BB PRO Jari "Bull" Mentula

Ei ole ei ja täytyy sanoa muutenkin muutama sana Jarista -

Kyllähän se nyt vitun kova ukko on, ei selittele tai pyytele anteeksi, tekee eikä meinaa. Vaikka ei fysiikkansa takia kisoissa todennäköisesti tule menestymään, niin onpahan päässyt kokemaan ja näkemään. Pro kisoja ulkomailla, muscle beachia ja varmasti tapaamaan mielenkiintoisia ihmisiä. Tuo on helvetisti enemmän, kuin mitä minä tai kukaan muukaan tässä ketjussa tulee ikinä tekemään.

Joten mikä se vaihtoehto olisi, olla tekemättä ja olla kuin me jotka täällä ketjussa huudellaan. Ehei, siksi Jaria täytyy arvostaa.

Olen täsmälleen samaa mieltä!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse arvostan kyllä Jarin tekemistä ehkä enemmän kuin kenenkään muun suomalaisen urheilijan, niin paljon enempi tuo kehonrakennus vaatii ihmisestä voimia!!!

Jos nyt kuitenki heitetää järkeenkäypä mielipiteeni niin en kyllä itse pilaisi sisuskalujani päästäkseni muscle beachille:)

Kukin valitsee omat polkunsa mistä tykkää ja Bullista näkee, että hän nauttii tekemisestään vaikka se välillä näyttää siltä ,että aivot pursuaa pihalle.

Syvä kumarrus jumalan härälle!:puntti:
 
Käsittääkseni tässä lajissa ei pahemmin valtiontukia nostella? Jos menestystä ei tule niin se ei ole muilta pois kuin Jarilta ja vapaaehtoisilta tukijoilta, Jari ei myöskään pahemmin selittele miksei pärjännyt kisoissa, toisin kuin nämä valtiontukea nostavat urheilijat. Keihäänheittäjillä oli vastatuulta ja alusta oli liukas, mutta heittäjässä ei ollut vikaa missään nimessä. Tiedän kyllä että yleistän, mutta tuo pätee kuitenkin yli 50% suomalaisista valtiontuella olevista urheilijoista.

E:Unohtu laittaa että siksi arvostan Jaria kun uskaltaa myöntää mikä meni pieleen.
 
Käsittääkseni tässä lajissa ei pahemmin valtiontukia nostella? Jos menestystä ei tule niin se ei ole muilta pois kuin Jarilta ja vapaaehtoisilta tukijoilta, Jari ei myöskään pahemmin selittele miksei pärjännyt kisoissa, toisin kuin nämä valtiontukea nostavat urheilijat. Keihäänheittäjillä oli vastatuulta ja alusta oli liukas, mutta heittäjässä ei ollut vikaa missään nimessä. Tiedän kyllä että yleistän, mutta tuo pätee kuitenkin yli 50% suomalaisista valtiontuella olevista urheilijoista.

E:Unohtu laittaa että siksi arvostan Jaria kun uskaltaa myöntää mikä meni pieleen.
Onkohan nyt noin kuitenkaan?
 
Piti laittaa huipulla olevista. Ja tarkoitan nyt yksilölajeissa olevia. Ainakin mitä noita seuraillut niin aina välineissä/kelissä/huoltajissa vikaa. Harvoin kuulee sanottavan "En päässyt palkintosijoille koska muut suoriutuivat paremmin." Yleensä menee "Joo oli huonot voiteet suksissa niin en ei onnistunut." Kyllä varmasti monesti on ollut hiihtäjillä myös kiinni voitelusta, mutta ei nyt perkele voi joka kisassa olla voitelut viturallaa.
 
Kyllähän se nyt vitun kova ukko on, ei selittele tai pyytele anteeksi, tekee eikä meinaa. Vaikka ei fysiikkansa takia kisoissa todennäköisesti tule menestymään, niin onpahan päässyt kokemaan ja näkemään. Pro kisoja ulkomailla, muscle beachia ja varmasti tapaamaan mielenkiintoisia ihmisiä. Tuo on helvetisti enemmän, kuin mitä minä tai kukaan muukaan tässä ketjussa tulee ikinä tekemään.

Joten mikä se vaihtoehto olisi, olla tekemättä ja olla kuin me jotka täällä ketjussa huudellaan. Ehei, siksi Jaria täytyy arvostaa.

Siis on mitä enemmän? Itellä on prioriteetit ehkä erilaiset mutta ei mua pahemmin haittaa vaikka en muscle beachillä ole käynyt. Kyllä Jarikin on ammattilainen ja tavoitteet varmaan voitossa, en usko että riittää hänelle jos muutaman kerran on jossain pro kisojen bäkkärillä heilunut jos menestystä ei tule.

Se että hän kuitenkin tekee elannon omasta rakkaasta harrastuksesta on jotain mitä harva palkkalainen voi kokea.
 
Käsittääkseni tässä lajissa ei pahemmin valtiontukia nostella? Jos menestystä ei tule niin se ei ole muilta pois kuin Jarilta ja vapaaehtoisilta tukijoilta, Jari ei myöskään pahemmin selittele miksei pärjännyt kisoissa, toisin kuin nämä valtiontukea nostavat urheilijat. Keihäänheittäjillä oli vastatuulta ja alusta oli liukas, mutta heittäjässä ei ollut vikaa missään nimessä. Tiedän kyllä että yleistän, mutta tuo pätee kuitenkin yli 50% suomalaisista valtiontuella olevista urheilijoista.

E:Unohtu laittaa että siksi arvostan Jaria kun uskaltaa myöntää mikä meni pieleen.
Eiks noi kaksi asiaa ole ristiriidassa?
 
Eiks noi kaksi asiaa ole ristiriidassa?

Tarkoitin tolla selittelyllä tuota ympäripyöreätä paskaa mitä monesti urheilijat höpöttää. Mitä ite olen seurannut niin Mentula on sanonut jos vika on valmistaumisessa tai muussa omassa toiminnassa, eikä ole alkanut selittämään asioista mitkä oikesti on kaikille samat (valaistus jne.)
 
Tarkoitin tolla selittelyllä tuota ympäripyöreätä paskaa mitä monesti urheilijat höpöttää. Mitä ite olen seurannut niin Mentula on sanonut jos vika on valmistaumisessa tai muussa omassa toiminnassa, eikä ole alkanut selittämään asioista mitkä oikesti on kaikille samat (valaistus jne.)
Eli kun vuosi tehdään töitä ja viimeisenä kahtena päivänä joku päivänselvä tehdään väärin niin se ei ole selittämistä?
 
Siis on mitä enemmän? Itellä on prioriteetit ehkä erilaiset mutta ei mua pahemmin haittaa vaikka en muscle beachillä ole käynyt. Kyllä Jarikin on ammattilainen ja tavoitteet varmaan voitossa, en usko että riittää hänelle jos muutaman kerran on jossain pro kisojen bäkkärillä heilunut jos menestystä ei tule.

Se että hän kuitenkin tekee elannon omasta rakkaasta harrastuksesta on jotain mitä harva palkkalainen voi kokea.

Eiköhän se perus arki normaalille ihmisillä mene - syntymä -> koulutus -> työelämä -> lapsia & asuntolaina -> elätetään perhettä -> jäädään eläkkeelle -> kuollaan. Kyllä Jari elää poikkeavasti ja hieman laajemmalla skaalalla minun näkökulmasta. Toki ihmisille sitten sisältyy tuon ulkopuolelta monia muitakin aktiviteetteja ja en sano, että tuokaan huono on + vaihtoehtoja ja variaatioita on niin paljon tuolta väliltä, kuin on ihmisiä. Joten en nyt enempää analysoi ihmisten elämää, ettei ihan offtopiciksi mene.
 
No vaikuttaa varmasti mutta eikö hierottava henkilö osaa sanoa että älä ota niin kovaa. Tai tuo missä nainen kertoo aseen etupainon olleen huonosti kiinni, kuulostaisi vähän samalta kun jari sanoisi että "unohtu treenata habat täysin nii ei ollu kokoo niissä"..
 
Hienoa kuulla taas Bullin kuulumisia. Vihdoin on alettu kiinnittää tuohon poseeraukseen kunnolla huomiota. Se nyt on kuitenkin se suurin heikkous ollut aina.
 
1000g hiilaria päivässä?! Hurja määrä, kerrassaan hurja.. Ei taideta tuota määrää vetää pelkästä perunasta/riisistä, maltoa menee säkki päivässä :D
 
"painokin huiteli mukavasti 145 kilon tietämillä kunnon ollessa sama mitä vuosi sitten ennen dieetin alkua jolloin paino oli vain 130kg."

Niice. :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom