BB PRO Jari "Bull" Mentula

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
On kyllä kaunista katseltavaa!

Joo, tota alinta kuvaa vois myydä markkinoiden tehokkaimpana testoboosterina. :hyper::pano:

424008_10150622818724449_596539448_8960297_270427193_n.jpg

9 weeks out...on muuten perkeleen kireä! :D

Joo määki oon aina eläny toivossa, että bulli ei käyttäs proteiineja. VITTU :(

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Saati tossa oikealla pöydällä, mitä lie yrttejä saatana!

En o vähään aikaan Pakkista lukiessani näin paljon revennytkään(ääneen naurua).:hyper:

Hyvä puolimousti siinä Mentulalta.

Huikeasti on Bullilla massaa joka puolella, mutta silti lavalla jää monien muiden varjoon(ainakin edellisissä pro-kisoissa).

Miksi näin?

Suurin syy lienee X-framen puute, toinen on esiintyminen.

Kaikki priorisointi pitäisi IMO keskittää latsien kasvattamiseen ja vyötärön kaventamiseen/kontrolliin.

Kärjistetysti voisi sanoa, että kokonaisuuden kannalta Bull voisi saada enemmän irti menemällä naisten kanssa Pilates-tunnille kuin Milosin kanssa Giantset-rintatreeniin. Vai tarviiko jonkun mielestä Bull lisää massaa rintaan? Samaa priorisoinia voisi käyttää etu- ja takareisien välillä, eli lisää painetta takaosastoon.

Sentti pois vyötäröltä parantaisi kokonaisuutta enemmän kuin sentti lisää rinnanympärykseen.

Perusrakennehan Bullilla on ihan ok. Olihan Bullin ensimmäinen lisänimi Jari "Flex" Mentula, joksi KP häntä tituleerasi Bodauslehdessä joskus reilut 10v sitten. Selvennän vielä, eli vertasi Bullin lihasmallia ym. FLEX WHEELERIIN(täytyisi kaivaa tuo lehti jostain, ei ehkä ihan ensimmäisenä tulisi tuo vertaus mieleen tänä päivänä). Bull taisi kyllä kilpailla silloin alle 80 kiloisissa, joten 50% elopainon lisäyksen jälkeen vartalo on toki kuin toisen miehen.

Joku varmaan kohta huutelee, että mikä minä olen neuvomaan Bullia? En mikään.

Halusin vain tuoda oman näkökannan asiaan, lytätkää vaan jos koette tarpeelliseksi. :)

Anyway, toivon vilpittömästi menestystä Bullille(/Flexille)! ;)

Huikeasti on Bullilla massaa joka puolella, mutta silti lavalla jää monien muiden varjoon(ainakin edellisissä pro-kisoissa).
Miksi näin?
toinen on esiintyminen.
vyötärön kaventamiseen/kontrolliin.
Uskon että virheistä on opittu ja keskitytty selvästi enemmän tuohon lavaesiintymiseen, kontrolliin ja posetuksiin. Ne oli mun mielestä ne viimeiset jutut viime kisoissa, mitkä jäi uupumaan. Nyt kun katsoi noita kuvia niin jos noinkin hyvin dietti edistyy ei kireys tule olemaan enää ongelma. Ja kun kireys paranee niin luulis että noi jo yllämainitutkin asiat olis helpompi viimeistellä.

Mielestäni kireyskään ei ole ollut se ongelma edellisissä kisoissa vaan erottuvuuden puute, kun vertaa lähes kehen tahansa ammattilaiseen. Tietysti se on pitkälti genetiikan sanelema juttu, kuten myös lihasten pyöreyden puute. Massat on kovaa luokaa mutta lihakset vaikuttaa jollain tavalla "sileiltä" (poislukien etureiskat) ja huonosti erottuvilta. En sitten tiedä, kuinka paljon tuollaisiin asioihin pystyy oikeasti edes itse vaikuttamaan. Toivotaan kuitenkin menestystä kisoihin, koska työmoraali Bullilla on varmaankin yksi lajin tiukimmista ja olisihan se hienoa jos se näkyisi myös tuloslistassa.

Jos joku, kuten minä, ei halua vaihtaa Firefoxiin ja säätää sitä jotta imgur -kuvat toimii, niin tässä:

4MoDb.webp

zhMBW.webp

Muistan nuo jutut ja kuvat vielä vuosienkin takaa, kun kavereiden kanssa ihmeteltiin tota 2 vuodessa tapahtunutta kehitystä. Kymmeniä kiloja puhdasta lihasmassaa kahdessa vuodessa eli kyllä sitä lahjakkuutta täytyy väkisinkin olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom