BB PRO Jari "Bull" Mentula

Joo on kyllä, isojen painojen käyttö alkaa näkymään miehessä ja se on oikein. Toivotaan että menee terveenä kisoihin asti. Kamalan kokonen ukko kyllä!!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huhhuh mikä määrä! Fiksumpi ottaa asioista selvää itse(eri asia on pro-tasolla kisaajat). Nyt se on tehty jo liiankin helpoksi hommaksi, muscle challengeineen ja vaihtoehtoja riittää tavoitteesta riippuen. Jos tarvitsee pt:n potkimista niin voi miettiä onko tämä sitten oikea ns.luonnollinen vaihtoehto. Eri asia on ne jotka on oikeasti sen asian kanssa yksin, ei tuttuja jotka harrastaa. Mutta varmasti nämä ovat pieni osa.
Mutta edelleen, se ei ole tyhmä joka pyytää jne ;) Toivottavasti Jarilta tulee materiaalia ulos, syksyä odotellessa.

Totaalinen offtopicci.

Olen nyt pari "kurssia" maksanut tonne ja nauttinut todella paljon siitä, ettei tartte itse miettiä mitään, aina kerrotaan mitä syödään ja mitä ensi viikolla tehdään. En mäkään mikään ummikko salitouhuissa ole..

Kehitystä tullut omaan tasoon nähden tosi paljon ja ennen kaikkea oon oppinut treenaamaan tän ansiosta entistä kovempaa. Hinta kuitenkin noissa on tyyliin pari pt-tuntia / 3kk,
 
On se prkl ku autosta pistellään faceen kuvia, mutta ei selästä! Nätti remmihän tuo on, mutta kyllä minusta Jarin selkä olisi mahtunut pienempäänki autoon ;)
 
Uusimmassa Body-lehdessä oli "juttu" Jarista. Ostin lehden lähinnä sen varjolla, että kiinnostaisi lukea kaverin kuulumisia. Lehden tekijät olivat vaivautuneet ottamaan uusia kuvia, mutta itse juttu oli aivan liipalaapaa. Tuli se vaikutelma, että toimittaja keksi päästään osan ja kopioi loput wikipediasta. Toivottavasti Jari pääsee itsekin ääneen vielä ennen syksyä :)
 
Tuli Jarin autokaupoista mieleen, että joutuukohan sen vanhoihin autoihin aina ostamaan uuden kuskin penkin, ja jouset kuskin puolelle? :D
 
Tämä asia ei enää pidättele Tyrkyn nuppia kasassa!

Minua on jo pitkään...vuosia vaivannut ajatus siitä, että onko Jarin sisäelimet ihan tuusannuuskana. Kun miksi ei muilla bodareilla ole mahan/sisäelinten kanssa samaa ongelmaa. Voiko olla niin , että Jari vetelee jtn halppis made in iraq tabuja? Luulisi olevan kyhnyä parempaanki laatuun. Jarille toivon kuitenki tervettä loppuelämää ja menestystä kisoihin!

War Mentula!:rock:
 
Tuli Jarin autokaupoista mieleen, että joutuukohan sen vanhoihin autoihin aina ostamaan uuden kuskin penkin, ja jouset kuskin puolelle? :D

EX-auto oli muistaakseni joku amerikan muoviviritys, ne ainakin on sama pistää suoraan paaliks.
 
Tämä asia ei enää pidättele Tyrkyn nuppia kasassa!

Minua on jo pitkään...vuosia vaivannut ajatus siitä, että onko Jarin sisäelimet ihan tuusannuuskana. Kun miksi ei muilla bodareilla ole mahan/sisäelinten kanssa samaa ongelmaa. Voiko olla niin , että Jari vetelee jtn halppis made in iraq tabuja? Luulisi olevan kyhnyä parempaanki laatuun. Jarille toivon kuitenki tervettä loppuelämää ja menestystä kisoihin!

War Mentula!:rock:

kerros vähän lisää?

expossa toivon bullille hyvää sijoitusta, vaikka kova on line-uppi jo nyt
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom