BB PRO Jari "Bull" Mentula

Hyi helvetti tuota jalkatreeniä. Löi itselläkin reidet hapoille pelkästä katsomisesta. Uskomatonta, miten voi olla miehellä noin paljon sisua!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli kyllä monella taas hyvä muistutus siitä miksi mentula tekee niin paljon näitä giant settejä yms. missä painot ovat pienemmät kuin suorissa sarjassa, pääsee huomattavasti vähemmillä loukkaantumisilla.
 
BULL'S GUNS….

549631_10151091373049449_2135662163_n.jpg
 
Milläs ihmeellä sait assosioitua Bullin Munzeriin. Itse en keksi näille kahdelle herralle mitään muuta yhteistä tekijää, kuin sen, että molemmat ovat kuolleita. Paitsi Bull.
 
Tuli kyllä monella taas hyvä muistutus siitä miksi mentula tekee niin paljon näitä giant settejä yms. missä painot ovat pienemmät kuin suorissa sarjassa, pääsee huomattavasti vähemmillä loukkaantumisilla.

Noilla treenimäärillä paukkuu aivan varmasti jossain vaiheessa. Ties vaikka giantsit olisi osasyy tuohon rintalihaksen paskoontumiseen.
 
Meinasin vaan tuota Munzerin ja Bullin yhtäläistä mahtavaa lihaserottuvuutta... Onha tuossa hanskassa kyllä kokoa. Liekkö 60cm?
 
Meinasin vaan tuota Munzerin ja Bullin yhtäläistä mahtavaa lihaserottuvuutta... Onha tuossa hanskassa kyllä kokoa. Liekkö 60cm?
Me muut varmaan meinattiin että eihän tossa bullin käpälässä ole juuri mitään lihaserottuvuutta? Suonia kylläkin.
 
Mä olen huomannut että juuri treenin jälkeen treenattu lihasryhmä on nesteinen ja erottavuus on heikko. Itse huomaan sen ojentajissa; lihas näkyy hyvin muuten mutta treenin jälkeen yhtenä isona möykkynä.
 
Pumppi..
 
Me muut varmaan meinattiin että eihän tossa bullin käpälässä ole juuri mitään lihaserottuvuutta? Suonia kylläkin.
Tuossa vaan kädet ovat niin pahassa pumpissa että veri pakkautuu hauiksen sivuille. Itsellä on täysin sama ongelma, eli käsi näyttää huonommalta pumpissa kuin muulloin. Johtuu varmaan ahtaista lihaskalvoista?
 

Suositut

Back
Ylös Bottom