Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kulma näyttää olevan hieman enemmän ylärintapainotteinen. Mutta hyvännäköinen sarja kuitenkin.
Toisessa videossa Suonensivu näyttää tekevän sotilaspenkkiä 180:llä kilolla melko kevyesti (jos en katsonut väärin). Joten voimaa kaverilla on ja kroppa tiiviissä kunnossa.
Vähän samaa mieltä kun puhutaan raskaata sarjat. Kevyemmissä sitten ehkä enempi sitä muutakin. Raskaan sarjan ukkojen kuuluu olla isoja karjuja. Tästä olen kanssasi samaa mieltä.
Isosti tsemppiä Bullille että saa taas paremman paketin lavalle. Sitähän se kehonrakennus on, kehon rakentamista.
Oliko toi se hervottoman hintainen kämppä, joka oli tossa olikos se Vantaalla myynnissä? Oli jonkun tuotantoyhtiön omistuksessa ja sitärataa.
Se oli siis muistaakseni jonkun kipanneen firman kämppä, mut en nyt mene varmaksi sanomaan oliko se toi. Siellä oli hämmästyttävän alhaiset lämmityskulut, jotain 200 euroa kuussa.Ihan sama vaikka olisi tuotantoyhtiön omistuksessa, voisin asua.
Juu, taitaa itse asunnon myynti-ilmoituksessakin olla maininta lämmityskuluista. Tuossahan se: http://kuluttaja.etuovi.com/kohde/916149Se oli siis muistaakseni jonkun kipanneen firman kämppä, mut en nyt mene varmaksi sanomaan oliko se toi. Siellä oli hämmästyttävän alhaiset lämmityskulut, jotain 200 euroa kuussa.
Hahhah, yritin nimittäin luurilla kattoa tätä jokunen päivä sitten, mutta en saanut videota auki! Luulin, että sama video kyseessä kun moni laitellut linkkejä :D :face:Videon voi luoda itse Facebook tunnareilla, eli saa valita mm. mitä kuvia on seinillä ja mitä ohjelmia ne "kattoo" telkkarista.
Ei tuo mikään pystypunnerrus ollut vaan jyrkkä vinopenkki. Liike jäi myös ylhäällä vajaaksi.