BB PRO Jari "Bull" Mentula

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vielähän suonsivulla on paljon reenivuosia edessä eli kerkee kasvaa vielä paljon! Mutta kyllä, jos 60 kilosilla kässäreillä tekee pystäriä, niin on kova jätkä! Oli kyseessä kuka vaan. Kyllä bulli varmasti isommillaki tekis, mutta mitä sitä suotta riskeeraamaan ja repimään. Voimaa on kun perkeleessä ja sen tietää kaikki. Ei sen tarvii sitä enää todistella.
 
Kulma näyttää olevan hieman enemmän ylärintapainotteinen. Mutta hyvännäköinen sarja kuitenkin.

Toisessa videossa Suonensivu näyttää tekevän sotilaspenkkiä 180:llä kilolla melko kevyesti (jos en katsonut väärin). Joten voimaa kaverilla on ja kroppa tiiviissä kunnossa.


Ei tuo mikään pystypunnerrus ollut vaan jyrkkä vinopenkki. Liike jäi myös ylhäällä vajaaksi.
 
Ei tosta bullin voimasta kannata vääntää tai murehtia. Ton kokosilla ukoilla on kaikilla voimaa, noin isot lihakset on myös vahvat, vaikka normaalisti reenaisi miten pienillä panoilla tahansa. Sama pätee yleensä myös toisinpäin. Yli 200 raakapenkkaajat ei myöskään yleensä kovin pieniä kavereita ole.
 
Vähän samaa mieltä kun puhutaan raskaata sarjat. Kevyemmissä sitten ehkä enempi sitä muutakin. Raskaan sarjan ukkojen kuuluu olla isoja karjuja. Tästä olen kanssasi samaa mieltä.

Isosti tsemppiä Bullille että saa taas paremman paketin lavalle. Sitähän se kehonrakennus on, kehon rakentamista.

Tästä samaa mieltä. Itsekään en kapeista keskivartaloista jaksa innostua. Jos kokoa ja lihaa riittää.
Paljon mielummin katselen Markus Ruhlin(parhaimmillaan) kaltaisia monstereita kuin esim. Dexter Jacsonin kaltaisia lyhyitä symmetrioita.

Bull voisi seurata Markus Ruhlin jalanjälkiä ja kasvattaa itsestään oikein kunnon friikin. Vaikka voittoja ei tulisikaan niin katsojien suosikiksi voi päästä Ruhlin tapaan.
 
Oliko toi se hervottoman hintainen kämppä, joka oli tossa olikos se Vantaalla myynnissä? Oli jonkun tuotantoyhtiön omistuksessa ja sitärataa.

No ei se ainakaan ton räppäävän kääpiön kämppä ollut.. Ensiks mietin vitutus päissäni voiko asia niin olla, mutta ei.. EIIIIIIIIII!
 
Ihan sama vaikka olisi tuotantoyhtiön omistuksessa, voisin asua.
 
Ihan sama vaikka olisi tuotantoyhtiön omistuksessa, voisin asua.
Se oli siis muistaakseni jonkun kipanneen firman kämppä, mut en nyt mene varmaksi sanomaan oliko se toi. Siellä oli hämmästyttävän alhaiset lämmityskulut, jotain 200 euroa kuussa.
 
Se oli siis muistaakseni jonkun kipanneen firman kämppä, mut en nyt mene varmaksi sanomaan oliko se toi. Siellä oli hämmästyttävän alhaiset lämmityskulut, jotain 200 euroa kuussa.
Juu, taitaa itse asunnon myynti-ilmoituksessakin olla maininta lämmityskuluista. Tuossahan se: http://kuluttaja.etuovi.com/kohde/916149

Maalämpö ja vesikiertoinen lattialämmitys asennettu asuintiloihin. Lämmityskulut 800m2 alalta vain n. 270 euroa/kk.
 
Mikähän nämä Fastin urheilijat on tuoneet tuohon videoon? Suurinosa videon nähneistä ei todellakaan edes tiedä keitä he ovat vaikka sitä kyllä oltiin yritetty.
 
Videon voi luoda itse Facebook tunnareilla, eli saa valita mm. mitä kuvia on seinillä ja mitä ohjelmia ne "kattoo" telkkarista.
 
Videon voi luoda itse Facebook tunnareilla, eli saa valita mm. mitä kuvia on seinillä ja mitä ohjelmia ne "kattoo" telkkarista.
Hahhah, yritin nimittäin luurilla kattoa tätä jokunen päivä sitten, mutta en saanut videota auki! Luulin, että sama video kyseessä kun moni laitellut linkkejä :D :face:
 
Ei tuo mikään pystypunnerrus ollut vaan jyrkkä vinopenkki. Liike jäi myös ylhäällä vajaaksi.

Sitä nyt itsekin funtsin, mutta jokut muut taisivat puhua "pystypunnerruksesta". Toisaalta, joillekin sopii loivempi kulma paremmin ja silti ottaa hyvin olkapäihin. Bull itse tekee saman liikkeen eräässä videossa perinteisesti pystyssä eli pystypunnerruksena. Bullin ja Suonensivun pystypunnerruksia turha verrata "kovemmuus" mielessä toisiinsa. Kysymys kuuluu: tuleeko lihaa sinne, minne toivotaan?

Mun mielestä mitään treenivideota ei kannata arvioida kuolemanvakavasti mallisuorituksen tai kisakriteerien mukaan, jolloin suurin osa kehonrakentajista/voimanostajista tekisi aina, tai lähes aina kaikki päin v*ttua.
Bull on itse eräässä yhteydessä korostanut täysiä liikeratoja, mutta löytyy myös videoita, joissa likerata on vajaa. Aika moni suomalaista huipputason jätkistä tekee prässit usein vajaina. Oikein vai väärin? Voihan sitä mennä kertomaan heille, jos on sitä mieltä, että itse tietää paremmin ja on huolissaan kaverin kehityksestä...
 
Mentula jokseenkin kyrpiintyneen näkönen siinä uudessa Fast Intra esittelyvideossa. Hulkki höpöttää minkä kerkiää ja Bull taistelee nuuskan kanssa ilmeisesti :D Huvittava kaksikko..
 

Suositut

Back
Ylös Bottom