BB PRO Jari "Bull" Mentula

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tais olla Chrysler 300c ainakin jossain välissä. Ihan uteliaisuuttani, milläs jeesus-autolla sää itte ajelet jos tuollaiset paaliin pistät?

Chrysler 300C hämää ulkonäöllään. Oikeasti kyseessä on tosiaan sisustaltaan halvan oloinen ja epäluotettava muoviviritys. Kyseinen auto on myös pitänyt hallussaan kastastustilastojen viimeisiä sijoja jo useana vuonna.

Mutta varmasti ihan hauska peli kasin koneella, jollainen Mentulankin autossa oli.

Ulkoa ihan hieno, mutta sisältä kuin Dacia:
http://www.nettiauto.com/chrysler/300c/5494218
 
Jari on aika vitun ison näkösenä bodyn uusimmassa kannessa

Nyt ku vilkasin kaupassa ton lehden kantta, ni täytyy kyllä sanoa, ettei se oikeen tee oikeutta sille, miten isolta näyttää luonnossa.

Ja mun mielestä näyttäs nyt siltä, että bulkkimahakin on selkeesti pienentynyt. Kun tossa yllä sitä joku ihmetteli.
 
Onko Bullin reenimetodit muuttuneet jotenkin? Onko Milos remmissä? Onko giantit käytössä vai 200kg vinopenkissä? Miksei kerrota mitään, kamera mukaan saatana sinne salille ja materiaalia ulos, ei edes tartte editoida mitään paskaa tusinaheviä taustalle vaan raakaa matskua reenistä ilman mustavalko synkistelyä. Perseestä tällanen ku suomen isoin bodari ei tarttu millekään videokameralle, ja on kuin haamu ullakolla.
 
"One week, and my crazy coach ( Milos Sarcev ) arrives to Tampere ... coming three weeks of pain and pleasure… :)"
Facebookista 22.04.2013
 
Onko Bullin reenimetodit muuttuneet jotenkin? Onko Milos remmissä? Onko giantit käytössä vai 200kg vinopenkissä? Miksei kerrota mitään, kamera mukaan saatana sinne salille ja materiaalia ulos, ei edes tartte editoida mitään paskaa tusinaheviä taustalle vaan raakaa matskua reenistä ilman mustavalko synkistelyä. Perseestä tällanen ku suomen isoin bodari ei tarttu millekään videokameralle, ja on kuin haamu ullakolla.

Ehkä Jari ei ees halua, että hänen metodeistaan ja elämästään tulee kamalasti matskua. En siis tiedä oikeasti ja tää on vaan veikkaus... Mutta kattoo nyt tota Utin ketjua ja niitä lukemattomia paskamyrskyjä ja haukkuja, joita mies on saanut. Ehkei Bull just halua, että kaikki tulevat kommentoimaan hänen treenaavan kuin joku yleisurheilija ja tekevän kaikki päin honkia.

Itekki siis haluaisin jotain kunnon materiaalia myös, mutta tollasia ajatuksia nyt heräs.
 
Ehkä Jari ei ees halua, että hänen metodeistaan ja elämästään tulee kamalasti matskua. En siis tiedä oikeasti ja tää on vaan veikkaus... Mutta kattoo nyt tota Utin ketjua ja niitä lukemattomia paskamyrskyjä ja haukkuja, joita mies on saanut. Ehkei Bull just halua, että kaikki tulevat kommentoimaan hänen treenaavan kuin joku yleisurheilija ja tekevän kaikki päin honkia.

Itekki siis haluaisin jotain kunnon materiaalia myös, mutta tollasia ajatuksia nyt heräs.
Ajattelisin kanssa näin. Mitäpä tuo Bullin treenaaminen yleensäkkään kenellekkään kuuluu. Hää on varmaan äärimmäisen kiinnostunut jakamaan ajatuksiaan treenamisesta, kun vastakaiku on lähinnä vittuilua.
 
Ajattelisin kanssa näin. Mitäpä tuo Bullin treenaaminen yleensäkkään kenellekkään kuuluu. Hää on varmaan äärimmäisen kiinnostunut jakamaan ajatuksiaan treenamisesta, kun vastakaiku on lähinnä vittuilua.
Sponsoreilla on varmaan sanomista medianäkyvyydestä ja toivon että olisi enemmän sanomista millaisia pätkiä verkkoon ilmestyy. Ei taida riittää että käydään Pro kisoissa hakemassa kerran vuodessa huippusijoja.
 
Jos olisin Bulli niin järjestäisin treenileirin esim Alicanteen , jossa olisi Milosi mukana. N. 15heng ryhmällä olisi mahdollisuus päästä ulkomaille samantyyppiselle leirillä mitä Wolfilla pidetään , mutta viikon mittaiselle. Tuosta saisi hyvät rahat kun tekisi paketin valmiiksi johon kuuluu matkat, ruuat, itse leiri ja majoitus. Minä olisin samantien mukana!
 
Jari tais jo jotain liki puoli vuotta sitten kertoa kerran jutellessamme juuri jotain tuollaista suunnitellensa yhdessä Milosin kanssa, ei oo sen jälkeen asiasta puhetta ollut mutta uskon myös että kiinnostuneita olisi.
 
Jos olisin Bulli niin järjestäisin treenileirin esim Alicanteen , jossa olisi Milosi mukana. N. 15heng ryhmällä olisi mahdollisuus päästä ulkomaille samantyyppiselle leirillä mitä Wolfilla pidetään , mutta viikon mittaiselle. Tuosta saisi hyvät rahat kun tekisi paketin valmiiksi johon kuuluu matkat, ruuat, itse leiri ja majoitus. Minä olisin samantien mukana!

Kuulostaisi hyvältä reissulta.
 
Sponsoreilla on varmaan sanomista medianäkyvyydestä ja toivon että olisi enemmän sanomista millaisia pätkiä verkkoon ilmestyy. Ei taida riittää että käydään Pro kisoissa hakemassa kerran vuodessa huippusijoja.
Samat sponsorit sillä taitaa olla, vaikkei mediassa ole juurikaan näkynyt. Tiedä sitte..
 
Kuvaamaan vaan! Aina joku itkee ja kitisee, mut moni varmasti haluaa jarista matskua. Eihän sitä koskaan voi miellyttää kaikkia eikä valittajista tarvi välittää :) Ite oon aina tykänny ku bodareista tulee matskua ulos!
 
Ajattelin käydä duunaan jenkkityyliin Jarista ja Escaladesta videon, mutta vähän olen kahden vaiheilla, koska melko varma, että jumalauta mikä itku siitäkin taas tulee. Jos meen tekeen mustavalkoisen salisetin, niin siitäkin itketään.

Eikun vaan kuvaamaan!! Älä välitä noista vinkujista v*tt*akaan, kuitenkin enemmän täällä on tykkääjiä ko hatereita.
 
Mun mielestä niitä täysin idioottimaisia kommentteja laukovat vois suoraan bannata pariks viikkoa. Ei menis kaikilla muilla hermot. Tietty jokaisella on vapaus kirjotella mitä tahansa, mutta paska on paskaa. Eli viteota vaan!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom