BB PRO Jari "Bull" Mentula

Kyllähän ne lihat joskus voi vetää aika sippiin. Treenasin aikanaan Pirisen Antin kanssa hullun jalkatreenin ja siitä meni kerrasta ihan sekaisin kroppa. Nousi kuumetta ja tulokset putosivat viikkotolkulla. Löi kerralla kunnon rekyylit. Mut jos noihin totuttaa itsensä, niin sitten se on ok.

Kyllähän ne lihat joskus voi vetää aika sippiin. Treenasin aikanaan Pirisen Antin kanssa hullun jalkatreenin ja siitä meni kerrasta ihan sekaisin kroppa. Nousi kuumetta ja tulokset putosivat viikkotolkulla. Löi kerralla kunnon rekyylit. Mut jos noihin totuttaa itsensä, niin sitten se on ok.
Pistäpäs nyt ihan off-topiccina vähän infoa, että millasesta treenistä oli kyse.

Milos on alansa parhaimpia ellei paras koutsi (tosin oliko sillä meikkiä silmienympärillä ? kaveri vähän muuttunut siitä kun viimeksi kattelin sen treenipätkiä (tosin ne onkin jo montavuotta vanhoja)) . Natuna tollasia treenejä ei tosin kannata tehdä kuin sillontällön vähän antamaan shokkia keholle, tolla tasolla tosin varmasti futaa.

Missä ne "ei mitään järkeä, hermosto jumissa kuukauden jne..." -kommentit viipyy ;) Ainut oikea tapa treenata on tuhota lihas totaalisesti!!

Mielipiteitä on niin monia, kuin on reenajiakin. Omasta mielestäni ei todellakaan paras tapa kasvattaa lihasta. Silloin tällöin ok toki tuommoinenkin treeni.

Mielipiteitä on niin monia, kuin on reenajiakin. Omasta mielestäni ei todellakaan paras tapa kasvattaa lihasta. Silloin tällöin ok toki tuommoinenkin treeni.

No mikä se on Fuxin mielestä paras tapa kasvattaa lihasta? Ja mitkä on tulokset kyseisellä systeemillä esim. montako kymmentä kiloa lihasta olet saanut?

Itselläni ei ole tullut vastaavaa ikinä vastaan, että yhdestä treenistä olisi tulokset tippuneet viikkotolkulla. Kyllähän Mikellä on täytynyt olla pahoja puutteita muilla tärkeillä osa-alueilla. Itse asiassa on tapahtunut päinvastoin. Vaikka olen vetänyt tosi kovia jalkatreenejä ihan natuillekkin, niin sen jälkeen he ovat saaneet paljon enemän irti omista treeneistä.

Mutta on totta, että kovaan treeniin pitää mennä asteittain jotta sitä voi tehdä säännöllisesti.

Itselläni ei ole tullut vastaavaa ikinä vastaan, että yhdestä treenistä olisi tulokset tippuneet viikkotolkulla. Kyllähän Mikellä on täytynyt olla pahoja puutteita muilla tärkeillä osa-alueilla. Itse asiassa on tapahtunut päinvastoin. Vaikka olen vetänyt tosi kovia jalkatreenejä ihan natuillekkin, niin sen jälkeen he ovat saaneet paljon enemän irti omista treeneistä.

Mutta on totta, että kovaan treeniin pitää mennä asteittain jotta sitä voi tehdä säännöllisesti.

Kun kerran SUPERMASSA täällä kommentoi, niin kerros make hieman tulevaisuuden suunnitelmia, vieläkö comeback lavoille innostaa ?

Aika kunnioitettavat massat on vieläkin, vieläkö korvaushoito päällä?

Kun kerran SUPERMASSA täällä kommentoi, niin kerros make hieman tulevaisuuden suunnitelmia, vieläkö comeback lavoille innostaa ?

Tää on pullmentula-ketju...

Kovalta näytti tuo treenaaminen, tuo on vaan jotain niin hienoa, kun treenaajan olemus on semmonen, että mua ei kiinnosta vittuakaan sun kipu tai tsempata sua, teet niinku käsken, piste.

Tää on pullmentula-ketju...

Kovalta näytti tuo treenaaminen, tuo on vaan jotain niin hienoa, kun treenaajan olemus on semmonen, että mua ei kiinnosta vittuakaan sun kipu tai tsempata sua, teet niinku käsken, piste.

Joo tiedetään, unohtui lisätä että voisko make käydä kommetoimassa sinne omaan ketjuunsa :)

Jos olisin täysin terve, niin ei tarvis kahta kertaa miettiä tuota comebackkia. Mutta kun en ole, niin nyt pitää miettiä se kaksi kertaa :) En todellakaan tiedä.
Kyllä sutikkaa menee kahden viikon välein.
Tulevaisuudesta sen verran, että Mentulan Jarin kanssa aukaistaan yhteiset sivut tässä vuoden sisään. Sieltä voi sitten lueskellä mitä kaikkea tulee tapahtumaan. Samalla aloitamme valmennustyöt kehonrakentajien ja classic-bodareiden kanssa. Valmennukseen tullaan valitsemaan sellaisia, jotka oikeasti haluavat panostaa touhuun täysillä ja mennä eteenpäin isoin harppauksin.

No mikä se on Fuxin mielestä paras tapa kasvattaa lihasta? Ja mitkä on tulokset kyseisellä systeemillä esim. montako kymmentä kiloa lihasta olet saanut?

Parhaan kehityksen itse olen saanut suuremmilla volyymeillä ja jättämällä sarjoihin varaa. Treenaamalla lihakset 2-3 kertaa viikossa läpi.

Mitään kilo määrää en osaa sanoa, mutta reenit kun alotin painoa oli 47 kiloa, ja nyt +120. Kaikki paino ei nyt luonnollisesti ole lihasta, mutta uskosin että tuon 73 kilon mukana on lihastakin tullut ihan hyvin, joten jotain on varmaan matkan varrella tullut tehtyä oikein, vaikka treenityyli on ollut 90% ajasta aivan erillaista, kuin yllä olevissa videoissa.

Ja kuten sanoin, silloin tällöin jopa miusta ihan hyvä tuommonen treenityyli. Itsekkin näitä heavy duty ym. systeemejä tulee silloin tällöin käytettyä.

Yeah... mutta kyseessä olikin Bull joka treenasi eikä puuhelmipoju, jolle tärkeintä, että saliaika on kiva sosiaalinen tapahtuma.

Kovaa settiä, kun jää lopussa 5 kilosetkin nostamatta.
Ainoa asia mikä häiritsi oli se, että mikä tolkku siinä on, että puolessa jokaisen liikkeen toistoista tarvitaan kaksi ukkoa nostamaan sitä rautaa...

Toi "hidas" pystypunnerrus vaikutti erittäin näppärältä. Lähtee testiin seuraavassa olkapäätreenissä.

Kokeilin tänään. Huh huh :)

Yeah... mutta kyseessä olikin Bull joka treenasi eikä puuhelmipoju, jolle tärkeintä, että saliaika on kiva sosiaalinen tapahtuma.

Tarkotin siis tota koutsia, onko siis oikein sanottuna treenaajaa treenauttava koutsi, treenari, treenauttaja, vai treenaaja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom