BB PRO Jari "Bull" Mentula

Videoita laitellaan, mutta alle 110 kiloinen joka toinen lihas poikki, niin ei siinä paljon katseltavaa ole :) Katselkaa mieluummin noita vanhoja pose kuvia. Videoitahan ollut Facessa harvase päivä, ei se niin vaikeaa ole kuvata, vaikka minä treenaan yksin :)

Eihän siitä kauaa ole, kun sustakin oli body-lehdessä kuvia. Kannessa varsin tyylikäs ojentajapose. Et kai nyt sillä välin ole puolia lihaksistas katkonut? Ne vanhat kuvat on katsottu jo miljoona kertaa. Taidat nyt aliarvioida omaa kuntoasi yli puolen metrin hanskoinesi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivä Jarin kanssa tyllinen video. Syödään,ajetaan autolla ja kerrotaan kokoajan podauksesta ja omia ajatuksia hommasta ja sitten hc mustavalkoteemaa salilla ja sen jälkeen posetellaan niin kaikki on tyytyväisiä.

Maken kanssa oon kyllä samaa mieltä että ei kyllä nämä suomen prot anna matskua yhtään ulos vaikka nykyään olisi aika helppoa. Ei sillä voisi makekin heittää tuplat edestä sun muut poset niin nähtäisiin miltä ne näyttää niine rikkinäisine lihoineen.
 
Miksi vitussa Make kehtaa edes lauteille kiivetä jos häpeilee jo nyt kroppaansa missä on kuulemma 10 lihasta revennyt.
Ihan hyvi Makelta voidaan vaatia posekuvia kuin Bulliltakin, eli molemmista odotetaan kuvia!!
 
Päivä Jarin kanssa tyllinen video. Syödään,ajetaan autolla ja kerrotaan kokoajan podauksesta ja omia ajatuksia hommasta ja sitten hc mustavalkoteemaa salilla ja sen jälkeen posetellaan niin kaikki on tyytyväisiä.

Maken kanssa oon kyllä samaa mieltä että ei kyllä nämä suomen prot anna matskua yhtään ulos vaikka nykyään olisi aika helppoa. Ei sillä voisi makekin heittää tuplat edestä sun muut poset niin nähtäisiin miltä ne näyttää niine rikkinäisine lihoineen.
Veit sanat suusta.. Odotetaan nyt materiaalia jota varmasti tulee ja onhan siinä materiaalissa hyvä näkyä tämän hetkinen kuntokin, jos se ei jollekkin kelpaa ja siitä joku rupee nariseen niin nariskoon, olkoon se narisioiden henkilökohtainen helvetti jos ei miellytä..

Make: Ei sinunkaan kunnosta ihan hirveästi ole materiaali tullut vaikka epäilemättä kansa sen tahtoisi nähdä kunnolla, oli lihakset poikki tai kunto sinun omasta mielestä jotenkin huono (Vai onko?) Käyppäs räpsäsee pari kuvaa välittömästi ja uppaa nettii..
 
Tykkäsin siitä videosta missä Jari oli ikään kuin haastateltavana, tais olla joku Q&A team MnM:ltä. Suuret taiteilijat toistavat aina itseään:), josko tuommoista saisi vaikka ennen kisoja?
 
Mitäköhän Bulli meinaa näin vappuna tehdä? Tuskin ainakaan lähtee pussikaljalle koskenrantaan. Ja eikös Milos " old lesbian" Sarsev saavu tänään Tampereelle, jtn Wolfilla on täys tohina päällä kun Jari on pukeutunut Uuno Turhapuroksi ja alkaa veivaan rintaa niin kovalla huudolla , että kadulta hälytetään kytät WFC.lle!!!!

Klara vappen Bullero!!!:rock:
 
Miksi vitussa Make kehtaa edes lauteille kiivetä jos häpeilee jo nyt kroppaansa missä on kuulemma 10 lihasta revennyt.
Ihan hyvi Makelta voidaan vaatia posekuvia kuin Bulliltakin, eli molemmista odotetaan kuvia!!

Tyyneen veteen tulee isompi loiskahdus.
 
Liket meni kuvauksen puolelle, joten vääntäydyn manseen ku Jarille sopii ja kuvaan videon.

Eli ihmiset haluaa ennemmin autovideoita, kuin fysiikka. Sori olen väärällä sivustolla, luulin tätä kehonrakennussaitiksi enkä tuulilasisivustoksi, olen pahoillani ;)
 
Kai ne perus posekuvat osaa joku muukin ottaa ja näin voidaan itse taiteilijan resurssit käyttää muunlaiseen matskuun.
 
Saakos suomen saleilla kuka tahansa kuvailla puhelimella ja ottaa muista kuvia? Jenkeissä on meinaan monessa paikkaa puhelimillakin kuvailu kiellettyä. Voisin itse lähteä WFC.lle ottaan Bullista kuvia, sanoi ukko siihen mitä sanoi, mutta jos se ei ole kiellettyä niin mikäs siinä sitten. Tuskin Bulli muhun käsiksi kävis :D Ei vaan, kai se Terdekin osaa pokkari-kameraa käyttää.
 
Meneppä Tyrkky ottamaan Jarista ilman lupaa kuvia. Ota samalla toinen kaveri messiin kuvaamaan koko episodi videolle. Siinä olis viihdettä... :D
 
Tuntuu siltä että kokoajan on jonkunlainen purnaus käynnissä vaikka aihetta siihen ei ole.. Millos materiaalia tulee ulos!?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom