BB PRO Jari "Bull" Mentula

Lauantaina tehdään kuvauksissa niin, että kuvataan optimaalisilla valoilla kuvat, ei siis enää räpsyjä pelkästä treenistä. Haen semmoiset kulmat kuten pitääkin hakea ja saadaan bullista vähän realistisempi kuva tällä hetkellä. Lavallakin kaikki on optimoitu, joten optimoidaan nyt sitten kuvauksetkin ja tuodaan se liha esiin kunnolla. Sali on tyhjä, joten mulla on aikaa virittää sinne täys valosetti. Kovaa kamaa siis tulossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lauantaina tehdään kuvauksissa niin, että kuvataan optimaalisilla valoilla kuvat, ei siis enää räpsyjä pelkästä treenistä. Haen semmoiset kulmat kuten pitääkin hakea ja saadaan bullista vähän realistisempi kuva tällä hetkellä. Lavallakin kaikki on optimoitu, joten optimoidaan nyt sitten kuvauksetkin ja tuodaan se liha esiin kunnolla. Sali on tyhjä, joten mulla on aikaa virittää sinne täys valosetti. Kovaa kamaa siis tulossa.
Onkos Mikellä muuten uusi kamera kun feispuukissa päivittelit tilaa Nikonin D800 kamerasta?

Onkos Mikellä muuten uusi kamera kun feispuukissa päivittelit tilaa Nikonin D800 kamerasta?

Juu, vaihdoin kun siinä on parempi dynamiikka ja värisyvyys. Samalla saa Gymlogit uutta kuvaa kun nappasin messiin aivan loistavan 14-24mm/2.8G lasin. Jösses sitä videota!

Juu, vaihdoin kun siinä on parempi dynamiikka ja värisyvyys. Samalla saa Gymlogit uutta kuvaa kun nappasin messiin aivan loistavan 14-24mm/2.8G lasin. Jösses sitä videota!

Loistavaa kun välineistöä päivitetään näin usein! Sitten vaan shoottaamaan niitä Gymlogeja ;)

79024d1333551150-jari-bull-mentula533488_10150720892604449_596539448_9285765_880259480_n.jpg
19.jpg

uutta ja wanhaa Bullia, vaikea kyllä näistä on mitään isompia päätellä, joten odotellaan Miken raporttia.

Loistavaa kun välineistöä päivitetään näin usein! Sitten vaan shoottaamaan niitä Gymlogeja ;)

Koitetaan tässä kiireiltä kuvata piakkoin uusin Logi. Mulla vain on nyt neljä päivää putkeen kuvauksia, niin katotaan keretäänkö tässä välissä.

Mites Bullin jalkatreeni, onko kuvia, kerrontaa tai videonpätkää? Kun on kaksi tuollaista kerrostalon kokoista jalkaa, niin kiinnostaa tietää, että millä keinoilla ja konstein ne on haalittu.

Mites Bullin jalkatreeni, onko kuvia, kerrontaa tai videonpätkää? Kun on kaksi tuollaista kerrostalon kokoista jalkaa, niin kiinnostaa tietää, että millä keinoilla ja konstein ne on haalittu.
Onhan noita joitain, tässä kai tuorein.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vituttaa ku porukka esim. Youtubessaki dissaa Jaria. Voin sanoa että harvasta olisi tuohon, mitä Jari on nyt saavuttanut.

Suomi24 ei ole mitään verrattuna youtubeen. Tuntuu, että juurikin youtubessa se pienikin filtterin palanen häviää peruskäyttäjältä aina avatessa videota. Suosittelisin laittamaan asetuksista "estä kommentointi" aina näihin videoihin.

Vituttaa ku porukka esim. Youtubessaki dissaa Jaria. Voin sanoa että harvasta olisi tuohon, mitä Jari on nyt saavuttanut.

Mitäs Jari on saavuttanut? Muuta kuin pro-kortin joka on myös esim. "Turbolla"
Minä en ymmärrä miksi ei saa aikuista ja isoa miestä moittia jos on moitittavaa?!? Mielummin minä ainakin katsoisin vaikka Peter Wileniukselta tälläistä nettipanostusta kuin "lahjattomalta" pro ukolta!
Kaikki kunnioitus Bullin, Miken ja Fastin työtä kohtaan, mutta eihän tuosta kunnosta, ammattilaisuuden vaatimaa kuntoa kyllä saa :( kivittäkää vaan!

-Pekka Loikkanen, Pohjois-Savo, Siilinjärvi!

Minä en ymmärrä miksi ei saa aikuista ja isoa miestä moittia jos on moitittavaa?!? Mielummin minä ainakin katsoisin vaikka Peter Wileniukselta tälläistä nettipanostusta kuin "lahjattomalta" pro ukolta!
Kaikki kunnioitus Bullin, Miken ja Fastin työtä kohtaan, mutta eihän tuosta kunnosta, ammattilaisuuden vaatimaa kuntoa kyllä saa :( kivittäkää vaan!

Kritiikki on eria asia kuin räävitön haukkuminen.

YouTube ehkä erijuttu, mutta minusta täällä on menty ihan ok linjalla ja väliin tullut erittäinkin paikkaansa pitävää kritiikkiä!

No tää nyt alkaa olemaan vähän sama kuin haukkuisi kansanedustajia paskoiksi autonajajiksi.

Nää on vähän kuin missikisat. Nättejä naisia kaikki, mutta kun kisaan ryhtyvät niin alkaa räikeä arvostelu. Yhtäkkiä eivät ole ollenkaan kauniita vaikka "luonnossa" ovat unelmabeibejä.

Mitä enemmän julkisuutta, sitä enemmän kritiikkiä. Siksi kannattaa valita millaisia poseja julkaisee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom