaan ja vielä ansaitaan leipä onko parempaa? Mutta onko täällä joku joka tulee kirkkain silmin ylistämään tuota viimeisen kuvan kuntoa että "voi juku onpa kasvanut aivan mahdottomasti sitten viime näkemän!" Yritän vain olla vain realisti? Tämä tuskin harvalle kelpaa mutta edes jollekkin.

...ja edelleenkin toivon että kuvaajassa ja kamerassa vain vika! :-)
 
Tarkoittaako BerryD nyt sitä kuntoa kun aloitti ammattilaisena bodaamaan vai ihan niitä ekoja junnukisoja? Eiköhän jokainen tätä ketjua seuranneena tiedä mihinkä siitä nälkä marvinista on kasvettu. Itse tarkoitin niitä vuoden parin takaisia pukkarikuvia mitä putoili tänne ketjuunkin silloin tällöin. En halua olla millään asteella vittumainen tai perusnegatiivinen suomalainen, tinkimätöntä työtä tehdää, siitä nautitaan ja vielä ansaitaan leipä onko parempaa? Mutta onko täällä joku joka tulee kirkkain silmin ylistämään tuota viimeisen kuvan kuntoa että "voi juku onpa kasvanut aivan mahdottomasti sitten viime näkemän!" Yritän vain olla vain realisti? Tämä tuskin harvalle kelpaa mutta edes jollekkin.

...ja edelleenkin toivon että kuvaajassa ja kamerassa vain vika! :-)
Ei kamerassa ja kuvaajassa välttämättä vikaa ole, se on katsojan silmissä....
 
Aika kahtiajakautunutta porukkaa täällä. Toiset haukkuu aina ja toiset ylistää aina. Viimeinen kuva tuskin kertoo totuutta nykykuntoon, eikä ole vertailukelpoinen studiokuviin...
 
Oho, kato specsaverilta ostetut lasit oli jäänyt perseen alle, kaivoin esiin ja katsoin uudelleen. Voi taivas, ainakin 30kiloa lisää lihasta tullut. Mun moka sori.
 
Kaikista parasta on se ettei bullista tulis yhtään kunnon kuvaa ennen kuin mies on kunnossa niin saa pakkiksen tietäjät/bodarit hipelöidä muniaan ja miettiä seuraavaa vittuilukohdetta.
 
Odotellaan nyt sitä Nordic Prota ja haukutaan vasta sitten.

Itse en mikään Bullin fanboy ole mutta silti uskon että mies on takonut itseensä lisää lihaa sitten viime kisojen. Eikä tuo pukkarikuva muuttanut tätä uskomusta mihinkään, vaikka ko. kuvassa Jari näyttääkin pienemmältä kuin vuosiin. Härkä yllättää vielä positiivisesti.
 
no tähän taas se maken offi pullisteluvideo paikallaan, oli mies läski ja nesteinen mutta prkl näytti kovalta, jos sitä lihaa on tullut niin näkee sen ukon "kehityksen" lihavanaki. terde räppäämään pari kuvaa tai videon poseista niin nähtäisiin missä mennään.
 
joko tässä taas unohtui että bulli on ollut nyt samassa painossa, mutta pienemmissä rasvoissa? hellou? se on varmaan sitä anti-kehitystä suomalaisessa mittakaavassa sitten?
 
Odotellaan nyt sitä Nordic Prota ja haukutaan vasta sitten.

Itse en mikään Bullin fanboy ole mutta silti uskon että mies on takonut itseensä lisää lihaa sitten viime kisojen. Eikä tuo pukkarikuva muuttanut tätä uskomusta mihinkään, vaikka ko. kuvassa Jari näyttääkin pienemmältä kuin vuosiin. Härkä yllättää vielä positiivisesti.

Niinno, haukkuminen on säälittävää jos ei itse pysty samaan mut vuodessa ei vuoria rakennella. Tosin pakkiksen kansa pystyy mihin vaan :face:
 
Rokulin kans vois ampua niin syvälle perseeseen ettei aurinko sinne loista, noilla sun mentula-laseilla osaat kääntää joka viestin vittuiluksi! Onnea ja menestystä!
 
^Aha, lukihäiriö vai mikä? Milläs lailla mä nyt vittuilin? Itse kyllä pidän Jaria mahtavana bodarina ja esimerkkinä meille kaikille, tuota työnmäärää ei voi sanoin kuvailla. Ja paistaa se aurinko perseeseen myös jos niikseen tulee.

ps. Jokke vois kans miettiä mitä suustansa päästää, tässä ei ole kukaan sen kummempi kenenkään kuntoa kritisoimaan ennen kuin nähdään kuntokuvia, et se karvalakki pois päästä.
 
Tehkääs pyhiinvaellusmatka sinne WFC:lle, arkena kun menette iltakuuden aikoihin, niin todennäköisesti näette Bullin. Mää reenasin siellä viime kesästä tähän päivään, ja totta puhuen, en ymmärrä miten tuo kuva voi olla tuollainen, jos se on tuore otos. En mäkään Bullia fanita, mutta luulen, että porukka nyt huutelee täällä ihan lämpimikseen, tai tylsyyttään.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom