BB PRO Jari "Bull" Mentula

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tuo esiintyminenkään ollut parhaimmasta päästä :D pelottava hymy jarilla...
tsempot jartsalle jatkoon !

Esiintymisessä olisi tosi paljon tehtävää. Asentoihin pääseminen näyttää vaivalloiselta ja keskivartalon hallinta unohtuu usein. Melkoisesti tuossa jälkimmäisessä videossa pakki pääse pömpöttämään takaposeissa (näkyy siis tuolta takaviistosta). Ja vaparista jotenkin puuttuu 'juoni', kun verrataan vaikkapa tähän Supermassan esiintymiseen.

http://www.youtube.com/watch?v=L6WjyPRqOoA

Toivotaan, että tällekin saralle panostetaan ja tulosta alkaa syntyä.
 
Ekassa Fibovideossa ei ollut kyllä mitään päätä ei häntää ainakaan kappaleen kanssa, toinen oli huomattavasti parempi. Yleinen ongelma toki on toi vatsan kontrollointi, josta täälä onkin jo aika paljon jauhettu aikaisemminkin. Rakenne valitettavasti hyvin kaukana kärjestä, joka sitten on pitänyt ja tulee todennäköisesti jatkossakin pitämään sijoitukset sielä häntäpään puolella. Toki täytyy arvostaa kun jaksaa puuhastella.
 
Kuka pakkiksenpervo siellä kyttää :)

Mikähän se on kun offikuvissa näyttää jartsan jalat älykovilta mutta noissa kisavideoisssa ne on minun mielestä laihat?

Heh, ei helkkari tuota toista videota mikä on sivusta kuvattu, prkl mikä kessi 0.50sek kohdasta alkaen.

Noh toivottavasti tosissaan lihatalkoiden ohessa treenattas paljon poseerausta ja vatsan kontrollia.
 
Kuka pakkiksenpervo siellä kyttää :)

Mikähän se on kun offikuvissa näyttää jartsan jalat älykovilta mutta noissa kisavideoisssa ne on minun mielestä laihat?

Heh, ei helkkari tuota toista videota mikä on sivusta kuvattu, prkl mikä kessi 0.50sek kohdasta alkaen.

Noh toivottavasti tosissaan lihatalkoiden ohessa treenattas paljon poseerausta ja vatsan kontrollia.

Joo, on kyllä aika hurjan näköinen tästä kuvakulmasta mutta toisaalta kun selkä on tuomereihin päin niin se ei niille näy. Olen huomannut todella monella kisaajalla saman ilmiön tossa posessa. Varsinkin ammattilaisilla.

jme.JPG
 
Kuvia mitä oon katsonut niin niistä näyttäis että aikaisemmin Mentulan keskivartalo oli paljon tiukempi mitä nykyään. Liekö sitten niin että mitä isompi mies niin sitä vaikeampi on keskivartalo saada tiukaksi.
 
maha.jpg


Kuvassa vatsaa ei tietysti jännitetä, mutta on se silti kaikki asiat huomioon ottaen karmean iso pötsi, jossa ei erotu yksikään vatsapala.
 
Eiks Jarilla just noissa kisoissa mennyt tankkaus vähän vituilleen? Näin muistelisin jostain Jarin videopäivityksestä joskus..
 
Eihän sitä nyt pelkällä syömisellä saada hetkessä rasvattomaan (ainakin ulkoisesti) kehoon tuommoista vatsaa. Kyllä pääsyyt tuohon ovat aivan muualla.
 
Kannattaskohan ottaa taas vähän selvää kehonrakennuksesta, ja etenkin tankkauksesta enneku aletaan pätemään, kuinka on vatsassa ilmaa yms. yms. Ei helvetti näitä juttuja.
 
Suomi on kateellisten maa, en mäkään kaveeraa kenenkää kans joka on mua isompi ja vahvempi, haukun vaan piilossa.

Jos mä oisin Jari ni en pistäs kyllä enää mitään materiaalia tälle kusipäälaumalle mikä häntäkin varjostaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom