BB PRO Jari "Bull" Mentula

Onko joku maksa paisunu vai mikä on noilla isoilla ukoilla? Tulee mieleen kvasiorkor. VAi olisko kiinni vain syvistä vatsoista?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lääketieteellinen fakta on, että hGH kasvattaa mm. lihaksia, luita, rustoa, sidekudoksia ja sisäelimiä. Siis tämä näin yleisenä huomautuksena enkä osoita sormella ketään.
 
Tai sitten siellä pötsissä on vaan armoton määrä fättiä jota ei edes kisoihin saada kokonaan poltettua. Ihmetyttää vaan,että mikä sitä rasvaa keräisi niin paikallisesti kun mies on muuten vetreässä kunnossa. hGH? Luulisi,että Jaria itseään hirvittäisi eniten.
 
Kyllähän kaikki on nähny että Jari saa sen vatsan vedettyä sisään mutta sieltä se aina vaan tuppaa pullahtamaan ulos kun kroppa väsyy. Eli en lähtis sanomaan että siellä mitään alienia asuu.
 
Tai sitten siellä pötsissä on vaan armoton määrä fättiä jota ei edes kisoihin saada kokonaan poltettua. Ihmetyttää vaan,että mikä sitä rasvaa keräisi niin paikallisesti kun mies on muuten vetreässä kunnossa. hGH? Luulisi,että Jaria itseään hirvittäisi eniten.
Miten tämä sama ilmiö on sitten lähes jokaisella bb-kisaajalla jos ei pidä sitä kurissa? Eiköhän se ole hgh/insuliini/joku joka vain kasvattaa orgaaneja. https://www.google.fi/search?q=roid...urce=og&sa=N&tab=wi&ei=eocOUe2XLcmOswbZioD4Bg
 
Kyllähän kaikki on nähny että Jari saa sen vatsan vedettyä sisään mutta sieltä se aina vaan tuppaa pullahtamaan ulos kun kroppa väsyy. Eli en lähtis sanomaan että siellä mitään alienia asuu.

Tätä mieltä olen minäkin. Sorry nyt vaan jos jonkun mielestä tuntuu pätemiseltä että tällainen kynäniska wannabebodari alkaa neuvomaan isompiaan ja kokeneempiaan. Mutta siis oleen itsekin pistänyt merkille, että Jarin kekikroppa on varsin järkevä kun se pötsi on "vedetty sisään", eli kun tämä kerta onnistuu niin miksi helvetissä sitä ei pystyisi pitämään kontrollissa koko ajan JOS ne syvät vatsat olisi kunnossa? Aika hiton moni bodari ja yleensäkin salilla treenaava laiminlyö syvät lihakset täysin. Näin on tullut itsekin tehtyä ja nyt kun JTO:n ohjelmalla on selvästi tullut vatsaan lihasta niin sehän pömpöttää entistä enempi kun siinä myös ITSELLÄNI on ihan reilusti läskiä.

Voin mä olla ihan helvetin väärässäkin. Mutta jos tuo keskivartalo on se suurin ongelma ja siihen ei löydy ratkaisua, niin siitä tulee rankkua aina ja joka kisassa.
 
Hurjaa menoa oli tuossa Jarin uusimmassa olkapää reenissä! Siinä jäi kyllä Zack Khan kakkoseksi!

Meinaako Bulli pitää ollenkaan kesälomaa tänävuonna kun viimevuosi oli täynnä tekemistä?
 
toivottavasti jari saa paketin kasaan ja ois kiva tietää nämä vanhat jermut, siis columbo jne miten heillä pysy maha kurissa vaikka kokoa olikin ?
 
toivottavasti jari saa paketin kasaan ja ois kiva tietää nämä vanhat jermut, siis columbo jne miten heillä pysy maha kurissa vaikka kokoa olikin ?

Ei sillon leikitty kasvun, insun ja ties minkä igf - combojen kanssa, ja linjaus arvostelussakin oli vähemmän massapainotteinen. Lähes eri laji kun nykyään.
 
Ei sillon leikitty kasvun, insun ja ties minkä igf - combojen kanssa, ja linjaus arvostelussakin oli vähemmän massapainotteinen. Lähes eri laji kun nykyään.

Tämäkö nyt sitten on muka se koko totuus? Miksi en oikein tahdo uskoa sitä...

Minä en ole vetänyt mitään muuta kuin kreatiinia ja kofeiinia ja kyllä tuo maha on aika järkky tynnyri jos sen päästää röllöttään vapaana. Vaan kun siihen on aina kiinnittänyt huomiota niin se on aina ikäänkuin kontrollissa ja varmasti olisi paljon parannettavaa tässä asiassa vielä paljon.

Mutta jos tämä nyt on vain sitten roinajuttujen tulos niin pidän pääni kiinni tästäkin asiasta tämän jälkeen.
 
Tämäkö nyt sitten on muka se koko totuus? Miksi en oikein tahdo uskoa sitä...

Minä en ole vetänyt mitään muuta kuin kreatiinia ja kofeiinia ja kyllä tuo maha on aika järkky tynnyri jos sen päästää röllöttään vapaana. Vaan kun siihen on aina kiinnittänyt huomiota niin se on aina ikäänkuin kontrollissa ja varmasti olisi paljon parannettavaa tässä asiassa vielä paljon.
Todennäköisesti sulla on siellä mahassa vain rasvaa ja jos olet bulkilla, niin mahdollisesti myös aikapaljon nestettä mahalaukunkin ollessa lähes täynnä. Nuo edellämainitut aineet kasvattaa aika hyvin sisäelimiä.
 
Tätä mieltä olen minäkin. Sorry nyt vaan jos jonkun mielestä tuntuu pätemiseltä että tällainen kynäniska wannabebodari alkaa neuvomaan isompiaan ja kokeneempiaan. Mutta siis oleen itsekin pistänyt merkille, että Jarin kekikroppa on varsin järkevä kun se pötsi on "vedetty sisään", eli kun tämä kerta onnistuu niin miksi helvetissä sitä ei pystyisi pitämään kontrollissa koko ajan JOS ne syvät vatsat olisi kunnossa? Aika hiton moni bodari ja yleensäkin salilla treenaava laiminlyö syvät lihakset täysin. Näin on tullut itsekin tehtyä ja nyt kun JTO:n ohjelmalla on selvästi tullut vatsaan lihasta niin sehän pömpöttää entistä enempi kun siinä myös ITSELLÄNI on ihan reilusti läskiä.

Voin mä olla ihan helvetin väärässäkin. Mutta jos tuo keskivartalo on se suurin ongelma ja siihen ei löydy ratkaisua, niin siitä tulee rankkua aina ja joka kisassa.

Minäkään en mistään mitään tiedä, mutta Cutleri eräässä olympiavalmistelussa halus että keskivartalo pysyy paremmin kuosissa. Se alko vetämään pilatesta ja syviä vatsalihaksia. Jotkut on kirjotellu ulkomaisilla forumeilla, että vyön käyttö koko ajan ehkäsis sitä vatsan pullahtamista ulos. Se tavallaan estää vatsaa edes tulemasta ulos yli vyöstä. Ja se, että vatsaa imetään sisään ja samalla jännitetään vatsalihaksia koko ajan pitkin päivää joka paikassa paitsi nukkuessa auttaa jonkin verran asiaan.
 
Ei sillon leikitty kasvun, insun ja ties minkä igf - combojen kanssa, ja linjaus arvostelussakin oli vähemmän massapainotteinen. Lähes eri laji kun nykyään.

Näin se voi olla, en tiä, mut syvät lihakset ja minä en käytä vyötä ollenkaan jotta saan nuo vatsat mukaan, olet niin vahva kuin heikoin lenkkisi
 
Tämäkö nyt sitten on muka se koko totuus? Miksi en oikein tahdo uskoa sitä...

Minä en ole vetänyt mitään muuta kuin kreatiinia ja kofeiinia ja kyllä tuo maha on aika järkky tynnyri jos sen päästää röllöttään vapaana. Vaan kun siihen on aina kiinnittänyt huomiota niin se on aina ikäänkuin kontrollissa ja varmasti olisi paljon parannettavaa tässä asiassa vielä paljon.

Mutta jos tämä nyt on vain sitten roinajuttujen tulos niin pidän pääni kiinni tästäkin asiasta tämän jälkeen.

Toi mun vastaus koski eroja entisaikojen bodareiden ja nykyhuippujen vatsarakenteen eroista. Katso asiayhteys. Eli siinä tapauksessa kun ollaan kisakunnossa, ja ero keskivartaloissa on näiden kahden aikakauden välillä merkittävä. Ei siinä enää ole rasvaa nimeksikään. Se että sulla röllöttää reppu ei liittyny tohon mitenkään. Se on rasvaa sisäelinten ympärillä ja nestettä mitä sulla siellä on. Sama ongelma on mullakin, vaikka ns. rasva% pihdeillä on ihan ok lukemissa. Luulen että jos vedät tiukan dieetin, niin ei röllötä enää.
 
Jotainhan tossa on tapahtunu 30 vuoden aikana kun nykyään noi bodarit näyttää kaikki siltä että ois vauva tuloillaan, ja kun katsoo sitten noita Golden Age of Bodybuilding eran ukkoja, 60-70 luku niin fysiikat on jumalaisia verrattuna tähän päivään ku vatsaa saa kannatella kottikärryllä edessä. Ei tohon muuta selitystä voi olla ku se et aineita vedetään triplamäärät noihin aikoihin verrattuna kun ukotkin on turvonneet niin vitusti. Eikai sitä nyt turhaa Roid Gutiksi kutsuta.
 
Pitäisköhän aiheelle väsätä ihan oma ketju, ettei tarvis tässä ketjussa päivästä toiseen vääntää jostain mahoista.

Ja ei, minä en sitä ketjua perusta kun ei kiinnosta.
 
"pitääkö tälle... oma ketju... aina sama" plapla pikkuhiljaa alkaa kyllä kypsyttää se että aina joku tulee ilmoittamaan että pitäisi olla oma ketju näille tms. sehän on hyvä että täällä on melua, eipä bullistakaan mittää kuulu, niin kuuluu edes ketjussa jotain, vaikka sitten offtopikkia..
 
Pitäisköhän aiheelle väsätä ihan oma ketju, ettei tarvis tässä ketjussa päivästä toiseen vääntää jostain mahoista.

Miksi pitäisi perustaa uusi ketju? Nähdäkseni keskustelu soljuu ihan aiheen sisällä. Kun laji on kehonrakennus jossa kilpaillaan kehon ulkomuodosta niin eiköhän ole ihan aihealueeseen sopivaa veivata siitä mahasta joka on yksi arvosteltava alue lajissa.

Ymmärtäisin ehdotuksesi jos oltaisiin vaikkapa jotain voimanostajaa käsittelevässä ketjussa, kun siinä lajissa ulkonäöllä ei ole yhtään mitään merkitystä.
 
Mutta sehän sopisi esim. Treeni osioon loistavasti kuitenkin. Porukka voisi jakaa omia vinkkejä ja tietämystään siitä kuinka pitää vatsa hallinnassa, miten treenata sisempiä vatsalihaksia jne. Olisi selkeä paikka missä väitellä aiheesta. Olen melko varma että vähintään tuhat muutakin ihmistä pitää tätä ketjua täysin pilattuna jatkuvalla "lol wtf näkyyx sil aivot päässä, kauhee maha, vittu mikkä neitipainot ei noilla voi kehittyä". Kumma ettei Kai Greenen ketjussa itketä pienistä painoista, päinvastoin sitä pidetään ihan jumalana kun selittää tontun näkösenä "mind-muscle" juttujaan.

Kaikki menee jotenkin överiksi täällä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom