BB PRO Jari "Bull" Mentula

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se onkin sitten tosi halpaa. ;)
 
Hyvä vielä kun Jaria ei juurikaan kiinnosta mille se maistuu se ruoka kun se on vaan polttoainetta niin luulisi että vetelisi mielummin jotain halvempaa. Mutta tietysti kun elää täysin kehonrakennukselle eikä ole paljon muita menoja niin samahan se on sillon lyödä ne rahat vaikka siihen "laadukkaampaan" lihaan.
 
Tietääkö joku, että onko tota Bullin uutta DVD:tä saatavilla jostain muualta, kun pelkästään edesmenneiltä Expoilta. Bullfarmilla ei ainakaan näkynyt myynnissä :(
 
Hyvä vielä kun Jaria ei juurikaan kiinnosta mille se maistuu se ruoka kun se on vaan polttoainetta niin luulisi että vetelisi mielummin jotain halvempaa. Mutta tietysti kun elää täysin kehonrakennukselle eikä ole paljon muita menoja niin samahan se on sillon lyödä ne rahat vaikka siihen "laadukkaampaan" lihaan.

Jarin tankkausmäärillä juuri ruoan laadun merkitys korostuu. 200g perusfile päivässä tai parissa tietenkin on ihan normaalia terveysruokaa, mutta kun annos kuusinkertaistuu, kertaantuu myös massatuotannon negatiiviset vaikutukset. Toki filee on suhteessa erittäin puhdas tuote, mutta tuo pointti pätee kaikkeen einekseen, ennemmin tai myöhemmin. Onhan se ironista, että mitä enemmän ostaa, niin sitä enemmän vielä maksaa kilolta.
 
Tietääkö joku, että onko tota Bullin uutta DVD:tä saatavilla jostain muualta, kun pelkästään edesmenneiltä Expoilta. Bullfarmilla ei ainakaan näkynyt myynnissä :(

bodyaction tais tota facebookis mainostaa ainaki et tänää tulis myyntii
 
"UUSI TREENI DVD TULEE TÄNÄÄN MYYNTIN BODY ACTION - VERKKOKAUPPAAN!!!
100 kappaleen ensierä jaetaan nyt ja tuotetta SAA NYT VAIN BODY ACTIONISTA!!!

Kaikki 100 dvd:tä on Bullin nimmarilla varustettuja!!!"
 
Eipä näy vielä..
 
Mä ostin exposta ja oon kattonu.. Voin sanoo että voi herrajumala mitä treeniä se vetää. Ne on aivan käsittämättömän kovia, ei mitenkää tästä maailmasta.

Eli huomenna treenaan käsiä reilusti kovempaa, siltiki murto osa jostain mentulasta. Ja ihmettelen miten pääsen autoon :D
 
Miks helvetissä ne pitää yöllä pistää sinne? :D
 
Kuudelta herätys.. :D
 
Mä ostin exposta ja oon kattonu.. Voin sanoo että voi herrajumala mitä treeniä se vetää. Ne on aivan käsittämättömän kovia, ei mitenkää tästä maailmasta.

Eli huomenna treenaan käsiä reilusti kovempaa, siltiki murto osa jostain mentulasta. Ja ihmettelen miten pääsen autoon :D

Mulla teki ihan pahaa kattoa ku kuvittelin sitä kipua mitä tollasesta reenistä tulee. On se kova!
 
Eikö tota ny oikeesti saa kun pro tuotteilla.. :jahas:
 
Pro tuotteet tilattu.. :jahas:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom