BB PRO Jari "Bull" Mentula

Minun mielestä on todella tylsiä videoita katsoa... Maratooni mittaisia sarjoja tangolla :( Onhan tuota kokoa tullut selkeästi lisää mutta silti en näe mitään mahdollisuuksia menestykseen. Kädet ovat todella suuret, mutta ongelmakohdat näyttävät vain pahenevan. Vatsa on kuin rantapallo, näkyy videolla karseana vaikka on T-paita päällä. Toki massakausi menossa,mutta ei tuo rasvalta näytä.
Olen kyllä hämmästynyt että näillä maratooni seteillä näyttää saavan massaa...mutta tässähän sen näkee että kaikkea pitää kokeilla, ei voi sanoa ettei joku treenisysteemi toimi jos ei ole edes kokeillut. Kukapa uskoi aiemmin että sarjoilla jotka tehdään naisten painoilla voi kehittyä??
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän minäkin uskon että pitää välillä tehdä pitkiä satseja pienillä painoilla,mutta noin pitkiä? Ja ilmeisesti tehty jo aika pitkään... Mutta helvetin hienoa ettei tarvi näyttämisen takia repiä isoilla romuilla. Jos pienet painot toimii niin paras tehdä niillä, loukkaantumisriski on todella pieni.
 
Olisiko Mentulan aika lopettaa tuo touhu kun hukkaa vaan aikaansa tossa säätämisessä !! Eiköhän tuossa ole kokeiltu kaikki keinot lihasten kasvatukseen eikä mikään tunnu menevän perille !! Sitkeä on yritys mutta genetiikka ei vai ole kehonrakentajan !! Ei tossa hommassa nettoa kuin valmentaja ja luulen että hänenkin olisi aika sanoa jo goodbye !!
 
Olisiko Mentulan aika lopettaa tuo touhu kun hukkaa vaan aikaansa tossa säätämisessä !! Eiköhän tuossa ole kokeiltu kaikki keinot lihasten kasvatukseen eikä mikään tunnu menevän perille !! Sitkeä on yritys mutta genetiikka ei vai ole kehonrakentajan !! Ei tossa hommassa nettoa kuin valmentaja ja luulen että hänenkin olisi aika sanoa jo goodbye !!

No mitä vittua? Lihastahan on tullut aivan saatanasti ainakin kuvista päätellen. Harmi vaan että keskivartalo tuntuu kasvavan sitäkin kovempaa tahtia.
 
Olisiko Mentulan aika lopettaa tuo touhu kun hukkaa vaan aikaansa tossa säätämisessä !! Eiköhän tuossa ole kokeiltu kaikki keinot lihasten kasvatukseen eikä mikään tunnu menevän perille !! Sitkeä on yritys mutta genetiikka ei vai ole kehonrakentajan !! Ei tossa hommassa nettoa kuin valmentaja ja luulen että hänenkin olisi aika sanoa jo goodbye !!

Miksi pitäisi lopettaa sellaisen asian tekeminen mistä pitää?
 
Olisiko Mentulan aika lopettaa tuo touhu kun hukkaa vaan aikaansa tossa säätämisessä !! Eiköhän tuossa ole kokeiltu kaikki keinot lihasten kasvatukseen eikä mikään tunnu menevän perille !! Sitkeä on yritys mutta genetiikka ei vai ole kehonrakentajan !! Ei tossa hommassa nettoa kuin valmentaja ja luulen että hänenkin olisi aika sanoa jo goodbye !!

Sinun periaattellasi olisi kai kenenkään turha tehdä yhtään mitään ellei heti pääse parhaaksi.
 
Jarihan on onnistunut tekemään bisneksen itelleen tosta bodauksesta, ei voi sanoa samaa kaikista.

juuri näin, Jari elättää rakkaalla harrastuksellaan itsensä, se on paljon se jos kyseessä on kehonrakennus. Typerä ajatella että pitäisi lopettaa kehonrakennus sen vuoksi että siinä ei voi olla paras.

Milos saisi keksiä kyllä tuolle Jarin masulle jotain että pysyy sitten lavalla kasassa.
 
Se että on saanut mieleisensä ammatin on kiitettävä saavutus Suomessa ja varsinkin tollasessa lajissa ! Se kilpailu homma on vaan nähty ettei siitä sen enempää, eikä kukaan geeneilleen mitään voi edes Phil Heath joka kehittyi muutamassa vuodessa Olympia voittajaksi !!
 
Ai saatana, tunnen poltteen ruudun välityksellä himaan asti.. meitsi kyl diggaa kattoo Mentulan temppuilua vaik ois millä neitipainoilla, ei kumminkaan lopeta sarjaa heti ku alkaa jossain tuntua.. ja siitä sit suoraan toiseen liikkeeseen!

Kova jätkä se on treenaa!
 
Milos saisi keksiä kyllä tuolle Jarin masulle jotain että pysyy sitten lavalla kasassa.

Iso-Arska mainitsi kirjassaan että treenasivat asentojen pitämisiä staattisesti minuutti tolkulla, ilmeen pitämistä rentona ja nautinnollisena samaan aikaan, sekä asennoista toiseen liikkumista. Ainakin kirjasta sai sen kuvan että treenattiin siten että jokainen säie pidetään tiukkana ja kurissa koko kisan ajan eikä yhtään ylimääräistä askelta tai heilahdusta oteta ja tätä treenailua tehtiin melko paljon koko ajan, ei vain kisoihin valmistautuessa.

Heräs vaan kysymys että treenataanko nykyään varsinkin kokonaisuutta enää niin paljoa kun varsinkin noita vatsan löysänä olemisia näkyy isoilla ukoilla, muillakin kuin Mentulalla, ja irvistyksistäkin monia moititaan.
 
Milos saisi keksiä kyllä tuolle Jarin masulle jotain että pysyy sitten lavalla kasassa.

Mielenkiintoista ois tietää miten tuota ois järkevin toteuttaa? Varmaan pitäisi yrittää pitää "pötsi kasassa" joka ikisessä suoritteessakin? Itsekin ku nyt olen ns läskikunnossa, niin yritän pitää pötsiä kasassa ihan joka liikettä tehdessä. Eli aina ois maha ikäänkuin kontrollissa....

Ja nyt ei sitten kenenkään apinan taritse verrata minua Mentulaan. Sanoin vain mitä minä itse yritän tehdä jottei maha "pömpöttäisi".

Mentulallahan nyt ei ole rasvaa tietenkään juuri mitään kun on lavalla, mutta jotenkin se keskivartalo pitäisi pitää läjässä koko sen ajan mitä lavalla heiluu?!?
 
Mielenkiintoista ois tietää miten tuota ois järkevin toteuttaa? Varmaan pitäisi yrittää pitää "pötsi kasassa" joka ikisessä suoritteessakin? Itsekin ku nyt olen ns läskikunnossa, niin yritän pitää pötsiä kasassa ihan joka liikettä tehdessä. Eli aina ois maha ikäänkuin kontrollissa....

Ja nyt ei sitten kenenkään apinan taritse verrata minua Mentulaan. Sanoin vain mitä minä itse yritän tehdä jottei maha "pömpöttäisi".

Mentulallahan nyt ei ole rasvaa tietenkään juuri mitään kun on lavalla, mutta jotenkin se keskivartalo pitäisi pitää läjässä koko sen ajan mitä lavalla heiluu?!?
Sehän nyt on tullut jo "muutaman" kerran esille mistä se vatsan pömpötys johtuu, voisilmällä kasvatetuista elimistä. Veikkaisin että äärimmäisen hankala pitää elimiä kasaan puristettuina, sen verran näyttäisi olevan "ylimääräistä".
 
Jarihan on onnistunut tekemään bisneksen itelleen tosta bodauksesta, ei voi sanoa samaa kaikista.

Eiköhän Mentula ole laittanut ihan viime vuosinakin aika paljon ennemmän rahaa kehonrakennukseen (kisamatkat, mömmöt, lisäravinteet, valmentaja yms.) kuin mitä on siitä saanut (palkintoerahat 0 eur, Fast-sponssi yms.)

Valmentamalla varmaankin tienaa, mutta sitä tekee kymmenet muutkin olematta IFBB Pro:ta.
 
oiskohan pilateksesta apua ? tai sit syvät vatsalihakset heikot ? nämä nyt on mun arvailuja mut tuon muscle and fitness lehen juttu bruce leen reeneistä sain uutta kipinää vatsa reeniin ja kuula reeni ottaa myös vatsaan
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom